Problém se startováním, vyšší kouřivost při nízkých otáčkách

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ratas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 zář 2006, 22:43
Odpovědi: 0

Problém se startováním, vyšší kouřivost při nízkých otáčkách

Příspěvek od ratas »

Zdravím všechny,
najednou mi začalo auto po ránu studené blbě chytat, když je zahřáté tak je to v pohodě. Točím delší dobu, pak se to rozběhne na tři válce a pak se přidá čtvrtý. Po tom to začne docela dost dýmit. Dým je takový šedivý. Když se trošku dostane do otáčšk tak dýmit přestane. Od te doby co to blbě startuje, tak to dýmí nejen po startu, ale i když je motor zahřátý, ale jen na volnoběh. Když je v rozumných otáčkách tak nezakouří. Zároveň se zvedla spotřeba z průměrných 4,7 na delších cestách až na 7.Další věc které jsem si všiml je, že to divně smrdí, nesmrdí to jak klasický nafťák, ale spíš jak starý vyhoněný náklaďák. Motor má najeto asi 180tis, auto mám asi čtyři měsíce, najel jsem s ním asi 20tis. Dělá to asi 4tis, olej za tu dobu neubyl skoro žádný. Palivový i vzduchový filtr je nový, váha vzduchu vyčištěná. Motor je to 1Z .
Dík moc za jakoukoliv radu.
Toledo 1L 1,9 TDi
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Problém se startováním, vyšší kouřivost při nízkých otáč

Příspěvek od váha »

ratas píše:Zdravím všechny,
najednou mi začalo auto po ránu studené blbě chytat, když je zahřáté tak je to v pohodě. Točím delší dobu, pak se to rozběhne na tři válce a pak se přidá čtvrtý. Po tom to začne docela dost dýmit. Dým je takový šedivý. Když se trošku dostane do otáčšk tak dýmit přestane. Od te doby co to blbě startuje, tak to dýmí nejen po startu, ale i když je motor zahřátý, ale jen na volnoběh. Když je v rozumných otáčkách tak nezakouří. Zároveň se zvedla spotřeba z průměrných 4,7 na delších cestách až na 7.Další věc které jsem si všiml je, že to divně smrdí, nesmrdí to jak klasický nafťák, ale spíš jak starý vyhoněný náklaďák. Motor má najeto asi 180tis, auto mám asi čtyři měsíce, najel jsem s ním asi 20tis. Dělá to asi 4tis, olej za tu dobu neubyl skoro žádný. Palivový i vzduchový filtr je nový, váha vzduchu vyčištěná. Motor je to 1Z .
Dík moc za jakoukoliv radu.
Zkontroluj žhavicí svíčky
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
navrc
Přispěvovatel
Příspěvky: 242
Registrován: 24 led 2006, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od navrc »

A mrkni se na rozvody,jestli se ti nepovolila řemenice na klice.To se někdy stane.I když že by to vydrželo 4 tis. je divný,ale kámoš s tím jezdil taky docela dlouho.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

navrc píše:A mrkni se na rozvody,jestli se ti nepovolila řemenice na klice.To se někdy stane.I když že by to vydrželo 4 tis. je divný,ale kámoš s tím jezdil taky docela dlouho.
to se skutecne stava,zmensi se predvstrik a uz to chyta na h...
ratas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 zář 2006, 22:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od ratas »

Dík za odpovědi, žhavičky jsou ok, řemenici zkontroluju, mohl by předstřik mít vliv i na to kouření v nízkých otáčkách a vyšší spotřebu?
Toledo 1L 1,9 TDi
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

samozrejme..ked je to rozstelovane tak mas iny predstrek a tym padom to moze bit
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
ratas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 zář 2006, 22:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od ratas »

Tak remenice je ok, nejaky dalsi napad? Uz z toho zacinam byt zoufaly. A jeste jedna vec, obcas se po nastartovani stane, ze auto netahne, absolutne neni citit zaber turba, staci ale vypnout a znovu nastartovat a uz to jede normalne.
Dik za rady
Toledo 1L 1,9 TDi
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Špatně nastavené čerpadlo - malý předvstřik
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

předvstřik bude malej jak píše Andre, ale asi fakt způsobenej tím kolečkem dole na klice. Už podle těch příznaku, ten druhý start a je to dobrý, to dělává. Nešmajdá fakt ta řemenice na klice? Každopádně kontrolou na VAGu by se mělo všechno odhalit.
ratas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 zář 2006, 22:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od ratas »

Tak KTSka mi k tomu rekla jedinou zavadu, ze na hodnota vahy vzduchu je nepravdepodobna, jinak nic. Ale jeste spolu nejsme uplne kamaradi, uvidim az se s ni trosku naucim. Vetsi problem zacina byt s tim, ze nezabira turbo, auto vubec netahne, musim ho za jizdy zdechnout a pak znovu nastartovat, jenze kdyz ho zdechnu, tak ho musim startovat pres kvalt, kdyz chci klickem, tak pohasnou kontrolky, ale startovat nejde. Kdyz pak zastavim a chci znovu nastartovat, tak to jde normalne.
Dik za kazdou radu.
Toledo 1L 1,9 TDi
plysak
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 02 čer 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od plysak »

ratas píše:Tak KTSka mi k tomu rekla jedinou zavadu, ze na hodnota vahy vzduchu je nepravdepodobna, jinak nic. Ale jeste spolu nejsme uplne kamaradi, uvidim az se s ni trosku naucim. Vetsi problem zacina byt s tim, ze nezabira turbo, auto vubec netahne, musim ho za jizdy zdechnout a pak znovu nastartovat, jenze kdyz ho zdechnu, tak ho musim startovat pres kvalt, kdyz chci klickem, tak pohasnou kontrolky, ale startovat nejde. Kdyz pak zastavim a chci znovu nastartovat, tak to jde normalne.
Dik za kazdou radu.
Promiň že se tak blbě ptám,ale kdo ti poradil takovou kravinu startovat diesela přez kvalt...??? (LOL)
Možná máš dost peněz na novou palici a to v lepším případě... (wallbash)
Jak jsi poznal, že nezabírá turbo?
ratas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 zář 2006, 22:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od ratas »

Ja myslim ze kdyz ho startujes pres dost vysoky kvalt tak to skocit v podstate nemuze, samozdrejme ze tam nenarvu v kile dvojku. Roztahoval jsem x naftaku a nikdy jsem nemel problem. A i praskly rozvodak nemusi byt hned hlava, kamosovi se jen ohly ventily.
Jinak s tim turbem je to spis domenka, ale pri otackach, pri kterych by melo zabrat turbo a mel by jit vykon nahoru se nic nedeje.
Toledo 1L 1,9 TDi
plysak
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 02 čer 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od plysak »

ratas píše:Ja myslim ze kdyz ho startujes pres dost vysoky kvalt tak to skocit v podstate nemuze, samozdrejme ze tam nenarvu v kile dvojku. Roztahoval jsem x naftaku a nikdy jsem nemel problem. A i praskly rozvodak nemusi byt hned hlava, kamosovi se jen ohly ventily.
Jinak s tim turbem je to spis domenka, ale pri otackach, pri kterych by melo zabrat turbo a mel by jit vykon nahoru se nic nedeje.
A na VAGu ti to ukázalo jaký hodnoty?
Až se ti po prasklým,nebo přeskočeným rozvoďáku zalomí dřík ventilu ve vodítku, tak pochopíš. představ si,že ti stojí motor a jedeš 30km/h a dáš tam za 3. Od kliky dostane všechno pecku,jak blázen. Ale proti gustu,žádnej dišputát... (LOL)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Výrobci roztahování nedoporučují a dobře vědí proč. Rozvodový řemen má pružnost a přeskočit může, než se naděješ. Pokud není jiná možnost a má auto trochu fungující startér, tak jsem to párkrát udělal tak, že s autem na laně za pomalé jízdy jsem začal startovat a potom opatrným pouštěním spojky plynule zvýšil otáčky. Nepřeskočilo to, ale ani tento postup nemohu doporučit. V sázce je příliš mnoho.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“