bublinky v naftě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Neva, šlo mi hlavně o ten materiál ventilku a sílu pružinky, že to buď od začátky z linky a nebo časem (změnou tvaru/pružnosti materiálu) začalo takto blbnout.
Ještě jednou jsem si to pročítal, cos myslel tím že máš dodělaný zpěták na přepadu? Na zpátečce z čerpadla nebo z filtru? Jsem to prve přehlídl ... tak jen pro info
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 84#1188184
Ještě jednou jsem si to pročítal, cos myslel tím že máš dodělaný zpěták na přepadu? Na zpátečce z čerpadla nebo z filtru? Jsem to prve přehlídl ... tak jen pro info
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 84#1188184
takže hoši.. dneska po včerejším odstranění zpětného ventilku jsem očistil kontakty na baterce i přidané očka ke kontaktum, očistil jsem i ukostření motoru a kastle+ jsem přidal ještě jednu kostru na motor protože ten původní kabel se mi zdá v místě ukostření kastle špatnější, očistil jsem i kontakty na startéru+ promazal převodku ve starteru, nahodil jsem baterku a šel na start .. venku +7 .. při teto teplote to vždy startovalo špatně... motor chytl na brnk a vubec se necukal tak jako dřív
------------------------------------------------------------------------------
na přepadu nemám zpěták dodělaný ale vyměněný.. na tom holendu z el, hlavy čerpadla co je na přepad je vevnitř šoupátko s pružinkou které když lamelovka v čerpadle přestane dávat vnitřní tlak (mám na stolici změřeno kolem 5bar v plých otáčkách) v čerpadle po vypnututí motoru, tak šoupátko uzavře průtok paliva do přepadu a tím drží palivo v čerpadle.
------------------------------------------------------------------------------
na přepadu nemám zpěták dodělaný ale vyměněný.. na tom holendu z el, hlavy čerpadla co je na přepad je vevnitř šoupátko s pružinkou které když lamelovka v čerpadle přestane dávat vnitřní tlak (mám na stolici změřeno kolem 5bar v plých otáčkách) v čerpadle po vypnututí motoru, tak šoupátko uzavře průtok paliva do přepadu a tím drží palivo v čerpadle.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
čau.. dneska jsem to měl na pc i za jízdy.. na live datech jsem koukal na pořátek vstřiku .. po startu za studena tam bylo 2.4°... po zahřáti po chvíli to kleslo na 1.1°.. a za jízdy pri 4tis tam bylo 6.4° ... jsou ty hodnoty v pořádku? v paměti byla závada "regulace plnícího tlaku- hodní limit"
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Co se týká předvstřiku, tak to bude v pořádku i přesto, že není naprosto zřejmé, jak jsi ztlačoval plynový pedál na vysokých otáčkách. Jednoznačné by to bylo při akceleraci na plný plyn /např. na trojku nebo čtyřku/. Tam by potom hodnoty byly celkem přesné. Při 3000 ot. kolem 10°, při 3500 ot. kolem 13°, při 4000 ot. kolem 15°. Podstatné však je, že Ti pracuje regulace předvstřiku /ventil N 108 i nastavovací váleček předvstřiku/ a ta potom zabezpečí hodnotu předvstřiku, kterou požaduje ŘJ motoru. Co se týká té "podávačky", tak tu bych nedoporučoval. Zvýšil by se tlak v tělese čerpadla
, což by mělo za následek vyšší spotřebu paliva. Jedinou výhodou by byl lepší start studeného motoru v těch případech, kdy padá nafta nebo se tvoří větší "bublina" v průhledné hadičce mezi filtrem a čerpadlem.
, což by mělo za následek vyšší spotřebu paliva. Jedinou výhodou by byl lepší start studeného motoru v těch případech, kdy padá nafta nebo se tvoří větší "bublina" v průhledné hadičce mezi filtrem a čerpadlem.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka: jasný.. ta hodnota byla na trojku při větší půlce plynu a motor měl skoro 3tis (zkoušeno ve firmě na dvoře) ... jinak byla puklá hadička od ventilu N75 do regulační baňky.. hadičky jsem vyměnil a furt se mí zdá že to jede nějak málo než bylo mělo... dnes jsem to rozjel na 150 ale od 120 to jde nahoru nějak pomalu .. do 100 to má ale tah o hodně lepší než když tam lítaly ty bubliny.
svezl jsem se v kamošove oktě tdi 66kw s chipem a ta jede uplně jinak než ta moje..
a v paměti závad bylo v oranžovém "řízení regulace plnícího tlaku - horní limit" .. to by mělo znamenat že turbo moc fouká? zitra zkusím fouknout do regulační baňky jestli vubec chodí to táhlo k obtoku.
jo a ještě jsem si všiml že po zapnutí klíčku a i za běhu N75 pořád cvaká.. když pusou foukám do přívodu tlaku (pod konektorem) tak jak cváka tak rychle přešušovaně to prepíná průtok vzuchu do výstupu k baňce a zpět do sání před turbo.. má to tak dělat?
svezl jsem se v kamošove oktě tdi 66kw s chipem a ta jede uplně jinak než ta moje..
a v paměti závad bylo v oranžovém "řízení regulace plnícího tlaku - horní limit" .. to by mělo znamenat že turbo moc fouká? zitra zkusím fouknout do regulační baňky jestli vubec chodí to táhlo k obtoku.
jo a ještě jsem si všiml že po zapnutí klíčku a i za běhu N75 pořád cvaká.. když pusou foukám do přívodu tlaku (pod konektorem) tak jak cváka tak rychle přešušovaně to prepíná průtok vzuchu do výstupu k baňce a zpět do sání před turbo.. má to tak dělat?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Když už máš možnost to nalogovat, tak zaznamenej bloky hodnot č. 1,3,11 a 1,4,8 při plné akceleraci na rovině na čtyřku od 1500 do 4000 otáček a dej to sem. Podle toho co uvádíš výše to vypadá i na problém s turbem /kromě vyřešeného problému s palivem/. Turbo Ti přefukuje a motor zřejmě padá do nouzáku. Při volnoběhu by měl N 75 propouštět tlak od dmychadla /pod konektorem/ do bañky a snažit se tak snížit skutečný tlak na požadovaný.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Já myslím, že ta zkouška pumpou přímo na baňku je dostatečná. Kompresorem bych to již nezkoušel. Nepřekračoval bych tlak 2,5 barr, aby nedošlo k poškození membrány baňky. Při uvedeném tlaku by měla regulace již dávno maximálně omezovat plnící tlak. Pokud tomu tak není, vzal bych otevřený klíč, nasadil ho konci táhla na "klapku obtoku" a snažil bych se povytáhnout ovládací táhlo z baňky a regulaci "rozchodit". Pokud regulace nevázne, stačí na to síla kolem 5 kp. Po uvolnění klíče musí pružina v baňce zatáhnout táhlo zpět do baňky.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
tak zkoušel jsem za ovládaví táhlo tahat a chodí krásně.. fouknul jsem kompresorem do ovládací baňky (foukal jsem max 1bar) a regulace krásně chodí tam a zpět.. tak já už nevím co.. ventil N75 po zapnutí klíčku okamžitě začne cvakat a cvaká pořád i po startu, i když motor vytáčím a když po jízdě zastavím tak stále cvaká.. má to tak dělat?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?