Stránka 1 z 2

1,9tdi 1Z 66kw - rozjede se, potom se dusí a pak zase jede

Napsal: 05 črc 2009, 23:21
od honzhanz
prosím potřebuju poradit, mám problém u audiny s 1.9tdi, typ 1Z 66kw, auto se rozjede, cvíli jede normálně a potom se začne dusit, vyřadím a buď chcípne nebo když držím plyn až na podlaze tak to nějakou dobu drží na volnoběh cca 1100otáček a pak otáčky lezou nahoru až vyletěj jak normálně, zařadím, jedu a pochvíli se to opakuje celý znova... čím by to mohlo být?
díky

Napsal: 06 črc 2009, 10:26
od slovacek.milos
namontuj od filtru k čerpadlu průhlednou hadici a když ti to netáhne vyprávěj co se v hadici děje jestli tam teče nafta nebo pěna miloš

Napsal: 06 črc 2009, 10:29
od honzhanz
tak pruhlednou hadicku asi sezenu nebo koupim az zitra a dam vedet ale ted je tam pruhledna na ty vracecce - jestli je to vracecka a tam jsou videt bublinky obcas...

jeste poznatek je ze to dela az kdyz je motor ohraty

Napsal: 06 črc 2009, 10:48
od honzhanz
jeste jestli by to nemoh byt pricpany kat.. ale to by to asi delalo porad

Napsal: 06 črc 2009, 12:51
od honzhanz
tak jsem doma nasel takovy filtrik, nebo spúis to vypada jak banka, takovej valecek a to jsem dal na tu hadicku od filtru k cerpadlu, ale kdyz motor stoji tak se naplni skoro cela a po nastartovani je skoro cela prazdna... nafta tam tece ale je to skoro prazdny... zkousel jsem to napojit i primo na tu trubicku co je pred filtrem - jako to obejit a to stejny...

Napsal: 06 črc 2009, 13:16
od mhepp
Tak to vypadá, že máš přicpanou hadičku od nádrže. Zkus ji profouknout...

Napsal: 06 črc 2009, 13:33
od slovacek.milos
nebo máš v háji ten ventil na čerpadle zajištěný drátovým perem, já jsem si koupim mann filtr a obsahoval i těsnící okroužky dal jsem je nové a problém netěsnilo

vzal jsem pásku teflonu co se dává na fitinky a omotal a OK žádná bublina samá nafta miloš

Napsal: 06 črc 2009, 15:17
od honzhanz
ventil na čerpadle... to pero je tam nejak schovany nebo bych to mel videt i bez nejakyho rozebirani?

Napsal: 06 črc 2009, 17:43
od Obi
honzhanz píše:ventil na čerpadle... to pero je tam nejak schovany nebo bych to mel videt i bez nejakyho rozebirani?
on myslel asi ventil a pero na palivovím filtru

Napsal: 07 črc 2009, 18:29
od honzhanz
tak dneska jsem vymenil vsechny ty slaby hadicky mezi vstrikama, dal jsem to i na ty podtlaky a tak... tak doufam ze jsem zadnou nevynechal - dohromady 3m hadicek, vymenil vzduchovvej filtr, palivovej filtr i s tim Tckem a novejma gumickama a sponkou a dal jsem pruhlednou hadicku na privod paliva od filtru k cerpadlu.... no a je tam videt dost bublinek - to asi nebude normalni co?

Napsal: 07 črc 2009, 19:11
od Obi
Zkus dát trochu nafty do nějakýho kanystru a hod´ trubky přímo od čerpadla do toho kanystru bez filtru a projed´ to.Pokud to bude stejný,změřil bych tlak oleje v motoru

Napsal: 19 črc 2009, 11:29
od honzhanz
tak jsem se vratil z dovolene a je na case opet resit nejezdici audinu...

predchozi poznatky - auto uz po vymene vsech filtru a hadicek jezdilo, tak nejak jak se na 66kw slusi a patri a rek bych ze jezdilo normalne... pres 400km za dva dny, zadny naznak ze by bylo neco spatne... no a treti den rano jsem chtel zajet na geometrii a nedojel jsem... do mirnyho kopecku na krizovatce (vedlejsi) jsem vyradil, auto zdechlo a konec...

po odtahu domu auto toci jak zbesily, obcas jakoby melo snahu cyhtnout - jakoby skytne ale nakonec stejnak vytriskam baterku po nekolika marnych pokusech... kdyz se pak kouknu pod kapotu co by to mohlo byt, jestli nahodou neco neuvidim tak jsem zjistil ze od cerpadla kape nafta ... po tom startovani... zatim jsem cerpadlo oplachl arvou a potom smyl vodou, necham vysusit a zitra za asistence nekoho dalsiho se budu pokouset zjistit odkud to kape, otazka zni ma to cenu? jestli je nejaky pretesneni prkotiny mozny v domacich podminkach nebo to mam rovnou odvezt nekomu kdo dela cerpadla?

ale dostava me ze normalne jezdilo a krasne... a najednou na krizovatce zdechlo a hotovo... teda najednou jeste si to za tu cestu (cca 4km) parkrat mirne zacukalo

Napsal: 19 črc 2009, 12:39
od slovacek.milos
to furt chápu že máš problém s palivem od nádrže k čerpadlu,

já si vemu AC pumpu ze š120, průhledné hadice a tahám naftu u čerpadla, před filtrem, u nádrže

třeba naposledy u fábie SDi šly buliny až z nádrže, ten koš má dekl a na něm visí sací koš, je tam těsnění okroužek a ten netěsnil

nebo v tom deklu na nádrži je asi sací a výtlačný ventil tak třeba netěsní

zkus tu ac pumpu a lokalizovat místo kde ti to přisává, někdy když je absolutí ticho tak je to i slyšet

nebo jak měníš ten ventil na filtru jak jsem omylem napsal na čerpadle, tak po jeho výměně je to kolikrát ještě horší, jak tam jde lehce zasunout tak je KO miloš

Napsal: 19 črc 2009, 14:14
od tuner
Neni v nadrži žadnej saci a vytlačnej ventil. Sitko v nadrži jsi už vyčistil?

Napsal: 19 črc 2009, 16:15
od Obi
si neřek,že ti kape nafta z čerpadla,tam to nejspíš i přisává vzduch