LTO
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
LTO
Čus. Kluci dokážete někdo pls poradit? Známej mi nabízí za suprovou cenu LTO s příslibem, že si na to moje autí bude jenom chrochtat. Chemie je pro mě španělská vesnice, tak se obracím na vás. Údajně je to víceméně jenom obarvená nafta, jak to vidíte vy zkušenější? Ty v oboru nejvíc zběhlý se teď válej zčásti na hřbitovech a z části možná ještě na dnech přehrad, tak to zkouším tady. Jinak ten známej je vyhlášenej autodoktor, tak si je vědom, když mi něco kixne, že budu u něj pečenej vařenej, ale i přesto volím ještě tento způsob konzultace.Děkuji za vaše názory.

nemám žádné auto na naftu
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
Je to jen od toho známýho, tak bych se musel přeptat. Nevim, jestli toho má dost na kšeft. Ale koukám, že jsi z Brna - vyplatilo by se ti to? Sem to je minimálně 5 hod.cesty? No, i když po dálnici nebo naopak - právě že po dálnici?Tomas-Oaza píše:no pokud bys ho mel vice tak mi napis SZ ja bych si vzal taky
nemám žádné auto na naftu
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
aha to jsem si nevsiml ze je to tak daleko,to jedine ze by toho bylo dost a za dobrej peniz aby se to vyplatilo. jinak zaruku ti neda urcite nikdo,ale co vim tak tady na separ jezdi i tdi od VW a peugeotu.jezdi na to uz rok a je to bez problemu. jinak LTO by mela byt opradvu jak nafta
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
LTO je skutečně jen obarvená nafta bez aditiv. (člověk musí věřit, že v dobré naftě nějaká aditiva jsou) Přiveze ji cisterna, co rozváží naftu a při stáčení ji obarvuje. U nás snad zatím nikdo nekontroluje, co je v nádrži.Ale byl by za to asi pěknej flastr. Já mám o palivu jasno, jedině Meřo je jistota. Teď jsem měl dole hlavu (fouklé těsnění)-na Meřo najeto cca 20 tis km a vše naprosto OK,žádný binec. Druhá věc je, že je to naprosto legální palivo. A ta třetí věc je, že má člověk pocit, že tý přírodě trochu pomůže (což je samo většině putna, ale já jsem asi úchyl...) 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
julio tabi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 95
- Registrován: 02 úno 2006, 20:57
- Bydliště: nitra
nesúhlas
mirek X nesúhlasím že mero pomáha živ.prostrediu
VIď www.bioauto.sk To prifarbovanie je u nás aj žlté aj červené . Je to kôli zdaneniu.Toto by som neriskoval! veľa zdaru julio
VIď www.bioauto.sk To prifarbovanie je u nás aj žlté aj červené . Je to kôli zdaneniu.Toto by som neriskoval! veľa zdaru julio
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Moc to sem nepatří, ale snad to projde. MethhylEsterŘepkovéhoOleje je obnovitelný zdroj energie. Před lety jsem ve velkém včelařil a o tyhle věci jsem se zajímal. Dříve řepka obsahovala velké množství kyseliny erukové a byl problém v tom, že se pokrutiny po lisování oleje nedaly zkrmovat. Těm zvířerům to prostě nechutnalo. Jakmile ale byly vyšlechtěny bezerukové odrůdy, nastal rozmach, kdo jezdí po Německu, určitě nepřehlédne obrovské plochy oseté řepkou. A funguje to bezvadně, když se to umí: Zaseje se řepka, když rozkvete, tak se k ní přisunou včely a pokud je počasí, tak je medu, že včelaři nemají dost konví. Když dozraje, tak se sklidí, vylisuje se olej, který se po náležitých úpravách vychrochtá v autech, pokrutiny se zkrmí ve směsích, hnůj se vyveze na pole. Zkrmí se i tzv. druhá seč, pokud se s ní počítá. Pak se znovu zaseje (někam jinam) a pořád dokola. A tím, že je na bionaftu snížená DPH, tak je levná a zemědělci mají práci, rafinerie rafinují a kšefty se hejbou+se šetří životní prostředí. Jenže naši ekonomičtí odborníci z hladovosti zvedli DPH, motoristi přestali bionaftu kupovat, protože se to nevyplatí, rafinérie přestaly rafinovat když to nikdo nekupuje, zemědělci přestali pěstovat řepku a včelaři přestali chovat včely, tak jako já, protože se to nevyplatí. Takhle to pro změnu vypadá, když se to neumí.
ak som spravne pochopil je tu rec o nafte ktora je urcena pre polhonospodarov... da sa na tom v pohode jazdit ale do auta by som to v zivote nedal.... problem je v tom ze to farbivo je natolko ucinne ze raz natankujete a potom to zistia este hooodne dlho aj ked sa bude tankovat normalna nafta to farbivo sa tam proste drzi... (mal som nedavno v rukach naftovy filter a tiekla z neho pekna cervena nafta i ked majitel uz pekne dlho capuje normalnu naftu.... a ked vas potom nedajboze zastavia colnici a skontroluju tak je pruser na svete...
Peugeot 406, HDI, 110ps
To že je bionafta z řepky, neznamená, že pouze pro zemědělce!!!tmracing píše:ak som spravne pochopil je tu rec o nafte ktora je urcena pre polhonospodarov... da sa na tom v pohode jazdit ale do auta by som to v zivote nedal.... problem je v tom ze to farbivo je natolko ucinne ze raz natankujete a potom to zistia este hooodne dlho aj ked sa bude tankovat normalna nafta to farbivo sa tam proste drzi... (mal som nedavno v rukach naftovy filter a tiekla z neho pekna cervena nafta i ked majitel uz pekne dlho capuje normalnu naftu.... a ked vas potom nedajboze zastavia colnici a skontroluju tak je pruser na svete...
To Julio: super stránka, už jsem to celý pročet, fakt zajímavý, škoda, že přestavby jsou tak drahé a co teprve dodanění oleje jako PHM - v našich zemích prostě ekoprovoz nefrčí
To MirekX: na základě Tvé SZ se zařídím a půjdu do "legálnějšího" i když ne tak ekologického provozu jak si namlouváme
nemám žádné auto na naftu
ja ted budu zrovna prestavovat domek a zvazuju vytapeni. nejak me napada kombinace elektrika/ETO(novej ofiko nazev na topeni je extralehky_topny _olej prej je bez siry). Jen je celkem vopruz s dokazovanim a papirovanim. uz existujou firmy ktery dodavaj ETO uz bez spotrebni dane, ale chtej za to nejakej baksis, teda cena je treba 15kc a oni chtej 18kc. za celej rok projedu vic nez protopim, tak to musim zvazit
. stat nas dere, tak se nedejme
tomik.
tomik.
Kucí nemáte někdo potuchy, jestli třeba to barvivo z LTO nějak nereaguje s motorovym olejem, nebo jestli se neusazuje někde v motoru nebo filtru
.Neni potřeba častěji měnit olej
Prostě nějaké poznatky. A jestli teda obsahuje současný LTO nějakou tu síru, je třeba nějakých opatření
(myslim třeba aditiva apod.) Díkec. 
nemám žádné auto na naftu
Předělat topení na lto není jen tak.Diky evropské unie je treba nadrž z dvojím oplaštěním nebo mít pod nadrží jamu kam by popripade nafta vytekla ta samozdrejme musi mit nekolik nateru takze to taky neni levné.Pak asi milion papiru aby stat vracel dph nebo jsou firmy ktere to vyrídí ale zase za peníze.A vubec nemluvim o požarních predpisech a obchazení miliony uradu.Nekde jsem cet ze lepsi je topit rostlinym olejem.Nafta vyjde asi na 15 a olej na 16 kc.Stim rozdilem ze ti odpadnou papíry a povolení na dph.A stací ti nadrz za 1000kc.Pripade havarie olej se ti biologicky rozlozí za 3 tydny.To nemluvim kdy jsi si olej lisoval sam tak si asi na 8kc za litr.A vubec nikde neni psano ze barel ropy zustane stejně drahy.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW