Stránka 1 z 2

power box :)

Napsal: 06 říj 2009, 22:55
od LibangVW
ahoj jaky na to mate nazor ? :D

konkretne na tohle , neni to klasicky power box kde je jen jeden odpor .

http://www.home.zonnet.nl/leeoscar/volkswagen_TDI.htm

http://www.home.zonnet.nl/leeoscar/PDFd ... werbox.pdf

Napsal: 07 říj 2009, 06:33
od boobika
ten plošňák je takovej podivnej . a přemýšlím nad smyslem led diody v zavřené krabičce.

ale jestli to skutečně funguje nevím - k tomu se vyjádří odborníci.

Napsal: 07 říj 2009, 07:22
od subz3ro_tdi
Sami si robia "peknu" reklamu, staci si vsimnut tento graf a moze ti byt jasne na akom principe sa ti ta carovna krabicka snazi zvysovat vykonove parametre:

Obrázek

MAF -> vacsinu casu zdvihnuty o 200-250 mg/R (spravne ma byt 850-950)
MAP -> od zhruba 2500 ot. turbina plni viac... spickovo (podla grafu) 2150 mbar okolo 3500 ot.
Na tom by este nebolo nic divne... vacsina seriovych turbin zvladne plniaci tlak aj 2200 mbar pri setrnom zaobchadzani, ale vsimni si co sa stalo s regulaciou....
N75 (duty cycle regulator) -> lezie hore a hore a hore..... prakticky regulacia nie je schopna vo vyssich otackach regulovat tlak turba!! co asi myslis, ze sa stane v zatazovych podmienkach, ked turbo moze mat vplyvom opotrebenia spicky plniaceho tlaku a regulacia ide podla "starej" mapy tlaku vzduchu??? Ja si to dovolim povedat - tie spicky budu tak velke, ze ti casom popravia turbinu. A v tom je vazeni rozdiel medzi sebakvalitnejsim Powerboxom a dajme tomu aj lahsou upravou - ze uprava bude mat vzdy navrch, aj ked nie vykonovo, tak z hladiska zivotnosti urcite, pretoze Powerbox nie je schopny upravovat patricne mapy v ECU, ale iba menit vstupne udaje z akcnych clenov!!
Takze odpoved na tvoju otazku - je to dobre? - znie.... lepsie ako odpor, ale stale nedostatocne ;)

Napsal: 08 říj 2009, 06:08
od mva1
to subz3ro_tdi:
tvoje odpověď by stála za to dát do FAQ
pro všechny příznivce power boxu

Napsal: 08 říj 2009, 12:13
od subz3ro_tdi
mva1: dik, ale to si musi zvazit admin fora :-D

Napsal: 12 dub 2012, 09:40
od toefuk
Idem do toho zo zvedavosti! (LOL)
Uz mam objednane OEM konektory (8pin) a ostatny material. DPS a pajkovanie necham kolegovi elektrikarovi.
Material + robota cca 50€. Natiahnem si vypinac do kabiny a uvidim co to urobi. Kazdopadne mam v plane soft na mieru lebo mam 11ku hlavu, vacsie trysky.... Na seriovej 66ke by som to bral(powerbox), lebo tam netreba menit mapy. Na 80kW sa da v pohodke dostat trochou paliva a vzduchu navyse.
Ked sa to podari ak sa to podari budem referovat, mozno dolozim aj logy.

Napsal: 12 dub 2012, 10:02
od Marek77
Tak dejme tomu, že něco na tom možná je. Ale osobně bych do toho nešel, nějak to ve mně nebudí důvěru. Anebo (možná) bych to zkusil tak, že bych to spínal pouze v nutných případech - dejme tomu při plném plynu. V pedálu mám spínač plné zátěže, takže jakmile skočím na podlahu, nějaké relé začne napájet tenhle vehement, který mi krátkodobě (dokud budu na plném plynu) něco přidá. Ale trvale rozhodně ne, na to mám svůj motor až moc rád.

Navíc já mám na čerpadle desetipinovou svorkovnici, zatímco tady je osmipin.

Napsal: 12 dub 2012, 10:51
od Forest
Marek77 píše:dejme tomu při plném plynu
To je presne ten nejnevhodnejsi moment kdy bys to rozhodne nemel zapinat. Pokud, tak na volnobeh pripadne s vyslapnutym plynem.

To, ze to nekomu tak funguje (pod plynem) toto pocinani nikterak neobhajuje.

Napsal: 12 dub 2012, 10:52
od mirauh
Jak by se lišilo zapojení 8 pin verzus 10pin ??

MAP je tlak turba? Takže to zabírá díl než origo co ?? o 500ot.

Napsal: 12 dub 2012, 12:57
od Marek77
Forest píše:
Marek77 píše:dejme tomu při plném plynu
To je presne ten nejnevhodnejsi moment kdy bys to rozhodne nemel zapinat. Pokud, tak na volnobeh pripadne s vyslapnutym plynem.

To, ze to nekomu tak funguje (pod plynem) toto pocinani nikterak neobhajuje.
Jenže já jindy než při plném plynu výkon nepotřebuju :-).

Napsal: 12 dub 2012, 16:52
od toefuk
chlap od ktoreho berem rozvody a brzdy ma AGR v A3ke, nalietane 600t km a podotykam ze s powerboxom na 80kW. Pokial je vadny clanok medzi volantom a sedadlom tak ziaden motor toho vela nevydrzi. V takom pripade pomaha uz len tehla pod plyn. pedal.

Napsal: 13 dub 2012, 06:50
od Marek77
Já si taky myslím, že nejvíc záleží na řidiči. Pohodář, který ví, co jeho auto chce, bude i s powerboxem (a klidně i s jedním odporem na čidle nafty) jezdit půl života bez problému (pár takových lidí znám osobně), zatímco idiot oddělá i sériové auto.

Napsal: 13 dub 2012, 07:13
od subz3ro_tdi
"Pohodar" predsa nepotrebuje ziadny odpor na cidle chladiacej kvapaliny ani powerbox... pohodar jazdi pohodovo :-)

Napsal: 13 dub 2012, 07:30
od Marek77
To jistě. Ale i pohodář se tu a tam dostane do situace, kdy musí využít maximum toho, co mu motor nabízí - třeba když mu nějaký debil zkomplikuje situaci. Pak je dobré mít v záloze takovouhle krabičku - sešlápnu plný plyn, relé mi sepne napájení téhle krabičky, ta mi přidá dvacet kobyl, já jsem z krizové situace rychle pryč a zase si jedu na pohodu ;-).

Napsal: 13 dub 2012, 09:46
od Forest
@Marek77: takovemu bych doporucil zmenit turbo na nejake mensi (aby na to svoje solichani mel dobry prubeh a rychlou reakci na plyn) a pro Tebou jmenovane pripady nitro, protoze on jezdi neustale v klidu, pohode a pak (jednou za uhersky rok) najednou potrebuje vicemene zazrak ;)