Komorové sání

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vwysi
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 23 led 2006, 21:38
Odpovědi: 0

Komorové sání

Příspěvek od vwysi »

Mohl by mi to někdo přiblížit? Někde sem tu četl že to někdo má, ale co to? :?
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

Jo to by mě taky zajímalo... ;)
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ma to Lusta, vyrobil jsem to ja a ma to priznivy vliv na plneni motoru, nehlede na moznosti rozptyleni tekutin, ktere mohou byt do teto komory vstrkovany 8)

Kdyz se podivate na jakykoliv poradny sportovni motor, tak to ma. Atrapa na komorove sani ma napriklad Octavia RS

http://www.skodaoctavia.cz/Fotkyvelke/Dscn1349.jpg

Cena pasujiciho sani je 8-12tis. dle narocnosti - zalezi na to, zda chcete vedeni zboku nebo doprostred, na jaky vykon atd.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Od jakýho výkonu to má smysl? :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Forest píše:Ma to Lusta, vyrobil jsem to ja a ma to priznivy vliv na plneni motoru, nehlede na moznosti rozptyleni tekutin, ktere mohou byt do teto komory vstrkovany 8)

Kdyz se podivate na jakykoliv poradny sportovni motor, tak to ma. Atrapa na komorove sani ma napriklad Octavia RS

http://www.skodaoctavia.cz/Fotkyvelke/Dscn1349.jpg

Cena pasujiciho sani je 8-12tis. dle narocnosti - zalezi na to, zda chcete vedeni zboku nebo doprostred, na jaky vykon atd.
Ten motor jsem v zivote nevidel.
Je to neco podobneho jako mely motory 1Y(1.9D)?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Taky je to turbobenál... :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Je mozne laikovi vysvetlit co ma komorove sani za extra vyhodu u turboropaka?
Pochopim to u benzinoveho motoru, kde se vstrikuje pred zavreny saci ventil - nejake turbulencicky tam budou.

Neco podobneho co je na fotce mam na svem letitem petivalci, asi to uvnitr bude komplet dute, zadne prepazky.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

lt.kubosh píše:Je mozne laikovi vysvetlit co ma komorove sani za extra vyhodu u turboropaka?
Pochopim to u benzinoveho motoru, kde se vstrikuje pred zavreny saci ventil - nejake turbulencicky tam budou.

Neco podobneho co je na fotce mam na svem letitem petivalci, asi to uvnitr bude komplet dute, zadne prepazky.
Nevstriku je se nahodou pali pri otevrenem ventilu?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

bokaco> Jak ktery motor, tusim, ze 1.8 atmosfera od VW to flusne v nejakem rezimu pred zavreny. Bylo to v nejake skolici prirucce. Taky jsem na to koukal jak zjara.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Urcite nebudeme sami.
Ale zatim nikdo poradne nepopsal to komorove sani. Jak vypada a na co je dobre.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Forest píše:Ma to Lusta, vyrobil jsem to ja a ma to priznivy vliv na plneni motoru, nehlede na moznosti rozptyleni tekutin, ktere mohou byt do teto komory vstrkovany 8)

Kdyz se podivate na jakykoliv poradny sportovni motor, tak to ma. Atrapa na komorove sani ma napriklad Octavia RS

http://www.skodaoctavia.cz/Fotkyvelke/Dscn1349.jpg

Cena pasujiciho sani je 8-12tis. dle narocnosti - zalezi na to, zda chcete vedeni zboku nebo doprostred, na jaky vykon atd.
Uz jsem to napsal - pridam jen to, ze si je potreba uvedomit, ze vsechny kanaly jsou stejne dlouhe, plneni je rovnomerne. Bonusem je moznost rovnomerneho rozptylenim pripadne kapaliny - toto neni mozne ani v trubce/hadici ani v kolektoru u seriovych sacich svodech.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“