Stránka 1 z 2
Ford Tranzit - koupě
Napsal: 05 zář 2009, 14:24
od Fantik
Švagr tak trochu podniká a chtěl by si pořidit 6-ti mistneho Tranzita, poradil by někdo jakej naftovej motor zvolit , případně na co vše se při koupi ojeteho Tranzitu zaměřit?
Co jsem se zatim ptal tak spiš volit CR než klasicke čerpadlo ty se prej moc nepovedly.
Napsal: 05 zář 2009, 19:28
od TDI tech
Moj bratranec ma Fortd Tranzit dodavku (ako Ducato maxi) a preklina ju. Uz sa na nej posralo asi vsetko. Nechces? S radostou ju preda

. Ale teraz vazne, poviem ti to co som povedal aj bratrancovy ked kupoval dodavku. Na kolenach som ho prosil len ne Forda. Ale on len stym Tranzitom narabal, lebo sa da kupit pekny rocnik za malo penazi (len si neuvedomil preco asi). Vravim mu kup si platformu Ducato/Boxer/Jumper s hocijakym Iveco motorom a budes sa vozit s usmevom na tvary. Je ich tu kopa takze ND sa daju zohnat hned a bez problemov aj ked je pravda ze za dost mastne ceny. Motory Iveco su vynikajuce (nemaju konkurenciu v ziadnom smere). Akurat tie ostatne bolesti ako ulozenia prednych tlmicov, spojka, prevodovka, hrdzaveju jedna radost a samozrejme ulomene klucky vedia cloveka rozladit. Som majitel Ducata a max. spokojnost (len keby tak nehnilo

)
Napsal: 05 zář 2009, 23:49
od bombastiq
když transita tak 2,5 OHV řetěz ten je jedinej co se poved
jinak bych volil ducato - 1,9 TD popř 2,5 td
a není co řešit motor naskáče 1 200 000 a ještě si brumlá
otázka je kolik chce do té dodávky vrazit
jesli není lepší vzít transportera TDI
Napsal: 06 zář 2009, 11:23
od Tomas.cz
Kolik chce známej investovat?
Osobně bych po zkušenostech volil Ducato model 06+ s motorem 2.3JTD to nemá chybu.
Forda nebrat, jak TDCi tak TDDi

Napsal: 06 zář 2009, 11:33
od Fantik
Myslim že investice tak max 300tis.
Napsal: 06 zář 2009, 12:25
od TDI tech
Zohnat platformu D/B/J s FIAT 1.9TD motorm je raritka. S peugerot 1.9TD ich je ako maku ale radsej by som sa tomu vyhnul. Iveco je Iveco

. Tie R5 TDI vo VW Transporteroch niesu nic moc, ziadna vyhra aj ked ta 132kW PD ide ako das. 1.9TDI su OK. Ale transporter je o dva cisla mensi ako D/B/J takze uzitkovost je o nicom. Ale ked sa mu treba krutit po uzkych historickych ulickach v centre mesta tak tam ma VW transporter jednoznacne navrch oproti D/B/J.
Napsal: 06 zář 2009, 12:31
od Tomas.cz
TDI tech píše:Zohnat platformu D/B/J s FIAT 1.9TD motorm je raritka. S peugerot 1.9TD ich je ako maku ale radsej by som sa tomu vyhnul. Iveco je Iveco

. Tie R5 TDI vo VW Transporteroch niesu nic moc, ziadna vyhra aj ked ta 132kW PD ide ako das. 1.9TDI su OK. Ale transporter je o dva cisla mensi ako D/B/J takze uzitkovost je o nicom. Ale ked sa mu treba krutit po uzkych historickych ulickach v centre mesta tak tam ma VW transporter jednoznacne navrch oproti D/B/J.
A ten motor 2.2JTD 74kw v Ducato je Fiat? Není to doufám 2.2HDi od PSA

Napsal: 06 zář 2009, 18:56
od TDI tech
Je to este horsie ako si myslis. Ten motor je totiz vyplod spoluprace Ford-PSA

Napsal: 05 bře 2015, 18:24
od jenousch
TDI tech píše:Je to este horsie ako si myslis. Ten motor je totiz vyplod spoluprace Ford-PSA

Takže 2.2JTD 74kw nebrat? Mam na tohle auto zajímavou nabídku, jediná závada je nepravidelný chod na volnoběh. Mimochodem nenapadá někoho co by to mohlo být? Diky
Napsal: 05 bře 2015, 22:34
od HonzaXM
Když u 2.2 pomineš, že tam padají vstřiky, čerpadlo, turbo, propalujou se písty, vylítávaj ojnice skrz blok, praská hlava, upalujou ventily, přidírají se válce a klika, šály moc nevydrží, věčný problém s ERG a jako bonus odejde převodovka a spojka má nižší životnost oproti JTD, je to vlastně spolehlivý motor.

Napsal: 05 bře 2015, 23:05
od dreizig5
všechno co je ze spolurací s PSA je špatně

Napsal: 06 bře 2015, 06:37
od jenousch
Tvl. takže problém vyřešen-zadarmo drahý. Ted mi ale povězte jakou dodávku....P.S.Nepotřebuju třílitr
Napsal: 06 bře 2015, 08:36
od Dr.Spiegel
HonzaXM píše:Když u 2.2 pomineš, že tam padají vstřiky, čerpadlo, turbo, propalujou se písty, vylítávaj ojnice skrz blok, praská hlava, upalujou ventily, přidírají se válce a klika, šály moc nevydrží, věčný problém s ERG a jako bonus odejde převodovka a spojka má nižší životnost oproti JTD, je to vlastně spolehlivý motor.

Jo stejný zkušenosti s těmi novějšími Transity má známej co už 20 let jezdí jen jima. DO toho navíc, pokud využíváš naplno nosnost, tak ti zanedlouho zdechnou ložiska, ani nevíš jak a je tam vakl jako prase. Taky mu prdnul setrvák. Za rok provozu do toho narval 100 tisíc.
Crafterům zase lítaj kliky z motoru......co takovej Jumper? To by prej nemusel bejt úplnej průser.
Napsal: 06 bře 2015, 10:40
od Slavkov
Však to tady je již psáno: "Ducato/Boxer/Jumper s hocijakym Iveco motorom"...
Když to vezmu ze svého okolí, tak malé dodávky VW Transporter... včetně borců na sanitách, Tranzity průser, Renaulty průser...
Větší dodávky D/B/J a stále jezdí... vesele "kvetou", ale stále jezdí

A to s tím jezdí i UK zedníci, tesaří, kteří to přetěžují atd.
Napsal: 06 bře 2015, 11:32
od Jarda S.
jenousch píše:Tvl. takže problém vyřešen-zadarmo drahý. Ted mi ale povězte jakou dodávku....P.S.Nepotřebuju třílitr
nepotřebuješ ale stejně ho koupíš protože to je nejrozumnější motor do tria ducato/boxer/jumper
