bublinky v naftě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

dneska jsem sehnal druhý N75 ale má hranatý konektor.... je v něm nejaký rozdíl oproti tomu s kulatým konektorem? projedu to až zítra... konektor jsem předělal.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

patrikE39 píše:dneska jsem sehnal druhý N75 ale má hranatý konektor.... je v něm nejaký rozdíl oproti tomu s kulatým konektorem? projedu to až zítra... konektor jsem předělal.
Rozdil neni.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

tak to zabralo.. konečně to jezdí a klesla i průmerná spotřeba na stejné trase.. ale mám ještě okolo chcípací klapky celé "osrané" od oleje.. muže tam něco netěsnit? od hadice to nejde
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No EGR ti netesni,resp.tycinka co jde do membrany.Byva to tam zblite casto.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

To patrikE39:
Sluší se alespoň poděkovat těm co radily, jak vyřešit Tvé problémy. Pokud Tě to doma nenaučily, doplatíš na to v životě sám. Tady na fóru to však společně s Tebou odnesou i další, protože ti co radily, nebudou třeba znovu ochotni trávit dlouhé chvíle za počítačem jenom pro to, aby někomu dalšímu dlouze něco vysvětlovali a vkládali obrázky a jmenovaný jim pak ani nepoděkoval.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

já děkuju... ale stále jsem ještě sleduju projevy auta a nepřestal jsem s dotazy :D ... auto do těch 120 jede výborně, ale od 120 po nejakých 140 je to takové tupé a od 140 se to zase chytne a jede ... co by tohle mohlo dělat? závady v paměti nejsou žádné... a ještě by mě zajímalo.. jelikož je turbo obtokové a řízené přetlakem... jde to nějak předělat aby regulaci neovládal ten ventil ale přímo jen přetlak ze sání? co mám starou bramboru tak tam je taky obtokové turbo řízené přetlakem a přetlak do regulační baňky je vyveden přímo z tlakové části turba.. daly by se to i tady tak nejak pořešit? nebo případě ty čínské MBC ventily které otevřou až při dosažené určítého tlaku?

a čistil jsem EGR a chcípací klapku... a zrovna jsem odpojil podtlak z ovládání EGR a hadičku jsem zaslepil... má to tak i kamarád na 19.tdi rok 96 a auto mu normálně jede... no já když jsem to udělal tak auto zas v nouzáku a vubec nejelo.. pro pripojení je to zas normální.. ona ta jednotka to nějak pozná že EGR nefunguje? díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pozna..ale stare AGR by to nemalo riesit...a uz vobec nie nudzak.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Co takhle zkusit jinou ECU?
EGR mam zaslepeny plechem,hadicku kulickou a jezdi to normalne,tak ze u AGR to jednotka nepozna,jestli egr funguje nebo ne.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Na Tvém motoru ŘJ nepozná odpojení EGR.
.. a ještě by mě zajímalo.. jelikož je turbo obtokové a řízené přetlakem... jde to nějak předělat aby regulaci neovládal ten ventil ale přímo jen přetlak ze sání? co mám starou bramboru tak tam je taky obtokové turbo řízené přetlakem a přetlak do regulační baňky je vyveden přímo z tlakové části turba.. daly by se to i tady tak nejak pořešit?
Nevím co by si chtěl řešit ? Vždyť to máš na svém motoru provedeno stejně jako na té Tvé "staré bramboře".
Naloguj to pořádně nebo si to nech nalogovat a pak to sem dej, abychom Ti poradili. Jinak tady budeme stále jen polemizovat a vyslovovat všelijaké domněnky.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

tak jsem byl dnes na diag a kluk mi dělal logy... až mi je pošle do mailu tak je sem nahraju ale zjistil že turbo má trošku zpožděný náběh než je požadovaný a jak naběhne tak tlak letí prudce nahoru, špičku udělá na 2.3bar a pak to spadne na 1.9 a v ten moment jak vyletí na tu špičku tak auto ztratí tah a nejede.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

patrik: Zpozdeny nabeh turba (az pri 2300 ot) mi delala axialni vule na hridelce turba.To jen jako priklad..
Ale podle logu to tady zkusenejsi kluci jiste poznaji,kde je problem.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

pánové tak problém zjištěn.. i ten druhý ventil N75 je tak trochu špatný .. respektive se zasekává.. n apřipojení napětí nereguje (obvod má ale necvaká) .. když to nějk foukám přívodem tlaku od truba tak je pořád zavřený a jakmile se pošpárám šrubováčkem v tom přepadu vzduchu tak se šoupátko uvnitř pohle a začně pouštět do regulace turba... tak pročistit a promazat a pak stejně koupit nový.. díky pánové ;)
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

čau.. tak už to zas nejede.. mám N75 nový origo pierburg, nové hadičky, filtdy nové.. auto v tahu na 4 a 5 v rychlosti od 100km/h se nekde od turba ozývá v tahu v pravidelném intervalu asi 1 sekundy takové odfukování.. tlakové hadice nějsou nikde prasklé a jscou suché i cooler.. je cítit že v tom odfukování ato jemně pocukává... prostě jakoby se turbo nafoukne a hned nějak ztratí tlak a udělá to pšššš ... neni to pískaní jak u prasklé hadice.. všechny jsem prošel. četl jsem že by to mohla dělat chcípací klapka.. tedy že ovládací ventil propouští podtlak a klapka se v otáčkách přivírá a turbo dostává zpětné rázy od stlačeného vzduchu který se řiškrtí tou klapkou.. muže tak být? podotýkým motor AGR bez VGT. díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

problém definitivne vyřešen... nalogovala se data z jednotky za jízdy a od 2200 otáček začala padat měřená hodnoda váhy vzduchu pričemž tlak vzduchu v sání neklesal... čili vadná váha :)
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

patrikE39: A uz tam mas jinou vahu nebo se domníváš?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“