Stránka 1 z 1

Pomoc - naladění mTDi

Napsal: 09 srp 2009, 22:13
od Matezzzz
Čaj lidi, chci vás poprosit o radu. Nandal sem na svoji Audi 80 mechaniku čerpadlo a potřeboval bych to nějak doladit, nejsem z toho moc moudrej páč to jde jak multikára, předvstřik sme seřídili podle autodat, ale jak mu přidám na plynu, jde strašně ztvrda a celkem i dost zakouří černě, sice chytne hned na cvrnknutí ale to problém neřeší. Když sme štelovali předběžně předvstřik hejbali sme si za chodu čerpadlem a když motor měl tendenci ztichnout, začal škubat a hulit dost bíle. Z otáček padá pěkně, žádný dlouhý reakce a když povolím šroubek na dávku nafty, zvuk se nemění, pak to akorát ve vyšších hulí bíle. Je taky fakt že je to 1Z a ty přeci jen nejsou až zas tak tichý a je taky dost možný že sem do vyčištěnýho motoru nalil plnou syntetiku což by mohlo mít za následek mlácení hydroštelů...?? Zkuste mi kdyžtak něco poradit kdo s tím měl podobný problém, díky předem

Napsal: 09 srp 2009, 22:16
od shvellan
nemůžou být špatné trysky?

Napsal: 09 srp 2009, 22:18
od Matezzzz
Dával sem tak celý vstřiky z 81 a předtím nemlátily, myslím na to starý čerpadlo

Napsal: 10 srp 2009, 15:03
od majkl1
Ten řiší olej by to mohl dělat. Zkus změřit taky tlak oleje. Malej tlak může způsobovat cvakání hydroštelů na starším motoru. :roll:

Napsal: 10 srp 2009, 18:33
od Matezzzz
Předtím ale takhle hlučnej nebyl, komplet sem přetěsňoval motor, myl atd, ale hlavně předtím tak byla polosyntetika. Zkusím ještě polaborovat s tím čerpadlem a budu doufat že to není ním...?

Napsal: 10 srp 2009, 19:49
od majkl1
No právě. Řidší olej = menší tlak.

Napsal: 10 srp 2009, 20:00
od Bugs.Bunny
Určitě by bylo dobré napsat jaké čerpadlo jsi na motor nandal. Kdo ho stvořil, nebo z jakého je auta/motoru. Jestli to má jen o něco tvrdší zvuk než elektronika tak to je pro MTDi tipické.

Napsal: 10 srp 2009, 20:02
od Matezzzz
asi zkusím koujpit nový hydroštely a dám polosyntetiku. Ještě se chci zeptat zda máte někdo zkušenost s čerpadlama od Tomáše Karbuse?