Octavia 99 - řízení.. Vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 99 - řízení.. Vyřešeno
AHoj. mám octu rok 99 a mám poslední dobou problém se řízením. Když popojíždím nebo se otáčím tak při točení se mi někdy stane, že něco jakoby křupne je to dost slyšet i cítít ve volantu. dělá to na obě dvě strany. Když točím na místě tak nic se neděje, jen když popojedu. Axiální ložiska na tlumičích sem měnil ale je to stejný. Zavěšení kol je taky ok. Asi před 14 dni mě dělali geometrii a zdás e mě že to dělá víc, jestli to s tím může mít nějakou spojitost.
nemáte s tím nějakou zkušenost?
nemáte s tím nějakou zkušenost?
Naposledy upravil(a) Jirka800 dne 31 črc 2009, 16:41, celkem upraveno 1 x.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Ma, ject stim mužes,pokud ti ve vyžsí rychlosti nevadí ta vule v řizení,když prejizdis treba s pruhu do pruhu, vic zatocis než to zacne zatacet.Jirka800 píše:jo ještě mám polohovatelnej volant a dneska mě napadlo že ho kousek povytáhnu ksobě a vypadá to že to přestalo dělat. má to nejakou spojitost? že by ten kloubek?
tak se vyměnil homokineták na straně řidiče protože hluk jde z levé strany měnil sem vnější. ale problém je v tom že je to pořád to samé. při rozjezdu nebo na zpatečku do rejdu to křupne. už mě jen napadá vnitřní kloub nebo něco s převodkou řízení. memáte někdo zkušenost s tou převodkou jestli je tam něco co by mohlo takhle křupat? logicky mě spíš napadá vnitřní kloubek na poloose ale neradbych zas kupoval věc která by byla zbytečná.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Sem ti psal,že ti to dela prevodka řízení,tak proc si kupoval kloub na poloosuJirka800 píše:tak se vyměnil homokineták na straně řidiče protože hluk jde z levé strany měnil sem vnější. ale problém je v tom že je to pořád to samé. při rozjezdu nebo na zpatečku do rejdu to křupne. už mě jen napadá vnitřní kloub nebo něco s převodkou řízení. memáte někdo zkušenost s tou převodkou jestli je tam něco co by mohlo takhle křupat? logicky mě spíš napadá vnitřní kloubek na poloose ale neradbych zas kupoval věc která by byla zbytečná.

Jako nahradní díl chodí celej sloupek, u teh aut co maj stavitelnej volant,tak to dela rovnou sloupek,jak se vytahuje,tak uvnitr sou zoubky a když je nadoraz tak u nekerejh oct už není to ozubení po celým ale jen trictvrte a pak se vydrolí a zacne to klapat,mít vuli. Bacha na to i když ho vyndavas i zandavas,nesmí se ti ty konce rozdelit,jinak zas ty zoubky nebudou sedet a po case zacne klapat. Lepsí octa s pevnym sloubkem ty problem nemaj.Tomas.cz píše:Ten kloubek jde koupit extra nebo jen s tyčí sloupku řízení?

aha. ale tak to nechápu. když točím s volantem na místě tak to nedělá koukal sem ted na ten kloubek a vypadá dobře a nemá vuli nic. křupne to jen když popojíždím v rejdu nebo když dám kola do rejdu začnu couvat tak to křupne vždycky. přeci když to nedělá na místě tak by to nemělo mít nic společnýho s řízením....Zdeněk M píše:Sem ti psal,že ti to dela prevodka řízení,tak proc si kupoval kloub na poloosuJirka800 píše:tak se vyměnil homokineták na straně řidiče protože hluk jde z levé strany měnil sem vnější. ale problém je v tom že je to pořád to samé. při rozjezdu nebo na zpatečku do rejdu to křupne. už mě jen napadá vnitřní kloub nebo něco s převodkou řízení. memáte někdo zkušenost s tou převodkou jestli je tam něco co by mohlo takhle křupat? logicky mě spíš napadá vnitřní kloubek na poloose ale neradbych zas kupoval věc která by byla zbytečná.Tím kloubkem sem mislel ten kloubek co je u prevodky řízení,mezi tycí sloupku řizení a prevodkou řizení.
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Tak to dela kloub u kola u řidice.Jirka800 píše:aha. ale tak to nechápu. když točím s volantem na místě tak to nedělá koukal sem ted na ten kloubek a vypadá dobře a nemá vuli nic. křupne to jen když popojíždím v rejdu nebo když dám kola do rejdu začnu couvat tak to křupne vždycky. přeci když to nedělá na místě tak by to nemělo mít nic společnýho s řízením....Zdeněk M píše:Sem ti psal,že ti to dela prevodka řízení,tak proc si kupoval kloub na poloosuJirka800 píše:tak se vyměnil homokineták na straně řidiče protože hluk jde z levé strany měnil sem vnější. ale problém je v tom že je to pořád to samé. při rozjezdu nebo na zpatečku do rejdu to křupne. už mě jen napadá vnitřní kloub nebo něco s převodkou řízení. memáte někdo zkušenost s tou převodkou jestli je tam něco co by mohlo takhle křupat? logicky mě spíš napadá vnitřní kloubek na poloose ale neradbych zas kupoval věc která by byla zbytečná.Tím kloubkem sem mislel ten kloubek co je u prevodky řízení,mezi tycí sloupku řizení a prevodkou řizení.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
mám ten stejnej problém... Dělalo mi to šíleně moc, tak jsem nechal vyměnit komplet poloosy i s kloubama (dal jsem starší, ale dobrý).. Teď to dělá míň, ale jenom na levý straně u řidiče.. A když mechanik koukal na klouby, tak říkal, že vnější kloub u řidiče je špatnej, tak ho mám v garáži už novej a teď někdy se to tam bude montovat, takže potom dám vědět 
EDIT:
ještě jsem zapoměl napsat, že nejdřiv jsem taky nechával měnit silentbloky na ramenech, na stabilizátoru, atd.. a teď jediný tohle pomohlo, takže je to asi fakt v těch kloubech

EDIT:
ještě jsem zapoměl napsat, že nejdřiv jsem taky nechával měnit silentbloky na ramenech, na stabilizátoru, atd.. a teď jediný tohle pomohlo, takže je to asi fakt v těch kloubech

VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16