Trhanie na volnobehu TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Trhanie na volnobehu TDI PD
Caute. Nedavno mi menili manzetu vnutorneho klbu a drziak prevodovky a odkedy mam auto zo servisu doma, citit trasenie na volnobehu, ci pri velmi nizkej rychlosti, alebo ked stojim. To trasenie sa da nazvat aj trhanim, je nepravidelne a citit ho na sedadle, na podlahe, na volante, proste vsade. Netrha to vzdy. Ked je motor zohriaty, vtedy to citit menej, niekedy vobec. Pri tom trhani su otacky OK, motor ma kludny chod.
Zotrvacnik sme vylucili, zeby zle ulozenie motora? Silentblok? Trysky?
VAG nevypisal ziadnu chybu, pri zvyseni volnobeznych otacok cez VAG netrasie takmer vobec.
Ked je studeny motor, davka paliva skace z hodnoty 4.3 do 5.7, po zohriati sa ustali na hodnote 3-3.3.
VAG, 13. kanal:
studeny motor, mal som to zapnute asi 5 minut, pri trhani vyskocili tieto hodnoty:
1. od -0,4 do -0,1
2. od 0,0 do 0,2
3. od 0,0 do 0,3
4. od -0,3 do -0,1
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 6q AJM
dik
Zotrvacnik sme vylucili, zeby zle ulozenie motora? Silentblok? Trysky?
VAG nevypisal ziadnu chybu, pri zvyseni volnobeznych otacok cez VAG netrasie takmer vobec.
Ked je studeny motor, davka paliva skace z hodnoty 4.3 do 5.7, po zohriati sa ustali na hodnote 3-3.3.
VAG, 13. kanal:
studeny motor, mal som to zapnute asi 5 minut, pri trhani vyskocili tieto hodnoty:
1. od -0,4 do -0,1
2. od 0,0 do 0,2
3. od 0,0 do 0,3
4. od -0,3 do -0,1
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 6q AJM
dik
Ford Focus
Re: Trhanie na volnobehu TDI PD
Vstriky by mely byt v pohodeneologic píše:Caute. Nedavno mi menili manzetu vnutorneho klbu a drziak prevodovky a odkedy mam auto zo servisu doma, citit trasenie na volnobehu, ci pri velmi nizkej rychlosti, alebo ked stojim. To trasenie sa da nazvat aj trhanim, je nepravidelne a citit ho na sedadle, na podlahe, na volante, proste vsade. Netrha to vzdy. Ked je motor zohriaty, vtedy to citit menej, niekedy vobec. Pri tom trhani su otacky OK, motor ma kludny chod.
Zotrvacnik sme vylucili, zeby zle ulozenie motora? Silentblok? Trysky?
VAG nevypisal ziadnu chybu, pri zvyseni volnobeznych otacok cez VAG netrasie takmer vobec.
Ked je studeny motor, davka paliva skace z hodnoty 4.3 do 5.7, po zohriati sa ustali na hodnote 3-3.3.
VAG, 13. kanal:
studeny motor, mal som to zapnute asi 5 minut, pri trhani vyskocili tieto hodnoty:
1. od -0,4 do -0,1
2. od 0,0 do 0,2
3. od 0,0 do 0,3
4. od -0,3 do -0,1
VW Bora Variant 1.9 TDI PD 6q AJM
dik
+...mg/Z: příslušný válec je málo výkonný a proto je zásobován
větším množstvím paliva
-...mg/Z: příslušný válec je velmi výkonný a proto je zásobován
menším množstvím paliva
požadovaná hodnota: -2,8...+2,8 mg/zdvih
Ahoj, taky jsem to řešil ještě na novém autě, ale u PD motorů je to skoro pravidlem, že studené se občas zatřesou. Závady nikde, startuje to super, ale třese se občas už 100 tis.km
Tak to neřeším. Zahřátý to nedělá, už to řešilo spoustu mechaniků (dvojhmota, kabely ke vstřikům, vadná vstřikovací jednotka, filtry atd.) a nic. Znám 4 kusy TDI PD a všechny to dělají. Tohle až někdo vyřeší tak má u mě metál a pivo
:-).

