bublinky v naftě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To patrikE39:
Sluší se alespoň poděkovat těm co radily, jak vyřešit Tvé problémy. Pokud Tě to doma nenaučily, doplatíš na to v životě sám. Tady na fóru to však společně s Tebou odnesou i další, protože ti co radily, nebudou třeba znovu ochotni trávit dlouhé chvíle za počítačem jenom pro to, aby někomu dalšímu dlouze něco vysvětlovali a vkládali obrázky a jmenovaný jim pak ani nepoděkoval.
Sluší se alespoň poděkovat těm co radily, jak vyřešit Tvé problémy. Pokud Tě to doma nenaučily, doplatíš na to v životě sám. Tady na fóru to však společně s Tebou odnesou i další, protože ti co radily, nebudou třeba znovu ochotni trávit dlouhé chvíle za počítačem jenom pro to, aby někomu dalšímu dlouze něco vysvětlovali a vkládali obrázky a jmenovaný jim pak ani nepoděkoval.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
já děkuju... ale stále jsem ještě sleduju projevy auta a nepřestal jsem s dotazy ... auto do těch 120 jede výborně, ale od 120 po nejakých 140 je to takové tupé a od 140 se to zase chytne a jede ... co by tohle mohlo dělat? závady v paměti nejsou žádné... a ještě by mě zajímalo.. jelikož je turbo obtokové a řízené přetlakem... jde to nějak předělat aby regulaci neovládal ten ventil ale přímo jen přetlak ze sání? co mám starou bramboru tak tam je taky obtokové turbo řízené přetlakem a přetlak do regulační baňky je vyveden přímo z tlakové části turba.. daly by se to i tady tak nejak pořešit? nebo případě ty čínské MBC ventily které otevřou až při dosažené určítého tlaku?
a čistil jsem EGR a chcípací klapku... a zrovna jsem odpojil podtlak z ovládání EGR a hadičku jsem zaslepil... má to tak i kamarád na 19.tdi rok 96 a auto mu normálně jede... no já když jsem to udělal tak auto zas v nouzáku a vubec nejelo.. pro pripojení je to zas normální.. ona ta jednotka to nějak pozná že EGR nefunguje? díky
a čistil jsem EGR a chcípací klapku... a zrovna jsem odpojil podtlak z ovládání EGR a hadičku jsem zaslepil... má to tak i kamarád na 19.tdi rok 96 a auto mu normálně jede... no já když jsem to udělal tak auto zas v nouzáku a vubec nejelo.. pro pripojení je to zas normální.. ona ta jednotka to nějak pozná že EGR nefunguje? díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Na Tvém motoru ŘJ nepozná odpojení EGR.
.. a ještě by mě zajímalo.. jelikož je turbo obtokové a řízené přetlakem... jde to nějak předělat aby regulaci neovládal ten ventil ale přímo jen přetlak ze sání? co mám starou bramboru tak tam je taky obtokové turbo řízené přetlakem a přetlak do regulační baňky je vyveden přímo z tlakové části turba.. daly by se to i tady tak nejak pořešit?
Nevím co by si chtěl řešit ? Vždyť to máš na svém motoru provedeno stejně jako na té Tvé "staré bramboře".
Naloguj to pořádně nebo si to nech nalogovat a pak to sem dej, abychom Ti poradili. Jinak tady budeme stále jen polemizovat a vyslovovat všelijaké domněnky.
.. a ještě by mě zajímalo.. jelikož je turbo obtokové a řízené přetlakem... jde to nějak předělat aby regulaci neovládal ten ventil ale přímo jen přetlak ze sání? co mám starou bramboru tak tam je taky obtokové turbo řízené přetlakem a přetlak do regulační baňky je vyveden přímo z tlakové části turba.. daly by se to i tady tak nejak pořešit?
Nevím co by si chtěl řešit ? Vždyť to máš na svém motoru provedeno stejně jako na té Tvé "staré bramboře".
Naloguj to pořádně nebo si to nech nalogovat a pak to sem dej, abychom Ti poradili. Jinak tady budeme stále jen polemizovat a vyslovovat všelijaké domněnky.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
tak jsem byl dnes na diag a kluk mi dělal logy... až mi je pošle do mailu tak je sem nahraju ale zjistil že turbo má trošku zpožděný náběh než je požadovaný a jak naběhne tak tlak letí prudce nahoru, špičku udělá na 2.3bar a pak to spadne na 1.9 a v ten moment jak vyletí na tu špičku tak auto ztratí tah a nejede.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
pánové tak problém zjištěn.. i ten druhý ventil N75 je tak trochu špatný .. respektive se zasekává.. n apřipojení napětí nereguje (obvod má ale necvaká) .. když to nějk foukám přívodem tlaku od truba tak je pořád zavřený a jakmile se pošpárám šrubováčkem v tom přepadu vzduchu tak se šoupátko uvnitř pohle a začně pouštět do regulace turba... tak pročistit a promazat a pak stejně koupit nový.. díky pánové
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
čau.. tak už to zas nejede.. mám N75 nový origo pierburg, nové hadičky, filtdy nové.. auto v tahu na 4 a 5 v rychlosti od 100km/h se nekde od turba ozývá v tahu v pravidelném intervalu asi 1 sekundy takové odfukování.. tlakové hadice nějsou nikde prasklé a jscou suché i cooler.. je cítit že v tom odfukování ato jemně pocukává... prostě jakoby se turbo nafoukne a hned nějak ztratí tlak a udělá to pšššš ... neni to pískaní jak u prasklé hadice.. všechny jsem prošel. četl jsem že by to mohla dělat chcípací klapka.. tedy že ovládací ventil propouští podtlak a klapka se v otáčkách přivírá a turbo dostává zpětné rázy od stlačeného vzduchu který se řiškrtí tou klapkou.. muže tak být? podotýkým motor AGR bez VGT. díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?