jelikož se to tu poslední dobou omýlá pořád dokola, že se po výměně rozvodů zvedne spotřeba, především je to patrný na palubáku, dá se pomocí VAG zkontrolovat nastavení rozvodů, v naměřených hodnotách, v kanále 4 v poli 4 je synchronizace klikového a vačkovéhé hřídele, zobrazuje se zde úhlovej rozdíl snímačů kliky a vačky, o výroby je nastaveno na hodnotu 0°, pokud jsou hodnoty mínusové je vačka posunuta po směru otáčení dopředu, spotřeba je vyšší, posunem vačky proti směru otáčení se hodnoty posouvají do plusu, okamžitá spotřeba, na palubáku, klesá, tímto způsobem nelze doregulovávat zýšenou spotřebu způsobenou např. vadnými vstřikovači za účelem jejího snížení, nejlepší je nastavit hodnoty v rozsahu -0,5° až +0,5°, opotřebením rozvoďáku se hodnoty posouvají do plusu, pokud to půjde prosím o přesunutí do FAQ

novej poznatek k natáčení vačky, asi záleží na typu ŘJ, teď jsem řešil auto kde se vačkou natáčelo opačně pro dosažení plusových nebo mínusových hodnot, takže je potřeba to vždy vyzkoušet, mrknout kolik je na začátku pak zkusit hejbnout a zase mrknout a podle toho pak točit na správnou stranu