Shell Power nebo Verva Diesel od Benziny

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
tomi85
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 31 pro 2010, 15:49
Bydliště: Turnov

Příspěvek od tomi85 »

No verva je 100oktan jako v-power tak nevim,ale tomu výkonu u aut bych se zase tak nesmál už jsem videl v televizi dva testy na brzdách se standartnim palivem a premiovim a když auto má chytrou jednotku která rozpozná lepší palivo je schopná z toho dostat víc bylo to u subaru impreza WRX a tam myslím že to bylo 13 nebo 17 koniku...
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Ano, ale to auto musí být stavěné na 98 oktanů. Pak mu 95 výkonově ublíží. Naopak to je plýtvání penězi. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Z vyssiho oktanoveho cisla bys dostal vyssi vykon jen za situace, kdy se zvysi zejmena kompresni pomer.
To tady uz vse davno bylo, za 2.sv.v se pouzival letecky benzin s oktanovym cislem od 100 do 150 okt. Nicmene Avgas se pouziva porad. Avsak, nepouzival se k vuli vyssim vykonovym parametrum, jako napr. vyhrevnost atp., ale k vuli moznosti pouzit vyssich plnicich tlaku;)
Pokud je dnesni vozidlo nuceno od vyroby pouzivat napr. 100 oktanu, tak ma proste vyssi kompresni pomer a nebo vysokotlake preplnovani.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak jsem udělal autu vánoce a natankoval plnou nádrž Verva nafty. Nikdy jsem to moc neřešil a jezdil na všelijaký binčus, ale poslední dobou to meřo a bio u pump je strašný, ty starty i kolem nuly jak při -20C. Spotřebu jsem obtížně krotil kolem 7 litrů, což jsem přičítal i novým zimákům 215-16. Nabral jsem tu vervu a ... :o Průměr za posledních 350km mám 6,1 a to jsem nikam moc daleko nejel, v létě bych byl určitě do 6. dnes jsem udělal trasu Hradec Králové - Šerlich (hřebeny Orlických hor) a zpátky a svítilo tam po dojezdu 5,8 (obě trasy, nahoře jsem měl asi 6,6) Starty samozřejmě na okulení, chod jinak normální, výkon taky normální. Uvidíme, až to vyjezdím tak to spočítám přesně, ale palubák mi teď docela sedí s realitou. Jednou jsem v létě už Vervu zkoušel a to mě přišlo na spotřebě snad horší než obyč nafta.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja zacal tankovat benzinu a na ty kratucke trasy 6,7-7,1,ale na dalku sem ted dokazal jen za 4litry. uzasne fakt za kvalitu se vyplati priplatit.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Na pumpě OMV vidím na stojanu MaxxMotion Diesel, zkoušel to někdo z vás ? Aby to nebylo placebo jako Shell diesel extra ultra power v českém provedení...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

nic jinyho jak benzinu bych netankoval ani AGIP an to sme mel taky vyssi spotrebu ti taky kecaji. Shell po referencich nikdy netankuju mam takovou averzi,ze jedine kdybyb mi dochazela nafta
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
happy.driver
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 02 zář 2011, 06:58
Bydliště: kolínsko

Příspěvek od happy.driver »

Na naftu z JZD nedám dopustit, jezdím denně cca 150km ve čtyřech lidech chipnutou OI a spotřebu mám 5-5,5L (palubák ukazuje 4-4,5L ). Starty bezproblemu, najeto 250tis a zatim žádná známka že by to byla nekvalitní nafta. :)
O1 1,9tdi 66kw + chip,egr off,kat off
MB Vito - rodiné přibližovadlo
peugeot 406 TD - jizdí na vše mastné
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

happy.driver
Mas recht, ale divis se, kdyz polovina soudobe zemedelske techniky ma drazsi motor jak cela Oktávia dohromady? Navic dnes je standard system CR. To uz se tady resilo, zemedelska nafta se nerovna synonymu pro "chcanky" a do vestiny tech PDček je to jeste moc kvalitni ;)
Uživatelský avatar
happy.driver
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 02 zář 2011, 06:58
Bydliště: kolínsko

Příspěvek od happy.driver »

V tom jzd kde tankuju tak maj traktory a kombajny do 7let staří a musej dbát na kvalitu nafty jinak je vymalováno, časy když jezdily na bio už jsou pryč
O1 1,9tdi 66kw + chip,egr off,kat off
MB Vito - rodiné přibližovadlo
peugeot 406 TD - jizdí na vše mastné
speedy800
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 25 čer 2009, 20:45
Bydliště: Vysočina, Pelhřimov

Příspěvek od speedy800 »

Přispěju svou troškou do mlýna - mám jako služební auto Fábii 1,4 tdi. Měl jsem ji od novoty a nyní je 3 roky stará a má najeto 31.000 km. Min. týden začalo turbo padat do nouzáku, tak jsem ji zavezl do autorizáku Škoda a tam bylo zjištěno, že vázne regulace turba, ale jelikož se nedodává zvlášť, tak se údajně musí vyměnit celé turbo - odhadovaná cena opravy 45.000,- Kč. Když jsem poznamenal, že bylo asi vadný od výroby, tak mi servisák řekl, že je to zřejmě špatnou naftou. Od samého začátku tankováno jen na Shellce a prémiová nafta, protože ji beru na firemní ccs, tak s tím nemám problém a navíc si sbírám body. Pak řekl, že je to možná tím, že jsem opatrný řidič a podtáčím auto.....tím mě samozřejmě naštval, jak tohle může někomu vůbec říci, když neví jak řídím. No ale jako soukromé auto mám Octu 1,9 tdi AHL + čip na 85 kw, najeto 337.000 km a naftu beru na ONU, taky ekosračku na Unicornu a sem tam benzina, ale turbo původní a motor šlape jako hodinky, takže se utvrzuju v přesvědčení, že nafta na shellce není skutečně žádný zázrak, spíš na opak, takže za ty prachy a po této zkušenosti naftu od shellu do svého auta rozhodně dávat nebudu.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ano nafta na shellce urcite zazrak neni,ale nevetsi shit ze znacovych naft v CR. kavlitni shlell je jen v zahranici,ale ten servisak je nejvetsi kokot na svete. nastesti firemni auto
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
miso.chapy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 lis 2008, 15:37

Příspěvek od miso.chapy »

Tankujem OMV a žiaden problem...problem som mal ked som natankoval na BATAX,Jurky niekde mimo BA...všimal som si v spetnom vačšiu dymivost...bolo to este na 66kwAGR...
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

OMV je dle testu druha nejlepsi benzinka v CR,ale sam odobne sem celou dobu co mam CR tankoval sracky a az ted zacal tankovat pouze benzinu nic jinyho a na aditiva timpadem kaslu a hotovo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

A jaký vliv má nafta na turbo?? :?
Jezdím na vše co teče..
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“