GT2052 do AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
GT2052 do AFN
čau chlapy
který turbo je lepsí a jednodušší dát do ibizy rok 98 s motorem AFN?jaký problémy je třeba vyřešit pri montáži
chtěl bych se dostat na cca 185ps
ps:spojka čidlo a ostatní příslušenství už mám tak nějak pořešený zbejvá jen to turbo
který turbo je lepsí a jednodušší dát do ibizy rok 98 s motorem AFN?jaký problémy je třeba vyřešit pri montáži
chtěl bych se dostat na cca 185ps
ps:spojka čidlo a ostatní příslušenství už mám tak nějak pořešený zbejvá jen to turbo
Naposledy upravil(a) L_u_c_k_y_n dne 23 čer 2009, 16:52, celkem upraveno 2 x.
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko

zajímá mě co je jednodušší tam napasovat aby ničemu nepřekáželo a co nejmíň se cokoliv upravovalo jako např držák motoru atd
G3 tdi-gti :máš nějaký fotky? co všechno je třeba přizpůsobit?
jestli stačí jen mezi svody a turbo nějaký mezikusy jako nabízí bugs bunny a udělat nově vedení mazání,převařit přírubu výfuku tak to bych neviděl tak špatně
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Fotky nejsou jelikoz je uz tyden v druhym aute.Pujde vetsi.L_u_c_k_y_n píše:jj 2052 vlastně
zajímá mě co je jednodušší tam napasovat aby ničemu nepřekáželo a co nejmíň se cokoliv upravovalo jako např držák motoru atd
G3 tdi-gti :máš nějaký fotky? co všechno je třeba přizpůsobit?
jestli stačí jen mezi svody a turbo nějaký mezikusy jako nabízí bugs bunny a udělat nově vedení mazání,převařit přírubu výfuku tak to bych neviděl tak špatně
Jj ten mezikus co prodava bags usetri hodne prace.trubka na privod oleje zustava puvodni jen ji musis trochu priohnout,a vracecka je but z podelneho tdi nebo z tveho afn bude stejna,a prevarit prirubu na vyfuk,a predelat saci trubku od fitru a vytlacnou do IC
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...

G3 TDI GTI ...

G3 tdi-gti píše:Fotky nejsou jelikoz je uz tyden v druhym aute.Pujde vetsi.L_u_c_k_y_n píše:jj 2052 vlastně
zajímá mě co je jednodušší tam napasovat aby ničemu nepřekáželo a co nejmíň se cokoliv upravovalo jako např držák motoru atd
G3 tdi-gti :máš nějaký fotky? co všechno je třeba přizpůsobit?
jestli stačí jen mezi svody a turbo nějaký mezikusy jako nabízí bugs bunny a udělat nově vedení mazání,převařit přírubu výfuku tak to bych neviděl tak špatně
Jj ten mezikus co prodava bags usetri hodne prace.trubka na privod oleje zustava puvodni jen ji musis trochu priohnout,a vracecka je but z podelneho tdi nebo z tveho afn bude stejna,a prevarit prirubu na vyfuk,a predelat saci trubku od fitru a vytlacnou do IC
Mezikus od bagse ukázat

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
toby66kw píše:G3 tdi-gti píše:Fotky nejsou jelikoz je uz tyden v druhym aute.Pujde vetsi.L_u_c_k_y_n píše:jj 2052 vlastně
zajímá mě co je jednodušší tam napasovat aby ničemu nepřekáželo a co nejmíň se cokoliv upravovalo jako např držák motoru atd
G3 tdi-gti :máš nějaký fotky? co všechno je třeba přizpůsobit?
jestli stačí jen mezi svody a turbo nějaký mezikusy jako nabízí bugs bunny a udělat nově vedení mazání,převařit přírubu výfuku tak to bych neviděl tak špatně
Jj ten mezikus co prodava bags usetri hodne prace.trubka na privod oleje zustava puvodni jen ji musis trochu priohnout,a vracecka je but z podelneho tdi nebo z tveho afn bude stejna,a prevarit prirubu na vyfuk,a predelat saci trubku od fitru a vytlacnou do IC
Mezikus od bagse ukázat
mrkni bugsovi do inzerce,hned ten první obrázek

EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Nesla.a hlavne ji potrebjes s vetsim vnitrnim prumerem,neni tak tezke ji vyrobit posvarovat z hliniku nebo nerezu.Mas tam origo fitr box?L_u_c_k_y_n píše:G3 tdi-gti :trubka od filtrboxu k turbu nešla by použít z nějakýho jinýho modelu a ne to nějak bastlit?
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...

G3 TDI GTI ...

- L_u_c_k_y_n
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 05 říj 2008, 19:08
- Bydliště: okr. Písek,Milevsko
G3 tdi-gti píše:Nesla.a hlavne ji potrebjes s vetsim vnitrnim prumerem,neni tak tezke ji vyrobit posvarovat z hliniku nebo nerezu.Mas tam origo fitr box?L_u_c_k_y_n píše:G3 tdi-gti :trubka od filtrboxu k turbu nešla by použít z nějakýho jinýho modelu a ne to nějak bastlit?
jj zatím origo filtr box
EX Cordoba Tdi AFN, VA ,ATD+keramika, s764,FMIC,chip DP 165ps
EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8

EX Leon Tdi ALH 66kW -> VKLR 2.5bar, Mirulu soft 260hp
Daily TSI CBZB 77kw
For Fun Corvette c4 5.7 V8
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Trubka na mazání se dost špatně dotahuje, bo pruměr turba i kompresoru je jasně větší a proto jsem to řešil prodloužením mezikusu mezi tělem turba a mazací trubkou. Je to vidět na této fotce.G3 tdi-gti píše:trubka na privod oleje zustava puvodni jen ji musis trochu priohnout,a vracecka je but z podelneho tdi nebo z tveho afn
