Zdravá vůle dvouhmoty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Zdravá vůle dvouhmoty

Příspěvek od Jaroušek »

čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Zdravá vůle dvouhmoty

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jaroušek"]čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm[/
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 11 zář 2009, 19:25, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Zdravá vůle dvouhmoty

Příspěvek od slovacek.milos »

Jaroušek píše:čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm
a včem vidíš tu vůlí po směru otáčení má ty tři centáky že sním potočíš jak s volantem,
problém je jen v penězích pokud chce někdo ušetřit na dvouhmotě mlže se dostat do velkých problémů a bezvatového režimu :) miloš
tom133
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 20 led 2008, 21:43
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tom133 »

ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Re: Zdravá vůle dvouhmoty

Příspěvek od Jaroušek »

slovacek.milos píše:
Jaroušek píše:čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm
a včem vidíš tu vůlí po směru otáčení má ty tři centáky že sním potočíš jak s volantem,
problém je jen v penězích pokud chce někdo ušetřit na dvouhmotě mlže se dostat do velkých problémů a bezvatového režimu :) miloš
jj, jako když otáčíš volantem.jde o to, že to nic nedělalo tak se to tam šoupne z 5 s novou lamelou a přítlakem a bude.já jen zjištoval, kolik má vůli new setrvák.a víš jak to je, 8 litrů za setrvák dát nikdo nechce :)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

tom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
díky, to jsem chtěl slyšet
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Zdarec na volnobeh a za jizdy je sliset cinkave klepani je mozny ze je to setrvak.Mel jsem sundanej mikroremen takze tam to neni.A pri pridani to dela vic.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

skoda píše:Zdarec na volnobeh a za jizdy je sliset cinkave klepani je mozny ze je to setrvak.Mel jsem sundanej mikroremen takze tam to neni.A pri pridani to dela vic.
A necinka ti v motoru? Taky sem to řesil, a s cinkaní bylo mírne klepaní a bylo to zdvihatko. 8)
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

tom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
Novy setrvak volu 3 cm? Ja akurat menim na mojom a novy ma volu tak 4 mm. Potom uz ho musim tahat na pruzinach a to ide dooos tazko. Na pruzinach ho pretlacit este tak cca 2 centaky.
A hlavne je aby sa nehybal hore-dole. Ked sa chyti za tie spuntiky a zahybe sa hore-dole,tak sa to da zistit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

alfik píše:
tom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
Novy setrvak volu 3 cm? Ja akurat menim na mojom a novy ma volu tak 4 mm. Potom uz ho musim tahat na pruzinach a to ide dooos tazko. Na pruzinach ho pretlacit este tak cca 2 centaky.
A hlavne je aby sa nehybal hore-dole. Ked sa chyti za tie spuntiky a zahybe sa hore-dole,tak sa to da zistit.
Nový,nebo zdravý dvouhmotak ma vuli,uvnitr když zatocis tou plochou jak montujes pritlacak, tak ma max. vykyv rukou k dorazu na pero, vykyv zoubek dva na setrvaku, to je tak ani ne 1cm, výc je už ko.
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ta vule se určuje těžko, taky zaleží jestli je to LUK nebo SACHS, měl jsem možnost porovnavat i nové a ty LUK mi přišli mnohem volnější a to ve všech směrech :(
U staršího setrváku to nedokážu odhadnout jestli je to 100% OK, kolikrát mají velkou vůli a v autě makají bez problémů.
disKoC4
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 čer 2009, 21:59
Bydliště: Ružomberok SR

Příspěvek od disKoC4 »

ja som menil spojku na A4 AFN(maly priemer), tak som dal kompletku aj zo zotrvakom, a vysledok? pri vypinani motora zhrkoce viacej ako stary tak mam stary dobry aspon do foroty:DD

ono niekedy je to fakt ako niekto pisal ze aj zotrvak zo znacnou volou moze pracovat pekne, a tie dnesne diely stoja aj tak za prd, ci luk alebo sachs je to jedna banda
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

disKoC4 píše:ja som menil spojku na A4 AFN(maly priemer), tak som dal kompletku aj zo zotrvakom, a vysledok? pri vypinani motora zhrkoce viacej ako stary tak mam stary dobry aspon do foroty:DD

ono niekedy je to fakt ako niekto pisal ze aj zotrvak zo znacnou volou moze pracovat pekne, a tie dnesne diely stoja aj tak za prd, ci luk alebo sachs je to jedna banda
No ja davam Valeo. Tak som zvedavy. Ale ten stary mi pri pridani a ubrani trha s autom jak svina. Potom napisem kolko mal volu ten stary.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“