Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

filtrovanie v tychto teplotach cez vak je v podstate nerealne. skor to prekvapkava ako filtruje. s tym bude treba nieco poriesit.

co sa tyka vykonu: auto ide cim dalej tym lepsie (LOL)

par dni dozadu som si isiel na moju klasicku zmes (co je v sude to tankujem - bez dalsich aditiv) na vylet. dialnica 160 na tacho a auto ani nevedelo ze nema naftu v nadrzi. a to som nemal podlahu ale bezproblemu stale bol priestor na zrychlovanie. 160 tempomat a bolo to ako pribite ziadne problemy ze by to niekedy zacal so sbeou mykat alebo ine problemy na ten styl.

za mna TDS jednoznacne odporucam na taketo palivo :)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

No tak to jsme na tom z filtrováním stejně, taky už mi WMO neleze přes filtr. Ale u mně to bude spíš tím tím, že dávám ty opičí kapky a on se bordel v olej sráží na větší částice. Když naleju plný filtr na kafe tak prokape tak 2 až 3 cm a je to ucpané. A to už z té sklenice co to vyleju už je docela slušná vrstva bordelu na dně. Koukám, že těch částic ve vznosu není v oleji předepsaných 4% nebo kolik, ale klidně 10 % možná i víc. Zvlášt když stím jezdíš jenom po městě jako já. Takže někteří jezdí částečně na uhlí... (LOL) . To uměly motory s žárovou hlavou, běžet na uhelný prach... (rofl) . Tak to opravdu bude jen o gravitaci a čase. Obojí je zdarma... ;).
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Petr H. píše::D jak ti mohl ztuhnout motorový olej v nádrži??? To jako, že máme v motoru všichni sulc ??? (rofl)
podle mě nic neztuhne prostě sedne hromada bordelu a ucpe sací trubku, přesně to se mi stalo

olej jinak sedimentuje v oleji a jinak naředěný naftou,

ale hledat logiku mezi nádrží a olejovou vanou to bych raději neslučoval nechce se mi to vysvětlovat ale kdybys jezdil na vyjěták tak na to přijdeš ;)
Uživatelský avatar
matoa
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 14 dub 2014, 11:56

Příspěvek od matoa »

Zdar!
takze nove potrehy, e28 stale jazdi. Vyskusal som takmer cisty olej - iba trocha nafty to je na 24l oleja 4l nafty. Autu sa to vobec nelubilo, starty uplne zle, dym jak lokomotiva, vykon upadol. Tak som to vycapoval von. Skusil som naspet osvedceny pomer s vecsim mnozstvom prisad - olej 22l, benzin 1,5l, riedilo 0,5l, nafta 7l.Je to krasne tekute ako nafta z DE. Vsetko to miesam v 30l bandaske takze akurat na tyzden aby si to moc nesadalo v nadrzi. Idealny pomer, starty super trosky zadymi, vykon akurat a prislo mi ze pri prudkej akceleracii sa pridanim vecsieho mnoztva benzinu a riedila sa dymivost znizila(este zistit ci to je benzinom alebo riedidlom). Pre rypalov, takto ma vyde jeden L mixu na 0,40€, radost tankovat.
iba k veci
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

slovacek.milos píše:
mám ještě ty tři vzorky, nafta, benál, a koktejl techničák, brzdovka, ředidlo vždy půl na půl s vyjetíákem,

tak uvidíme co z toho bude ;)
včera jsem tankoval a vzal tu flašku vyjeták techničák ředidlo brzdovka,

dal jsem to před bílý hadr celkem okem slušné palivo, na spodu minimum úsad

složení bylo litr vyjeteho oleje, a litr slivky ředidlo, techničák, brzdovka,
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

lamberet2563
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 06 bře 2013, 13:22
Bydliště: častkovce 91627

Příspěvek od lamberet2563 »

nazdar mam dotaz k olejom chcem si kupit auto s elektricky ovladanym rotacnim cerpadlem a piami vstrek a skusit ho na vijetak co vi na to?som cital ze to karbonuje trysky ale to aj pri komorkaci...predsa piami vstrek lepsie startuje aj lepsie rozprasi palivo....dik za radu :D (hm)
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

pozri v tejto teme prispevky od UchoTD on to jazdi na priamovstreku.

ja jazdim komorku bmw tds a nejakym zazrakom to nema ziadne problemy s karbonovanim ani nicim.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

na priamovstreku typu nemeckého TDI nepoužitelné.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

co myslis ako dlho by vydrzal taky stary CR? 2,4jtd z roku pana

ja hovorim (tomu co to chce vyskusat) ze ani cez mesto to neprejde a ostane stat v jedinom podjazde co tu mame (noteeth)
lamberet2563
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 06 bře 2013, 13:22
Bydliště: častkovce 91627

Příspěvek od lamberet2563 »

ale preco priamy vstrek zanasa a komorku nie az tak mooc,,,nevie niekto?
ak chodite s autami na ten vijetak nezanasa vam to katalizator pokial ho tam mate ?
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

Kat je tam uz nejake tisice kilometrov a neni su kvoli nemu ziadne problemy.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

kat :? :? to šlo ako prvé :rip: (LOL) (LOL) no proste to zanáša lebo to neprehorí poriadne a nasadne na špičku a hotovo,tiež som nad tým rozmýšlal,vymýšlal hluposti po vymene štvrtej sady vstrekovačov som zistil,že je to zbytočné vymýšlať,TDI na vyjeták nejde !!! (noteeth)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

no vidis ja tam ten kat mam a nemam ziadny problem. tomu motoru je to uplne jedno co tam tankujem. 400 000 zleho zaobchadzania a pochutnava si :D
mayecek5395
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 27 dub 2014, 19:50
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od mayecek5395 »

Neviete akú komôrku má 1.7td isuzu, čo sa dával do oplov? Nemáte niekto skúsenosti, jak to šlape na motorák?
Opel Vectra B 1.7td ISUZU 60kw (olejový žrútik)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“