Compbrake nebo XYZ jaké brzdy jsou lepší?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Compbrake nebo XYZ jaké brzdy jsou lepší?
Mám dotaz jestli máte někdo zkušenosti se značkou brzd Compbrake z UK
a XYZ z Taiwanu anebo D2 Racing z Číny.
Vím, že oboje jsou kované, ale Angličanům bych věřil víc, že umí pracovat s výkovkem,
Jde mi o velikost 330×32 kotouč a 4 pístky třmeny.
Ale spíš se mi jedná o praktické zkušenosti někoho z Vás, ale nebude mi vadit ani názor většiny díky za pomoc.
a XYZ z Taiwanu anebo D2 Racing z Číny.
Vím, že oboje jsou kované, ale Angličanům bych věřil víc, že umí pracovat s výkovkem,
Jde mi o velikost 330×32 kotouč a 4 pístky třmeny.
Ale spíš se mi jedná o praktické zkušenosti někoho z Vás, ale nebude mi vadit ani názor většiny díky za pomoc.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
protože chci něco co funguje a hlavně pořádně brzdí
nejvíce přemýšlím o Compbrake brzdách zatím jsem slyšel jen chválu, to o MD Components říci nemůžu nejsou kovaný takže jsou těžký a Ate u těch jsem ještě 4 pístek neviděl
Hlavně mi neříkejte, že mi stačí nějaký ty koncernový 312 z RS znám a jeto bída.
nejvíce přemýšlím o Compbrake brzdách zatím jsem slyšel jen chválu, to o MD Components říci nemůžu nejsou kovaný takže jsou těžký a Ate u těch jsem ještě 4 pístek neviděl

Hlavně mi neříkejte, že mi stačí nějaký ty koncernový 312 z RS znám a jeto bída.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kovany,nekovany nevim ale hodne lidi pouziva MD components a Ate 4 pistky cely set tu nabizel zviratko ale je to uz dyl kompletni kit stal cca 40tis.R32TDI píše:protože chci něco co funguje a hlavně pořádně brzdí
nejvíce přemýšlím o Compbrake brzdách zatím jsem slyšel jen chválu, to o MD Components říci nemůžu nejsou kovaný takže jsou těžký a Ate u těch jsem ještě 4 pístek neviděl![]()
Hlavně mi neříkejte, že mi stačí nějaký ty koncernový 312 z RS znám a jeto bída.
nebo se daji dobre sehnat 4pistky brembo z porsche s 330mm kotoucem mel to boxter.
ja ted menim 312 s 57 pistkem za 321mm se 4pistkem z imprezy
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...

G3 TDI GTI ...

je vidět, že nevíš o čem mluvíš to, že jsou kovaný je dost důležitý alespoň pro mě (váhová úspora a pevnost), je znatelná
hlavně třeba Compbrake systém jsem našel na webu za 25 000,- i s deskama a váha třmenu je 2.3 kg a to si troufnu říct, že na to nemá ani
Brembo a lehčí už je jen TA-ROX za 60 000,- a vejš.
viz. srovnávací tabulka i když bez Compbrake,
První váha pod názvem je samotný brzdič, hned pod ním je brzdič včetně destiček pak i s adaptérem, a potom ještě s kotoučem a u některých je na posledním místě ta největší váha a ta značí celkem na nápravu.
TAR-OX B280-6 (kovaný 6-pístkový do 300mm)
1,9kg
2,4kg
2,8kg
TAR-OX dvojdílný kalený drážkovaný 300x26mm
5,9kg
17,4kg
Úspora 11,8kg!
TAR-OX B32 (kovaný 6-pístkový do 340mm)
2,2kg
3,2kg
3,4kg
TAR-OX jednodílný kalený drážkovaný 305x28mm
7,6kg
22kg
BREMBO GT-A (litý 4-pístkový do 320mm)
2,4kg
3,2kg
4,0kg
BREMBO GT (jednodílný drážkovaný 305x28mm)
8,2kg
24,4kg
"Úspora 1,2kg"
BREMBO GT-B (litý 4-pístkový do 350mm)
2,8kg
4,0kg
4,6kg
AP-RACING CP-5555 (kovaný 6-pístkový do 360mm)
3,0kg
4,4kg
4,9kg
ale na ty se mrkni na tomhle webu http://www.atsservis.eu/?ui=SN2Fr6hIdg7 ... ení[/code]
hlavně třeba Compbrake systém jsem našel na webu za 25 000,- i s deskama a váha třmenu je 2.3 kg a to si troufnu říct, že na to nemá ani
Brembo a lehčí už je jen TA-ROX za 60 000,- a vejš.
viz. srovnávací tabulka i když bez Compbrake,
První váha pod názvem je samotný brzdič, hned pod ním je brzdič včetně destiček pak i s adaptérem, a potom ještě s kotoučem a u některých je na posledním místě ta největší váha a ta značí celkem na nápravu.
TAR-OX B280-6 (kovaný 6-pístkový do 300mm)
1,9kg
2,4kg
2,8kg
TAR-OX dvojdílný kalený drážkovaný 300x26mm
5,9kg
17,4kg
Úspora 11,8kg!
TAR-OX B32 (kovaný 6-pístkový do 340mm)
2,2kg
3,2kg
3,4kg
TAR-OX jednodílný kalený drážkovaný 305x28mm
7,6kg
22kg
BREMBO GT-A (litý 4-pístkový do 320mm)
2,4kg
3,2kg
4,0kg
BREMBO GT (jednodílný drážkovaný 305x28mm)
8,2kg
24,4kg
"Úspora 1,2kg"
BREMBO GT-B (litý 4-pístkový do 350mm)
2,8kg
4,0kg
4,6kg
AP-RACING CP-5555 (kovaný 6-pístkový do 360mm)
3,0kg
4,4kg
4,9kg
ale na ty se mrkni na tomhle webu http://www.atsservis.eu/?ui=SN2Fr6hIdg7 ... ení[/code]
Kvalita proste nieco stoji. Samozrejme ze ALCON, BREMBO, AP racing a MD components su pre bezneho poctivo pracujuceho obcana uz nad rozpocet ale za kvalitu sa oplati priplatit. Trebars celkom slusnu kvalitu za zaujimavu cenu ponuka ceska firma Mari Design skus pozriet ich sortiment.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
To máš sice pravdu, ale jde mi i o účinnost a né aby se mi upekly v první zatáčce.Bóďa píše:K čemu je dobrá úspora třeba 400g na brzdiči?![]()
Je to jen neodpružená hmota...
U kotouče je to logické, tam bych si za nízkou váhu připlatil.![]()
A na jaké auto a účel to má být?
tvoji nabídku Porsche brzdiče jsou super ale už maj leccos za sebou raději bych bral nový, ale třeba nabídneš něco ještě jinného?
Jinak je to na auto VW Golf 1.9 TDI PD zatím 160 PS a chci jít časem vejš
a proto hledám lepší cenu za upgread a kvalitu.
Vtom pripade neviem co riesis sak stym nejdes na zavody. Vykasli sa na tie cinske sracky a kup si poriadne origo koncernove brzdy 312/256 z RS / Cupra a pod. a mas vyrieseny problem. Ak by si chcel viac tak potom 334mm z GIV R32 (ale cena novych kotucov a dosticiek ta vylieci z tvojej rozpravky
).

Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Jestli si četl moje příspěvky tak víš oč mi jde a kupovat kotouče na R32TDI tech píše:Vtom pripade neviem co riesis sak stym nejdes na zavody. Vykasli sa na tie cinske sracky a kup si poriadne origo koncernove brzdy 312/256 z RS / Cupra a pod. a mas vyrieseny problem. Ak by si chcel viac tak potom 334mm z GIV R32 (ale cena novych kotucov a dosticiek ta vylieci z tvojej rozpravky).
za 10 000,- je moc to já vím.
Koukal si na web na ty Compbrake brzdy co si myslíš třeba ty za 23 000,-
bez desek bych řekl, že super price za to mám jen 2 kotouče na R32 a ty hlavně jsou hodně špatný nechci je nikomu hanit kdo je má, ale prostě je to jen koncern nic na vyšší zatížení.
Před 14 dny mi utekly předky z 996 GT2...
To už je teda na výměnu hlavního válce, ale je to dílo! A tam by si kotouč 32mm dostal. A hlavně na to koupíš v pohodě těsnění, nebo třeba žluté Pagidy. 
Z Porsche jedině Turbo, nebo GT2 ( 993-997 ). Ostatní jsou do tloušťky kotouče 30mm. Nebo ještě Cayenne ( 34mm ).


Z Porsche jedině Turbo, nebo GT2 ( 993-997 ). Ostatní jsou do tloušťky kotouče 30mm. Nebo ještě Cayenne ( 34mm ).

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
vym mam se hodne co ucitR32TDI píše:je vidět, že nevíš o čem mluvíš to, že jsou kovaný je dost důležitý alespoň pro mě (váhová úspora a pevnost), je znatelná
red][/color]

VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...

G3 TDI GTI ...

dobře fajn, ale každej řeší váhu elektronů kde je rozdíl v matrošu uplně stejně důležitej a hlavně na brzdách dle mého by se na materiálu šetřitG3 tdi-gti píše:vym mam se hodne co ucitR32TDI píše:je vidět, že nevíš o čem mluvíš to, že jsou kovaný je dost důležitý alespoň pro mě (váhová úspora a pevnost), je znatelná
red][/color]kdyz chces vahovou usporu,nepremyslel jsi ze vyhodis interier a budes sedet na prepravce od bananu????
vážně nemělo jde tu o život a každej metr dobrej a to ovlivníš ak váhou tak kvalitou pístků/destiček/kotoučů klidně mě oprav...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 16 srp 2007, 11:48
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
elektronů kde je rozdíl v matrošu uplně stejně důležitej a hlavně na brzdách dle mého by se na materiálu šetřit
vážně nemělo jde tu o život a každej metr dobrej a to ovlivníš ak váhou tak kvalitou pístků/destiček/kotoučů klidně mě oprav...[/quote]
nerikam ze by se nemela setrit vaha,ale zvazovat jestli lehky kotouc od nejakyho vyroce ktery vyrabi barevny trmeny podle nalady nebo kus kvalitniho materialu,si nemyslim ze je vhodny,
Kvalita desticek a prumer pistku je vec jina protoze aspon 4 pistkove trmeny jsou kazdej jinej a prumer pistku byl pro me dost dulezitej ty moje trmeny maji 4x 40.5mm a coz by meli myt 2x vetsi pritlacnou silu na desticky nezli koncernove 57mm
Moje trmeny vazi vcetnne desticek cca 4kg a kazdy kotoc cca 7.5kg original novy Ate 321mm
vážně nemělo jde tu o život a každej metr dobrej a to ovlivníš ak váhou tak kvalitou pístků/destiček/kotoučů klidně mě oprav...[/quote]
nerikam ze by se nemela setrit vaha,ale zvazovat jestli lehky kotouc od nejakyho vyroce ktery vyrabi barevny trmeny podle nalady nebo kus kvalitniho materialu,si nemyslim ze je vhodny,
Kvalita desticek a prumer pistku je vec jina protoze aspon 4 pistkove trmeny jsou kazdej jinej a prumer pistku byl pro me dost dulezitej ty moje trmeny maji 4x 40.5mm a coz by meli myt 2x vetsi pritlacnou silu na desticky nezli koncernove 57mm
Moje trmeny vazi vcetnne desticek cca 4kg a kazdy kotoc cca 7.5kg original novy Ate 321mm
VW LEGO TECHNIC EVOLUTION
G3 TDI GT...
G3 TDI GTI ...
)
G3 TDI GT...

G3 TDI GTI ...
