Ahoj, chci se zeptat zda někdo neřešil podobnou závadu u PDčka. Občas se stane, že startér déle točí než motor naskočí, jindy chytne hned na první otáčku. Teď se přidalo i občasné zhasnutí motoru za jízdy (zejména před dosažením provozní teploty). VAG hlásí sporadickou závadu snímače polohy vačkového hřídele 19463. Odcházelo někomu z vás čidlo tímhle způsobem? Pro jistotu jsem čidlo i odpojil od kabeláže a kontakty přihnul a prostříknul, ale absolutně bez efektu...
Poradí někdo?
Osciloskop bohužel nemám, asi nezbyde nic jiného než si někde půjčit čidlo funkční a vyzkoušet to. Jen mě zajímalo, jestli někomu z vás odcházelo čidlo tímhle způsobem. To že "odejde" z ničeho nic a přestane dávat signál úplně, to bych ještě pochopil.
Dnes k večeru bych měl mít jiné čidlo na vyzkoušení - uvidím, jestli bude problém přetrvávat i s ním. Kdyžtak zkusím Ladase, jsem s ním občas ve spojení ohledně dílů.
Setkal se tu někdy někdo s tím, že ráno studený motor chytne na drc, pak stačí ujet pár km a ohřát třeba jen na 50-60°, zastavit a už nestartuje, ve vagu chyba snímace vacky. Pokud je zima a po městě budu jezdit krátké trasy, auto neohreju, tak snimac na vacce nefunguje a auto dlouze startuje, ale jakmile ohřeju motor aspoň na 80+ tak zase snimac naskočí, chybu lze smazat ukazuje i synchronizaci ve vagu (2.8°)
Svazek vymenen, zkusim i cidlo, jen mi nejde do hlavy, ze to funguje takovýmto způsobem.
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.