Audi A6 Quatro 3,2FSI USA
Napsal: 18 srp 2009, 14:56
Tak jsem tak trochu v koncích Audi A6 Quatro z USA r.v.2006,Kód motoru AUK Rozsvěcuje kontrolku motoru.
Vag píše tyto chyby:Adresa 01: Motor (AUK) Labely: 06E-910-559-BKH.lbl
Řídící jednotka SW: 4F1 910 559 E HW: 4F1 907 559 A
Díl: 3.2l V6 FSI 0050
Revize: --H15--- Seriové číslo:
Kódování: 01050109190F0120
Dílna #: WSC 02325 785 00200
3 závad nalezeno.
005491 - ventil ulozeni motoru vlevo (N144): preruseni
P1573 - 009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 00100100
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 254
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 74075 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.03.17
Čas: 18:20:33
info o závadě:
Otáčky: 928 /min
Váha vzduchu: 147.2 mg/str
Teplota: 70.5°C
beh naprazdno
Výkon/klapka: 29.0 %
Rychlost: 13.0 km/h
001109 - system odvzdusneni nadrze: zjistena hruba netesnost
P0455 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100100
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 40
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 74762 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.04.05
Čas: 09:56:02
info o závadě:
Lambda: -4.0 %
Teplota: 22.5°C
Teplota: 73.5°C
Rychlost: 45.0 km/h
Čas: 281.6 s
Teplota: 624.0°C
001089 - system odvzdusneni nadrze: spatna pruchodnost
P0441 - 008 - neverohodny signal - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00001000
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 7
Počítadlo resetů: 17
Kilometry: 76241 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.06.06
Čas: 14:53:57
info o závadě:
Otáčky: 672 /min
Váha vzduchu: 136.3 mg/str
Teplota: 72.0°C
beh naprazdno
Výkon/klapka: 21.6 %
Rychlost: 0.0 km/h
Levý silentblok je jasný,bude vyměněn,Ale co ten průtok?Má to samostatné diagnostické čerpadlo,které přes akční členy vrčí,a nikde nic nesyčí,ani neteče.Ventil na odvětrávání nádrže take funguje a při pokusu profouknout těsní.Chci ho pro jistotu vyměnit,není až tak drahý cca 600kč .Předpokládám,že občas se může zaseknout,a proto ty chyby.Zase to nedělá stále,tak jen předpokládám. Co vy na to?
Vag píše tyto chyby:Adresa 01: Motor (AUK) Labely: 06E-910-559-BKH.lbl
Řídící jednotka SW: 4F1 910 559 E HW: 4F1 907 559 A
Díl: 3.2l V6 FSI 0050
Revize: --H15--- Seriové číslo:
Kódování: 01050109190F0120
Dílna #: WSC 02325 785 00200
3 závad nalezeno.
005491 - ventil ulozeni motoru vlevo (N144): preruseni
P1573 - 009 - preruseni / zkrat na kostru
info o závadě:
Stav závad: 00100100
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 254
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 74075 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.03.17
Čas: 18:20:33
info o závadě:
Otáčky: 928 /min
Váha vzduchu: 147.2 mg/str
Teplota: 70.5°C
beh naprazdno
Výkon/klapka: 29.0 %
Rychlost: 13.0 km/h
001109 - system odvzdusneni nadrze: zjistena hruba netesnost
P0455 - 009 - preruseni / zkrat na kostru - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100100
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 40
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 74762 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.04.05
Čas: 09:56:02
info o závadě:
Lambda: -4.0 %
Teplota: 22.5°C
Teplota: 73.5°C
Rychlost: 45.0 km/h
Čas: 281.6 s
Teplota: 624.0°C
001089 - system odvzdusneni nadrze: spatna pruchodnost
P0441 - 008 - neverohodny signal - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00001000
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 7
Počítadlo resetů: 17
Kilometry: 76241 km
Indikace času: 0
Datum: 2009.06.06
Čas: 14:53:57
info o závadě:
Otáčky: 672 /min
Váha vzduchu: 136.3 mg/str
Teplota: 72.0°C
beh naprazdno
Výkon/klapka: 21.6 %
Rychlost: 0.0 km/h
Levý silentblok je jasný,bude vyměněn,Ale co ten průtok?Má to samostatné diagnostické čerpadlo,které přes akční členy vrčí,a nikde nic nesyčí,ani neteče.Ventil na odvětrávání nádrže take funguje a při pokusu profouknout těsní.Chci ho pro jistotu vyměnit,není až tak drahý cca 600kč .Předpokládám,že občas se může zaseknout,a proto ty chyby.Zase to nedělá stále,tak jen předpokládám. Co vy na to?