log 3,10,11 prosím o kontrolu,jede jak 120tka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

log 3,10,11 prosím o kontrolu,jede jak 120tka

Příspěvek od ČONR »

Ahoj všichni,už delší dobu se mi zdá že auto nejede jak má.Připadá mi že to nějak méně táhne do 3000 ot,spíše až od třech.Dnes jsem udělal log kanálů 3,10,11 a nějak s toho nejsem moudrý.Prosím mrkněte na to někdo. logováno do kopce.Díky moc. r.v 2000 m.r 2001

Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) ČONR dne 30 zář 2009, 18:50, celkem upraveno 4 x.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

hod ten subor logu na www.leteckaposta.cz
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Turbo sa pomalsie reguluje. Vaha je O.K. Nad 3000ot Ti pada turbo tlak skoro o 200mbar. Kontrola regulacie turba.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

misoVW píše:Turbo sa pomalsie reguluje. Vaha je O.K. Nad 3000ot Ti pada turbo tlak skoro o 200mbar. Kontrola regulacie turba.
Co vše mám kontrolovat? N75,hadičky a turbo jestli se hýbe táhlo?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

najlepsie by bolo odmontovat banku a skusit ako sa hybe regulacia. Musi ist uplne lahucko, bez akehokolvek odporu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

misoVW píše:najlepsie by bolo odmontovat banku a skusit ako sa hybe regulacia. Musi ist uplne lahucko, bez akehokolvek odporu.
Ok,až budu míč chvilku,mrknu na to.Zatím moc díky za radu.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

chce to zkusit i za tepla
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

1pavel píše:chce to zkusit i za tepla
hýbat a tím táhlem?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ano.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

díky
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

páčkou z turba
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Ahoj,tak jsem dnes sundal banku a hýbal s páčkou. Při pohybu jde páčka zcela lehce,ale samovolně nepadá když ji dám nahoru! když se páčkou hýbe nahoru,tak cca poslední třetina jde trochu tíž,až to v jednom místě poskočí.
Když jsem dával banku zpět,tam jsem zjistil že když je banka připravena k přišroubování tak ta páčka asi není uplně nahoře. Je to v pořádku?
Co s tím zadrháváním? mám to rozhýbat,nebo rozdělat a vyčistit? Předem díky
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ČONR píše:Ahoj,tak jsem dnes sundal banku a hýbal s páčkou. Při pohybu jde páčka zcela lehce,ale samovolně nepadá když ji dám nahoru! když se páčkou hýbe nahoru,tak cca poslední třetina jde trochu tíž,až to v jednom místě poskočí.
Když jsem dával banku zpět,tam jsem zjistil že když je banka připravena k přišroubování tak ta páčka asi není uplně nahoře. Je to v pořádku?
Co s tím zadrháváním? mám to rozhýbat,nebo rozdělat a vyčistit? Předem díky
lepsi je rozebrat a vycistit, kdyz to rozhybes rukou, casem se to nejspis opet zanese, jen oddalis nevyhnutelne.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ČONR píše:Ahoj,tak jsem dnes sundal banku a hýbal s páčkou. Při pohybu jde páčka zcela lehce,ale samovolně nepadá když ji dám nahoru! když se páčkou hýbe nahoru,tak cca poslední třetina jde trochu tíž,až to v jednom místě poskočí.
Když jsem dával banku zpět,tam jsem zjistil že když je banka připravena k přišroubování tak ta páčka asi není uplně nahoře. Je to v pořádku?
Co s tím zadrháváním? mám to rozhýbat,nebo rozdělat a vyčistit? Předem díky
To nastavenie nie je v poriadku!! To kto robil??? Nastav to tahlo tak, aby malo asi 3mm predpatie, ked namontujes banku.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“