Zdravá vůle dvouhmoty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravá vůle dvouhmoty
čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Zdravá vůle dvouhmoty
[quote="Jaroušek"]čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm[/
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 11 zář 2009, 19:25, celkem upraveno 1 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Zdravá vůle dvouhmoty
a včem vidíš tu vůlí po směru otáčení má ty tři centáky že sním potočíš jak s volantem,Jaroušek píše:čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm
problém je jen v penězích pokud chce někdo ušetřit na dvouhmotě mlže se dostat do velkých problémů a bezvatového režimu miloš
ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kW
Re: Zdravá vůle dvouhmoty
jj, jako když otáčíš volantem.jde o to, že to nic nedělalo tak se to tam šoupne z 5 s novou lamelou a přítlakem a bude.já jen zjištoval, kolik má vůli new setrvák.a víš jak to je, 8 litrů za setrvák dát nikdo nechceslovacek.milos píše:a včem vidíš tu vůlí po směru otáčení má ty tři centáky že sním potočíš jak s volantem,Jaroušek píše:čest, jaký je váš názor?někdo sundal spojku a tvrdí, že je setrvák na pi.., že má tak 3 cm vůli.Set se dělá jen proto, že byla sjetá lamela.žádné cukání, nic co by naznačovalo smrt setrváku.tak se jen jednoduše ptám, jakou má vůli třeba new setrvák, s čím jste se kdo setkal atd.děkuji jedná se o Sharan AFN 220mm
problém je jen v penězích pokud chce někdo ušetřit na dvouhmotě mlže se dostat do velkých problémů a bezvatového režimu miloš
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
díky, to jsem chtěl slyšettom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Novy setrvak volu 3 cm? Ja akurat menim na mojom a novy ma volu tak 4 mm. Potom uz ho musim tahat na pruzinach a to ide dooos tazko. Na pruzinach ho pretlacit este tak cca 2 centaky.tom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
A hlavne je aby sa nehybal hore-dole. Ked sa chyti za tie spuntiky a zahybe sa hore-dole,tak sa to da zistit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Nový,nebo zdravý dvouhmotak ma vuli,uvnitr když zatocis tou plochou jak montujes pritlacak, tak ma max. vykyv rukou k dorazu na pero, vykyv zoubek dva na setrvaku, to je tak ani ne 1cm, výc je už ko.alfik píše:Novy setrvak volu 3 cm? Ja akurat menim na mojom a novy ma volu tak 4 mm. Potom uz ho musim tahat na pruzinach a to ide dooos tazko. Na pruzinach ho pretlacit este tak cca 2 centaky.tom133 píše:ja menil prevodovku, tak jsem rovnou vymenil i komplet spojku se setrvakem. Auto obcas studene trochu skubalo a kdyz se prudce pustila spojka bylo slyset takovy klepnuti kovovy, jako kdyby byla prave vule v setrvaku. Novej setrvak sachs mel vuli stejnou jako ten starej rekl bych tak ty cca 3 cm. Po vymene vsechno stejny, ale aspon mam lepsi pocit, ze je tam novej.
A hlavne je aby sa nehybal hore-dole. Ked sa chyti za tie spuntiky a zahybe sa hore-dole,tak sa to da zistit.
ja som menil spojku na A4 AFN(maly priemer), tak som dal kompletku aj zo zotrvakom, a vysledok? pri vypinani motora zhrkoce viacej ako stary tak mam stary dobry aspon do foroty:DD
ono niekedy je to fakt ako niekto pisal ze aj zotrvak zo znacnou volou moze pracovat pekne, a tie dnesne diely stoja aj tak za prd, ci luk alebo sachs je to jedna banda
ono niekedy je to fakt ako niekto pisal ze aj zotrvak zo znacnou volou moze pracovat pekne, a tie dnesne diely stoja aj tak za prd, ci luk alebo sachs je to jedna banda
No ja davam Valeo. Tak som zvedavy. Ale ten stary mi pri pridani a ubrani trha s autom jak svina. Potom napisem kolko mal volu ten stary.disKoC4 píše:ja som menil spojku na A4 AFN(maly priemer), tak som dal kompletku aj zo zotrvakom, a vysledok? pri vypinani motora zhrkoce viacej ako stary tak mam stary dobry aspon do foroty:DD
ono niekedy je to fakt ako niekto pisal ze aj zotrvak zo znacnou volou moze pracovat pekne, a tie dnesne diely stoja aj tak za prd, ci luk alebo sachs je to jedna banda
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU