Stránka 1 z 1
Passatt 2.0 TDI nejede po výměně vstřiku
Napsal: 07 říj 2009, 04:25
od bobánek
Zdar
Nedávno kamošovi odešl vstřik na 2.0 TDI ,koupil fungl nový a když ho namontoval ,tak nastartovat v poho,v paměti žádná chyba,ale auto v nízkých otáčkách v poho,ale po sešlápnutí plynu jede tak jako na tři a pak se chytne a tak.
Bádáme bádáme a pořád nic...
Nějaká myšlenka PLS ???
Napsal: 07 říj 2009, 04:54
od misoVW
davky vstrekov na volnobeh?
Napsal: 07 říj 2009, 16:59
od mhepp
A nemel by se vstrik nastavit pred instalaci?
Napsal: 07 říj 2009, 17:15
od Ladas
nic se nenastavuje passat nejni žabožrout...
Napsal: 07 říj 2009, 17:51
od Non1
Ladas píše:nic se nenastavuje passat nejni žabožrout...
Dobréee

Napsal: 07 říj 2009, 17:52
od Ladas
mylel jsem samozřejmě na kódování jinak mechanicky je to jasný...
Napsal: 07 říj 2009, 22:37
od Tomas.cz
Ladas píše:nic se nenastavuje passat nejni žabožrout...

Napsal: 08 říj 2009, 07:02
od bobánek
Napsal: 08 říj 2009, 08:16
od sharik4x4
No a není problém v elektroinstalaci ke vstřikovačům-ty posraný konektory.Když to vynechává.Jinak bych kouknul na dávku paliva.třeba je vhájí ještě jeden.Já to tu dělal několikrát a bez nastavení to běželo OK.
Napsal: 08 říj 2009, 08:36
od pmmoto
jjjjj já když měnil vstřik, tak pro jistotu jsem vyndal ten svazek a venku ho očistil, skontroloval a proměřil. Potom přihnul konektůrky, aby to tam šlo festějš a bylo to bez problémů a nastavování..

Napsal: 08 říj 2009, 11:24
od sharik4x4
No to jsi udělal dobře,že jsi to vyndal,protože to dost zlobí.Proto si myslím,že tam muže mít problém vynechávaní.

Napsal: 08 říj 2009, 11:27
od RR
Zkontrolovat(vyměnit) Lištu (el. svazek.)
Napsal: 09 říj 2009, 00:38
od bobánek
Lišta je v poho,to je jeden z prvních kroků.
Kolik má být ta dávka na volnoběh?