Stránka 1 z 8
					
				EGR ventil - netesnost??
				Napsal: 19 říj 2009, 13:43
				od roti
				celou dobu me turbo normalne piska, ale nekdo od 2000ot/min se k tomu prida jeste jedno piskani, takové piskosyceni. Neresil jsem to, ale ted to chci resit. 
Turbo je v poradku, vule temer zadna. Podle me to bude nekde ve vedeni stlaceneho vzduchu. Kdyz totiz odpojim hadici pred egr ventilem, tak turbo jen piska a uz se neprida to druhe piskani od 2000ot. Egr ventil je od oleje, tak me napada, jestli kdyz je egr nekde netesnej, tak jestli to nemuze delat ten zvuk??
diky
jinak jedna se o GIV TDI ALH
			 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 17:03
				od Lummar
				Úplně to stejné mi to dělalo u A3 AHF a bylo to netěsností záslepky na EGR. Po přetěsnění a přetažení už žádný písknutí, bylo to hrozný, taky jsem myslel, že mi odchází turbo, ale naštěstí to byla jen prkotina 

 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 18:01
				od roti
				no me to asi delalo i pred zaslepenim, ale kouknu na to. diky
			 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 18:05
				od Tom.s
				nebleje ti náhodou olej z těch dvou dírek co jsou pod ovládací membránou EGR? TJ JE Z VENKU OD OLEJE?
			 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 18:38
				od PROGRESS
				Tom.s píše:nebleje ti náhodou olej z těch dvou dírek co jsou pod ovládací membránou EGR? TJ JE Z VENKU OD OLEJE?
     A KDYŽ ANO?JA HO MAM OD OLEJE....
 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 18:45
				od Tom.s
				Tak to profukuje kolem hřídelky EGRu a v určitejch otáčkách tak je slyšet takové odfouknutí = CELÁ KLAPKA V PRDE..(uniká tlak od turba)
			 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 19:02
				od jimyj
				ten zvuk se mi začal taky objevovat - vic me ale stve ten olej co z toho prska - je to jediny misto kde jsou úniky oleje. Takze je to opravitelné nebo vyměnit EGR? (popřípadě zaslepit)
			 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 19:25
				od Tom.s
				zaslepení nepomůže musí se sundat ta baňkja s membránou vytrhnout to táhlo. pak se vyřízne závit a natočí ucpávka
			 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 19:31
				od tomiisp
				Tom.s píše:zaslepení nepomůže musí se sundat ta baňkja s membránou vytrhnout to táhlo. pak se vyřízne závit a natočí ucpávka
chystam sa nieco podobne, tak dotaz 

 to tiahlo ide vytiahnut vrchom (myslim tym ci prejde cez tu dieru aj blbec na konci tiahla co uzatvara vyfuk. privod) ? 

 Nebo to cele vybrat a ulomit ten spodok z tiahla ?
 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 19:34
				od Tom.s
				dole je taková kuželka co zavírá ten kanál z výfuku tak nějak odstranit pak to normálně vytáhneš já jí odvrtal
			 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 19:45
				od jimyj
				
předpokládám, že to je těmito otvory, které jsou po obou stranách. Tak stači nějakým způsobem utěsnit bez nějakého velkého rozebírání ....
 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 19:51
				od Tom.s
				ne musíš rozebrat, když to utěsníš tahle tak by ten tlak od turba zvedal membránu EGR a tím ho otvíral proto tam ty dírky jsou. musíš prostě koupit novou a bude to jak to má bejt, nebo sundat ten plechovej kryt co je na něj napojená hadička vyndat membránu a zaslepit to
			 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 20:34
				od roti
				Tom.s píše:nebleje ti náhodou olej z těch dvou dírek co jsou pod ovládací membránou EGR? TJ JE Z VENKU OD OLEJE?
presne tak!mam potecenej celej egr a olej steka po hadici turba a kape i na blok, zkusim nekde posukat foto

 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 20:43
				od roti
				Tom.s píše:Tak to profukuje kolem hřídelky EGRu a v určitejch otáčkách tak je slyšet takové odfouknutí = CELÁ KLAPKA V PRDE..(uniká tlak od turba)
ano, odfukuje jako Blow off ventil. piskani+odfukovani viz moje video
http://www.youtube.com/watch?v=wgmLNRHqMMc 
			
					
				
				Napsal: 19 říj 2009, 20:47
				od Tom.s
				koukám že ho máš zaslepenej takže ten plech zezhora sundat, tyčku ven vyndat futro, udělat závit, natočit šroub s hliníkovou podložkou práce max 15min  

kdyžtak ti sem můžu hodit zítra večer foto pro inspiraci