Kombinace AAZ a AFN

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Kombinace AAZ a AFN

Příspěvek od monty »

Zdarec
potřeboval bych narychlo slepit nějakej motor do kombíka než bude hotová mTDI,tak se ptám jestli je reálné usadit písty s ojnicema z AFN do bloku AAZ(1,9TD)? možná by stačili pouze písty.díky
B3 mTDI , A3 TDI
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

nepude, jsou jiny
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

:( 100%? Co i s klikou?
B3 mTDI , A3 TDI
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejde to AAZ má předkomůrky a AFN má písty s komůrkou neměl bys tlaky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

A táák,jsem to ale k...t,vlastně I :roll:
B3 mTDI , A3 TDI
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ladas píše:nejde to AAZ má předkomůrky a AFN má písty s komůrkou neměl bys tlaky
Sak piesty tam da nie? Ktomu hlavu a vstreky z AFN a malo by to teoreticky vsetko na seba sadnut nie? Sadne halava z AFN na AAZ myslim ci sedia roztece dier na sruby v hlave a chladiace (vodne) a mazacie (olejove) kanaly?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a kde vezme vstřikovací tlak to bude skládat i čerpadlo?chce to narycho a MTDI má v záloze...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Sak AAZ ma riadne rotacne cerpadlo s axialnym piestom. Je jedno ake vstreky tam su pojde furt, akurat vstreky z AFN maju vyssi otvaraci tlak 190/270 Bar oproti capovym dyzam z AAZ 150Bar. Ale normalne to pojde max. to bude chciet jemne dostelovanie uhla vstreku ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A nemá jen 9mm pístek?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Na normalne jazdenie to uplne staci a aj starty budu OK.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No jasný, já jsem se spíš ptal co tam vlastně je ;)

Jestli se nepletu Holz před lety předělal motor z Feldy 1.9D na TDi.
Uživatelský avatar
monty
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 02 bře 2006, 23:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Sever

Příspěvek od monty »

Jenže on hlavu z AFN nemá,chtěl jsem poskládat vnitřek spodku z AFN do bloku AAZ,klika má bejt ůdajně stejná,páč i ta šla do kytek.
Dle Laďase to nebude mít tlaky kvůli pístům a to jsem netušil,tak asi budu musel vymyslet jinou variantu!
B3 mTDI , A3 TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“