bublinky v naftě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Bydliště: Vysočina

bublinky v naftě

Příspěvek od ČONR »

Ahoj chlapíci,dnes jsem řešil bublinky v hadičce co vede od filtru k čerpadlu. Po přidání plynu tam letí bublinky a myslím že tím pádem mám i línější motor! Filtr jsem dával loni a dnes jsem čistil sací koš. Byl tam docela bordel a přícpaný zpětný ventil na vstupu do filtru. Po vyčištění bublinky stále!!!! Na volnoběh ok. Poradí někdo,kde hledat chybu?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

"T" spätný ventil na filtri :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

midnight_man píše:"T" spätný ventil na filtri :)
staci vymenit gumycky
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

100%? má to velký vliv na výkon? Pomaleji se mi dostává do otáček.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

kevino píše:
midnight_man píše:"T" spätný ventil na filtri :)
staci vymenit gumycky
Gumyčky jsem dával s filtrem!!
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

u každé O1 jsem viděl bublinky,záleží jak velké
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

titan0306 píše:u každé O1 jsem viděl bublinky,záleží jak velké


cca 2mm jedna za druhou!!!
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Uživatelský avatar
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

ČONR píše:
titan0306 píše:u každé O1 jsem viděl bublinky,záleží jak velké


cca 2mm jedna za druhou!!!
vcera jsem sledoval stejny jev na moji Galaxy filtr jsem daval pred cca 15.000km , ale zadny ubytek vykonu nebo problemy nepozoruju kdyz uz jsme u toho jak casto menite palivak
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ja to mením celé...par krat som vymenil iba gumicky a bublinky neustali. po vymene celeho je to OK. ináč aj ja mam bublinky ale tak v intervale 3 sekund chodia, zevraj to robia aj stare hadice od filtra do cerpadla, a kazda mozna netesnost, aj sací koš kludne....No teoreticky tam nemaju čo hladať ale ako titan vravi je to časté.....Pocul som ze to ma vplyv na predvstrek hm...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

midnight_man píše:ja to mením celé...par krat som vymenil iba gumicky a bublinky neustali. po vymene celeho je to OK. ináč aj ja mam bublinky ale tak v intervale 3 sekund chodia, zevraj to robia aj stare hadice od filtra do cerpadla, a kazda mozna netesnost, aj sací koš kludne....No teoreticky tam nemaju čo hladať ale ako titan vravi je to časté.....Pocul som ze to ma vplyv na predvstrek hm...
Každýh 60000km po 30000km odvodnit. Sem tam bublinka jit muže, proud bublin nikoliv, pokud auto dobre startuje za studena i po delsim staní, nejde o zavadu. V opacným pripade pricpanej sací kos.
Uživatelský avatar
ČONR
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 20 dub 2008, 18:53
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od ČONR »

Když jsem dnes po jízdě vyndal to T na filtru,tak jsem vyděl jen papír ve filtru! Nafta žádná!! Při startování ráno se do čerpadla nahrne hromada bublin,auto chytne a trochu zaplácá. Po přidání plynu tam letí taky proud bublin. Auto jede,akorát se pomali dostává do otáček. Asi zkusim vyměnit filtr i s ventilkem a uvidím.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
67gtman
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 29 srp 2009, 18:18
Bydliště: TN Slovensko

Příspěvek od 67gtman »

natlakuj cely palivovy system aspon na 2 bary a hladaj kde fuci
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte riešim problém s bublinkami v nafte.Auto ráno naskakuje štýlom ,že treba pridržať kľučik aby naskočilo, tzv. už si myslím ,že naskočil ale ešte trošku musím pridržať kluč. Už som vymenil prepad. hadičky ,gumičky na tčku a celé téčko. Akurát čo som ešte neskušal je plavák v nádrži resp. sací kôš. Ževraj je v tom sacom koši nejaká gulička a že ju treba vybrať, je to pravda? Škodí to veľmi čerpadlu keď sasáva naftu s bublinami?
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Nekdy dela problem ten kovovy spoj mezi prohlednou hadici a pripojem na filtr.Trosku ho zlom a uvidis jestli se zlepsi nebo zhorsi.
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Musím skusiť vyčistiť ten šrob na čerpadle, výstup z čerpadla. Neviem kde by to mohlo ešte tahať ten vzduch. Keby bolo zlé gufero na čerpadle tak by z neho čurila nafta tak gufero vylučujem.
Ako by sa prejavovalo odchádzajúce čerpadlo?
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“