Vyplati se tenhle intercooler?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Vyplati se tenhle intercooler?

Příspěvek od Radim205D »

http://www.speedpro.cz/

prvni stranka mezi novyma.

cena 1 000,- vyrobi ho na miru

Obrázek
E91 N52B30 :)
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

taková cena za takový IC by byla super. řekl bych, že ten litřík nebude skutečná cena tohoto, ale jen taková orientační. ale zkusím se tam přeptat :)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

možna to bude špíš tisíc za nějakou plochu resp.objem třeba za jeden litr
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

....tak to je SUPER, konečně nějaký celohliník, kde se dá měnit poloha vstupu a výstupu.....a ještě na míru....jsem zvědavý, jak to bude s tou cenou
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

taaak chlopi :), už jsem to ošéfoval a cena toho na fotce je tak cca 6000,- takže nic levného to není. za ty prachy mi to udělají i u nás..
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

no podle me vypada hrozně. ten vzduch se am bude mlátit.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

scream píše:no podle me vypada hrozně. ten vzduch se am bude mlátit.
To teda ano......plocha intercoolera nie je všetko......ak by si dal na to trošku záležať mohlo to byť vypadať celkom fajn........tie zvary tvarové vypracovanie, konštrukcia trubka/mriežka..........hmmmmm........naviac umiestnenie vstup/výstup......širka.....


No ale každopádne je to lepšie ako seria.....
...to be or not to be... - faster
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Do pr... !!! a ja se tak tesil :( !!!! 6000,- nedam (wallbash)
E91 N52B30 :)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

6000 je odpovidajici cena za celohlinik i kdyz ne zrovna extra provedeni, lepsi kousky stojej od 14-20 tkc nahoru podle velikosti
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

mas pravdu neni drahy, akorat si ho za tu cenu nemuzu dovolit (wallbash)
E91 N52B30 :)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Na tech ostrych hranach budou dle meho turbulence. :(
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

dotaz: má nějaký význam, zda je IC z celohliníku nebo ocele, atd? váha? nebo, že ocel déle drží teplo, tudíž by se tolik neochlazovalo?
:?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Z ocele by byl asi trošku těžkej,ne (noteeth)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Krome hmotnosti jde o tepelnou vodivost. Verim, ze vysledky budou stejne jako u chladicu na pocitacove procesory.

Nejhors jsoui ruzne slitiny hliniku, pak hlinik, med, stribro, zlato. (mezitim jsou jiste dalsi kovy, ale tohle bylo obecne testovano)

Ovsem stribrnej intercooler - to by asi bylo neco.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Machča
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 24 led 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Panenský Týnec

Příspěvek od Machča »

on stribrnej IC by ti v aute asi dlouho nezustal (LOL) lidi jsou svine
ale to zpracovani se mi taky nejak nezda
BMW E53 M57D30 facelift, BMW E30 2,5 mTDS. Dacia Duster II 1.5 dci
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“