Komorové sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Komorové sání
Mohl by mi to někdo přiblížit? Někde sem tu četl že to někdo má, ale co to? 
-
Jirka Kužel
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ma to Lusta, vyrobil jsem to ja a ma to priznivy vliv na plneni motoru, nehlede na moznosti rozptyleni tekutin, ktere mohou byt do teto komory vstrkovany 
Kdyz se podivate na jakykoliv poradny sportovni motor, tak to ma. Atrapa na komorove sani ma napriklad Octavia RS
http://www.skodaoctavia.cz/Fotkyvelke/Dscn1349.jpg
Cena pasujiciho sani je 8-12tis. dle narocnosti - zalezi na to, zda chcete vedeni zboku nebo doprostred, na jaky vykon atd.
Kdyz se podivate na jakykoliv poradny sportovni motor, tak to ma. Atrapa na komorove sani ma napriklad Octavia RS
http://www.skodaoctavia.cz/Fotkyvelke/Dscn1349.jpg
Cena pasujiciho sani je 8-12tis. dle narocnosti - zalezi na to, zda chcete vedeni zboku nebo doprostred, na jaky vykon atd.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Od jakýho výkonu to má smysl? 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Ten motor jsem v zivote nevidel.Forest píše:Ma to Lusta, vyrobil jsem to ja a ma to priznivy vliv na plneni motoru, nehlede na moznosti rozptyleni tekutin, ktere mohou byt do teto komory vstrkovany
Kdyz se podivate na jakykoliv poradny sportovni motor, tak to ma. Atrapa na komorove sani ma napriklad Octavia RS
http://www.skodaoctavia.cz/Fotkyvelke/Dscn1349.jpg
Cena pasujiciho sani je 8-12tis. dle narocnosti - zalezi na to, zda chcete vedeni zboku nebo doprostred, na jaky vykon atd.
Je to neco podobneho jako mely motory 1Y(1.9D)?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Je mozne laikovi vysvetlit co ma komorove sani za extra vyhodu u turboropaka?
Pochopim to u benzinoveho motoru, kde se vstrikuje pred zavreny saci ventil - nejake turbulencicky tam budou.
Neco podobneho co je na fotce mam na svem letitem petivalci, asi to uvnitr bude komplet dute, zadne prepazky.
Pochopim to u benzinoveho motoru, kde se vstrikuje pred zavreny saci ventil - nejake turbulencicky tam budou.
Neco podobneho co je na fotce mam na svem letitem petivalci, asi to uvnitr bude komplet dute, zadne prepazky.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
Nevstriku je se nahodou pali pri otevrenem ventilu?lt.kubosh píše:Je mozne laikovi vysvetlit co ma komorove sani za extra vyhodu u turboropaka?
Pochopim to u benzinoveho motoru, kde se vstrikuje pred zavreny saci ventil - nejake turbulencicky tam budou.
Neco podobneho co je na fotce mam na svem letitem petivalci, asi to uvnitr bude komplet dute, zadne prepazky.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Uz jsem to napsal - pridam jen to, ze si je potreba uvedomit, ze vsechny kanaly jsou stejne dlouhe, plneni je rovnomerne. Bonusem je moznost rovnomerneho rozptylenim pripadne kapaliny - toto neni mozne ani v trubce/hadici ani v kolektoru u seriovych sacich svodech.Forest píše:Ma to Lusta, vyrobil jsem to ja a ma to priznivy vliv na plneni motoru, nehlede na moznosti rozptyleni tekutin, ktere mohou byt do teto komory vstrkovany
Kdyz se podivate na jakykoliv poradny sportovni motor, tak to ma. Atrapa na komorove sani ma napriklad Octavia RS
http://www.skodaoctavia.cz/Fotkyvelke/Dscn1349.jpg
Cena pasujiciho sani je 8-12tis. dle narocnosti - zalezi na to, zda chcete vedeni zboku nebo doprostred, na jaky vykon atd.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)