Stránka 1 z 1

Pískanie - nie TURBO

Napsal: 05 zář 2009, 08:45
od pepa3205
zdravim vsetkych

po vymene rozbiteho turba za nove, sa nove na druhy den rozpiskalo (a poriadne)
postup - reklamacia, a zase nove turbo, a kua piska aj to - chyba nebola na turbine
potom si mechanik vsimol zacierneny kusok na prirube - vid. obrazok, ako keby tade podfukovali spaliny
ja mechanik niesom a neviem co je to za priruba (spetne vedenie spalin azda?),
tak sa chcem opytat, moze to piskanie sposobovat poskodene tesnenie na tejto prirubke? da sa s tym normalne jazdit? :? :? :?

za skoru odpoved vopred vsetkym dakujem :)


Obrázek

Napsal: 05 zář 2009, 08:52
od Fantik
Ano je to příruba zpětneho vedení vyfukovych plynů do EGR, je možne že je poškozene těsnění jak si psal, chce to vyndat a překontrolovat jestli je to v těsnění nebo jestli neni trubka (příruba) nějak mechanicky poškozená.

Napsal: 05 zář 2009, 11:48
od pepa3205
diky moc ;)

Napsal: 06 zář 2009, 17:51
od este
kdyby to bylo trubkou tak nejaky trubky doma mám .) jinak kdyby to nebylo timhle doporučuji ti kouknout na vlnovec :)

Napsal: 08 zář 2009, 03:41
od pepa3205
co je to vlnovec a kde to mam hladat :?

Napsal: 08 zář 2009, 11:03
od Praetorio
Ahoj,

Vlnovec je na obrázku zakroužkován červeně. Ilustrativní obrázek je z motoru 2.0 103 kW TDI PD kod BKD. Ale předpokládám, že u ostatních aut je podobný a lišit se bude jen průměrem a délkou.Obrázek

Napsal: 08 zář 2009, 21:30
od pepa3205
ak by to bolo vlnovcom, nepiskalo by to stale?
mne to piska iba ked tlaci turbo, cim viac tomu pritlacim tym tensie to piska

Napsal: 08 říj 2009, 12:12
od pepa3205
konecne vyriesene (nebol na to cas (LOL) )

problem - tesnenie na prirube spatneho vedenia spalin

konecne sa za mnou vsetci neotacaju - uz to nepiska, teraz keby ze nie tah, tak ani neviem ze tam je turbo (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 25 říj 2009, 13:21
od kenvelo1
zdravím.
Mám asi stejný problém T4 2,5TDI 65KW AJT 2001 .
Myslel jsem že píská turbo (350000km) a po výměně za jiné i když použité žádná změna jen vyšší výkon:-) . Staré sice mělo vůli na hřídeli a prasklý litinový plášť, ale toho nepříjemného pískání až vrzání dle otáček jsem se nezbavil. Zkusím zkontrolovat přírubu a trubku zpětného vedení spalin.
Má někdo další s něčím takovým zkušenosti.
Díky...

Napsal: 25 říj 2009, 17:26
od Borysta
Mě tohle dělalo právě to těsnění ;)

Napsal: 26 říj 2009, 11:26
od pepa3205
tak tak , skontroluj a daj vediet :D

Napsal: 26 říj 2009, 16:30
od kenvelo1
Zdravím.
Takže těsnění jsou v pořádku.
Pískání se ozývá z pravé strany jak je rozvoďák u palivového čerpadla.
V jiném vláknu jsem se dočetl, že může být problém s kladkou tohoto řemene. Rozvody byli dělané asi před 30000km z replik.
Mám ale další poznatek.
Při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí a bez sešlápnutého plynu to píská taky, míń ale píská ale pokud za jízdy vypnu zapalování klíčkem, pískat to ihned přestane !
Po zapnutí zapalování zase začne pískat.
To vše s kvaltem bez plynu.
Takže myslím že kladky ani těsnění to asi nebudou protože je to závislé na elektrice.
Teď babo raď :)
... :?

Napsal: 26 říj 2009, 17:05
od Non1
A čo klimakompresor ?

Napsal: 26 říj 2009, 17:31
od kenvelo1
Ten je na druhe strane a nevim jestli by to mohl delat kdyz je klima vypnuta???