Stránka 1 z 1
Octavia nestartuje
Napsal: 17 črc 2009, 19:00
od teabe
Ahoj,začal jsem mít menší problém s autem. Mám oktávku 98,66kW,chip 85kw, AGR motor. Před 2 týdny z ničeho nic auto přestalo chytat na 1. pokus. Chytalo na 2.-3. pokus. Poslední týden se to rozjelo tak,že jsem musel klíčkem otáčet a vypínat ho,aby se mi rozsvítilo žhavení. Jakmile se rozsvítí žhavení,slyším z motorové části,jak se v črpadlu nastavuje šoupátko na startovací dávku. Nestartuje jak za tepla,tak ráno za studena. Vyměnil jsem relé žhavičů a relé žhavení 109. Svíčky OK,čerpadlo měněno na jaře se spínací skříňkou,předvstřik OK,startovací dávka je nastavena na 33 xxx a nějaký drobný. Dneska jsem vyměnil čidlo teploty, palivový filtr a zase nic. Řídící jednotka neukazuje nic a hodnoty jsou v pořádku. Pojistky jsou OK,pojistky na baterce OK, kostru jsem projížděl,taky OK. Tak a babo raď??

Ještě poslední pokus, co mi bylo porazeno je,že by mohl být KO startér,což je podlě mě kravina. Jestli někdo ví,PROSÍM o radu, jinak jde z baráku!
Ještě jedna věc. Pokud na relátku 109 sepnu manuálně kontakt,jak na novým,tak na starým,auto nastartuje.
Napsal: 17 črc 2009, 22:05
od Tomas.cz
A nemáš tam nějakej tajnej spínač nebo něco?
Zaměřil bych se na vedení od spínačky do relé 109
Tím manuálním sepnutím máš na mysli že relátko bez krytu šroubováku prostě sepneš?
Napsal: 18 črc 2009, 08:21
od teabe
Tajný spínač nemám. Přesně tak,bez krytu když spojím kontakty,tak nastartuju. Ale přijde mi divný, že se ta kontrolka žhavení musí rozsvítit. Vždyť žhavení je až od 5°C dolů.
Napsal: 18 črc 2009, 08:35
od slovacek.milos
já mám období tajných spínačů, dráty pěkně zamotané do svazků, vypínače za popelníkem a tak no děs
dal bych průhlednou hadici od filtru k čerpadlu a pozoroval bubliny vyločil bych palivodou soustavu miloš
Napsal: 18 črc 2009, 08:49
od teabe
Průhlednou hadici tam mám a bez bublinek.Právě po výměně filtru ty bublinky přestaly lítat.
Napsal: 19 črc 2009, 21:56
od chosepm
A 109 jsi dal nový, nebo jiný? Proletuj v něm kontakty a proměř, jestli do něj jde napětí po zapnutí klíče

Napsal: 19 črc 2009, 21:59
od teabe
Po zapnutí tam jde 12 voltů..JE tam uplně nová 109,jinak když to relátko rozeberu,tak normálně drží sepnutý.Takže funguje,ale něco nepustí dál proud,aby se nastavilo čerpadlo na startování. Musím s kontaktem v relátku třeba 2 pohnout od tý cívky a najednou to jde.
Napsal: 19 črc 2009, 22:06
od chosepm
Tak že by odpojovač paliva na čerpadle?
Napsal: 19 črc 2009, 22:16
od teabe
Tak na ten jsem koukal jen z venku,to mě nenapadlo.

Ale že ten by dělal to,že se nerozsvítí kontrolka žhavení? Zítra to zkusím.
Napsal: 19 črc 2009, 22:18
od chosepm
teabe píše:Tak na ten jsem koukal jen z venku,to mě nenapadlo.

Ale že ten by dělal to,že se nerozsvítí kontrolka žhavení? Zítra to zkusím.
No to dělává právě 109, ale pak už tam máš jen řj motoru

Tak koukni na napájení odpojovače a řj motoru...
Napsal: 20 črc 2009, 17:21
od teabe
Takže odpojovač funguje tak jak má. Spíná i bez toho žhavení. Měl jsem rozebranou hlavu čerpadla a tam je to čistý. Mě jde o to,že ani nepotřebuju žhavit,ale aby se nastavovalo to šoupátko na čerpadle. Do pojistek čerpadla a žhavení po otočení klíčku jde 12V. A takyjsem zjistil,že když se mi nezobrazí žhavení,nenapíchnu se do řj motoru.

Tohle už opravdu nechápu.
Napsal: 22 srp 2009, 20:02
od teabe
Ahoj,takže aby jsme dokončili tohle téma. Elektrika se projela celá a když už jsme si nevěděli opravdu rady, rozebrali jsme ř.j a hodili na 30 minut do mrazáku.

Možná to vypadá, že jsme na hlavu padlí, ale ono to fakt zafungovalo. Jakmile se trochu jednotka ohřeje, nastartuju tak na 50-90 pokus, než mi problikne žhavení. Takže pro příští generace, kdyby měl někdy někdo tenhle problém. Mrazák to vyřeší.

Teď už jen sehnat jinou jednotku a můžu konečně začít bez starostí jezdit nakupovat a nebát se, že mě budou muset opět odtahovat.

Napsal: 20 říj 2010, 06:42
od george72
možná by stačilo proletovat znova paměti 27C010 psal jsi že to máš čiplý , asi se na nějaké možičce udělal studeňák
Napsal: 20 říj 2010, 09:57
od teabe
bylo to přesně tak, jak píšeš..
