hodnoty vstrekov na volnobeh su OK

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

hodnoty vstrekov na volnobeh su OK

Příspěvek od urgi »

Hodnoty vstrekov na volnobeh su OK? Dik.

Obrázek
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

o.k. ;)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

podle mě v pohodě, jediný co ještě můžeš zkusit pro zlepšení, je zkontolovat nastavení vahadel vstřiků, otázka je je jestli to pomůže, ale ono není od věci to čas od času udělat
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

Huml píše:podle mě v pohodě, jediný co ještě můžeš zkusit pro zlepšení, je zkontolovat nastavení vahadel vstřiků, otázka je je jestli to pomůže, ale ono není od věci to čas od času udělat
nechcem ta obtazovat ale navod by nebol ? a kdesi si aj pisal ze ze sa daju dostelovat rozvody pomocou vagu na nejaku 0 lebo mi menily rozvody a zda sa mi ze spotreba sla hore ale je to asi len subjektivne podla palubaku
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Kód: Vybrat vše

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=13788#13788
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

TDI tech píše:

Kód: Vybrat vše

http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=13788#13788
takze auta od 2003 PD len 180 ( pol otacky ) alebo stelovat to u kazdeho k nule najblizsie? a robi sa to za tepla alebo studena? a ako to je s rozvodami na tu 0?
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no s těma stupněma je to trošku sporný, podle mě není až takovej rozdíl jestli tam je 180 nebo 225, ale aby byly všechny seřízený stejně, jinak k tomu seřízení rozvodů to máš tadyhttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=15
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

Huml píše:no s těma stupněma je to trošku sporný, podle mě není až takovej rozdíl jestli tam je 180 nebo 225, ale aby byly všechny seřízený stejně, jinak k tomu seřízení rozvodů to máš tadyhttp://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 7&start=15
a mozno sa tym bavit za tepla?
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“