Stránka 1 z 2
Návod na Powerbox za pár korun
Napsal: 05 říj 2006, 21:12
od MirekX
Napsal: 07 říj 2006, 22:22
od lift
Pomůžu si s tím zapojením u Oťasa 66kw 5/2000 ?Zdá se mi to celkem jednoduché ,ale v jednoduchosti je síla a kdo bral za to ty nekřestˇanský prachy ať se propadne hanbou,pokud to nebylo z jeho hlavy.Čus bus
Napsal: 07 říj 2006, 22:36
od Dukes
lift píše:Pomůžu si s tím zapojením u Oťasa 66kw 5/2000 ?Zdá se mi to celkem jednoduché ,ale v jednoduchosti je síla a kdo bral za to ty nekřestˇanský prachy ať se propadne hanbou,pokud to nebylo z jeho hlavy.Čus bus
Pomůže to znatelně.Cca +10k podle nastavení poťáku.
Napsal: 07 říj 2006, 23:45
od lift
Díky za každého koně,hlavně křižovatky a předjíždění. Nejsem z oboru,ale zvědavý od prcka ,najdu příslušný konektor a číslo pinu podle DP ,anebo prosím přímo nasměrovat.Dík Čus bus
Napsal: 08 říj 2006, 00:05
od Dukes
Zapojuje se to na konektor co jde do čerpadla na 2,3,4,5 pin.
Je to spíš jen tak na hraní

pokud chceš nějakej větší nárust tak vyměň trysky nebo dej chip.
Koukni sem
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5021 ,probírá se tu stejná věc.
Napsal: 08 říj 2006, 08:44
od Rybízek
jako nebudu se tajit tím že jsem to včera na svojí G2 vyzkoušel a jen tak sem mezi ty piny 2 a 3 prdnul odpor 500 ohm.
jako je to znat ne že né ale problem je v tom že tlačí turbo jako hovado a to to moje turbo 90PS starý 12 let nemuže vydržet

. a celkem luxusně to hulí a brutalně se změnil zvuk(mám jen rouru.)
na volnoběh to běží v poho jen trochu zvýšené otáčky.
Napsal: 08 říj 2006, 20:19
od yeager
da sa to pouzit aj na felde 1.6?
Napsal: 08 říj 2006, 20:27
od Jim
pochybuji...

Napsal: 08 říj 2006, 20:59
od romanx
Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště.....

Napsal: 08 říj 2006, 21:08
od Dukes
romanx píše:Jo jen škoda, že na PD je mi to k ničemu......tak snad někdy příště.....

Na PD použij tenhle Racing odpor

.
http://homepage.ntlworld.com/dgace/evry_mod.htm
Napsal: 08 říj 2006, 21:29
od romanx
Popravdě řečeno mi není dost dobře jasné jaký vliv má oblafnutí teplotního čidla paliva na výkon motoru? Ono PD určuje množství vstřiku podle teploty paliva až tak znatelně, že tím zvednu výkon?
Snažím se od jara do PD proniknout ale všechny souvislosti mi ještě nejsou jasné...........a třeba ani nikdy nebudou kdo ví.....

Napsal: 08 říj 2006, 22:18
od MirekX
Rybízek píše:jako nebudu se tajit tím že jsem to včera na svojí G2 vyzkoušel a jen tak sem mezi ty piny 2 a 3 prdnul odpor 500 ohm.
jako je to znat ne že né ale problem je v tom že tlačí turbo jako hovado a to to moje turbo 90PS starý 12 let nemuže vydržet

. a celkem luxusně to hulí a brutalně se změnil zvuk(mám jen rouru.)
na volnoběh to běží v poho jen trochu zvýšené otáčky.
Podle mě to neudělá s tlakem turba vůbec nic, jen samozřejmě ten tlak tam bude asi rychlejc, ale pak se omezí na max. hodnotu,která je furt stejná. Proto to hulí, vzduchu je stejně a nafty víc. Turbu to nemůže ublížit (pokud nebudu počítat asi vyšší teplotu spalin, ale to asi nebude o moc..) A za ty prachy

Napsal: 08 říj 2006, 22:33
od MirekX
romanx píše:
Popravdě řečeno mi není dost dobře jasné jaký vliv má oblafnutí teplotního čidla paliva na výkon motoru? Ono PD určuje množství vstřiku podle teploty paliva až tak znatelně, že tím zvednu výkon?
Snažím se od jara do PD proniknout ale všechny souvislosti mi ještě nejsou jasné...........a třeba ani nikdy nebudou kdo ví.....

Taky jsem si myslel,že to nemůže být moc znát. Když jsem to sledoval, tak při normální jízdě se teplota nafty u PD pohybuje kolem 60 -70stupňů a moc to nekolísá (po ohřátí vody na 90) Jednotka vezme max teplotu paliva 130. Když dám místo čidla poťák, nastavím jako že má palivo 130 stupňů, tak ten rozdíl je dost znát. Když jsem se to snažil spočítat přes rozdíl hustoty, tak to vyjde jenom o málo, ale skutečný rozdíl je opravdu dost velký,podle mě to udělá minimálně 10 kW. (když jsem jezdil s tím odporem místo čidla, tak mi palubák vykázal o cca 15 % nižší spotřebu, než byl skutek (před tím ukazoval spíš malinko víc, než reál) Takže 15% z 85 je přes 10 kW. A i pocitově to přidalo dost, prostě to bylo dost znát. A žádný hulán se nekonal. Vřele doporučuju, není co pokazit.

Ale asi to udělat na vypínání a zapínat až po ohřátí motoru.
Ale pokud chcete víc, tak reesha, andre atd..

Napsal: 08 říj 2006, 22:55
od Forest
Jedine, co vam k tomu mohu rict je, ze je to prasarna a osobne si myslim, ze to sem nepatri.
Pro nechapave: opravdu, za par kacek mate realnou sanci na to, ze udelate skodu za nekolik (mozna i desitek) tisic. Zatimco s kvalitnim chipem do 20tis. byste mohli i zivotnost auta prodlouzit

Napsal: 08 říj 2006, 23:02
od mvolesko
nemuzes pocitat 15% z 85kw protoze prio bezny jizde vyuzivas prumerne vykone kolem 35-40kw a jestli vubec pri klidny jizde treba i 25-30kw
a nebo je mozny ze jezdis furt 4000ot plnej knedlik
