Ahojte,
mam dotaz. Chtel bych si zmerit vykon motoru, a nechce se mi kvuli tomu jezdit nekam do Praglu ci podobne.
Nevite nekdo o miste treba nekde na Pardubicku eventuelne pobliz Hradce Kralove ?
Proste nejak rozumne v dosahu z Pce
1pavel píše:jj u Řehounků pro porovnání ti to můžu změřit K powerem
no jo, budu jim muset zase zajet trochu vykouřit tu kůlnu, naposled jsem tam naměřil kolem 140 PS a 340 Nm,aleto bylo ještě s původním čidlem tlaku a původníma vstřikama
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
1pavel píše:jj u Řehounků pro porovnání ti to můžu změřit K powerem
no jo, budu jim muset zase zajet trochu vykouřit tu kůlnu, naposled jsem tam naměřil kolem 140 PS a 340 Nm,aleto bylo ještě s původním čidlem tlaku a původníma vstřikama
já tam byl s Olegem když měřil toho svýho saaba , rovných 300 koníků , už maj aspoň pořádnej větrák ?
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
cztweety píše:Ahojte,
mam dotaz. Chtel bych si zmerit vykon motoru, a nechce se mi kvuli tomu jezdit nekam do Praglu ci podobne.
Nevite nekdo o miste treba nekde na Pardubicku eventuelne pobliz Hradce Kralove ?
Proste nejak rozumne v dosahu z Pce
Diky moc
auto v podpisu ? úpravy ?
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
1pavel píše:jj u Řehounků pro porovnání ti to můžu změřit K powerem
no jo, budu jim muset zase zajet trochu vykouřit tu kůlnu, naposled jsem tam naměřil kolem 140 PS a 340 Nm,aleto bylo ještě s původním čidlem tlaku a původníma vstřikama
já tam byl s Olegem když měřil toho svýho saaba , rovných 300 koníků , už maj aspoň pořádnej větrák ?
MirekX píše:
no jo, budu jim muset zase zajet trochu vykouřit tu kůlnu, naposled jsem tam naměřil kolem 140 PS a 340 Nm,aleto bylo ještě s původním čidlem tlaku a původníma vstřikama
já tam byl s Olegem když měřil toho svýho saaba , rovných 300 koníků , už maj aspoň pořádnej větrák ?
Už jsem psal Olegovi na to kontolní převážení
bez problému ne
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
cztweety píše:Jeee, Litetiny, to mam skoro za humny co by kamanem dohodil a zbytek dosel
jj, auto v popisu, upravy zatim zadny, chci kouknout na vykon a popripade pak chip
Jeste se optam, kolik to tam cca stoji ?
Než měřit výkon na sérii , to chce nalogovat - skontrolovat váhu , turbo , než to budeš chipovat ,pak po chipu to změřit , jestli chceš můžeme to nalogovat
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
cztweety píše:Jeee, Litetiny, to mam skoro za humny co by kamanem dohodil a zbytek dosel
jj, auto v popisu, upravy zatim zadny, chci kouknout na vykon a popripade pak chip
Jeste se optam, kolik to tam cca stoji ?
pošlu ti SZ číslo na Martina Řehounka a domluvte se. počítej ale kolem tisícovky za změření
Jestli chceš čip, tak si třeba udělej vejlet někam, kde úpravci mají brzdu. Třeba dieselpower ti to v ceně čipu změří před a po úpravě ...
Ale nejdřív jak psal pavel, udělat logy z jízdy a případně vyřešit váhu a turboregulaci, po čipu se všechny i drobné problémky projeví naplno...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS