Větší turbo??? Omega TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Větší turbo??? Omega TDS

Příspěvek od dawe2706 »

Ahoj dieseláci,mám spíš jen takovej dotaz..když mám budík na turbo a při cca 2500 otáčkách tlačí 1,4bar je to o.k.,ale se zvedajícími otáčkami tlak klesá zřejmě vlivem westgate až někde ke hranici 1 bar :-/
Problém by vyřešilo větší turbo aby stíhalo těch 6 hrnků krmit i ve vyšších otáčkách a neboo se s tím nedá nic dělat?? ...ale zase větší turbo = větší turbodíra :(
Zajímalo by mě jestli když na oktávu 66kw někdo namontoval 96kw turbo poznal nějakou větší turbodíru...
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

1,4baru ti omega bez úprav nenatlačí-při tomhle tlaku ti to spadne do nouzáku. Já tlačím se seriovým turbem 1,6b a v pohodě. Ale mám to překopaný na mechaniku takže mě nic neomezuje. V tahu při 2000ot mám tlak 1,1b a zvedá se mi až do 3000tis to už mám 1,6b.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

No serie to není.je tam chip a na turbu je přidaný na té tyčce u regulace.a je to měřený budíkem i na PC ..maximální tlak je 1,44 bar. když tam bylo 1,5 tak to do nouzáku padalo ,ale takhle je to o.k.
Ty máš taky omegu?
a jakej máš tlak při cca 4000tis? pořád Ti séroiový turbo stíhá natlačit 1,6? a nebo to taky padá?
A jak jsi na tom turbu přidal?? taky tou tyčkou?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Já si nevšiml že máš v podpisu napsanej čip :) Já mám tenhle motor v BMW, tlak mám už od zhruba 3000ot 1,6 a dál pak nestoupá a ani nepadá, záleží kolik mám přidáno nafty na čerpadle, turbo mám přitáhlý na tyčče, asi kdybych tam přidal víc nafty tak by i ten tlak možná vylezl výš ale víc přidat nemůžu protože pak už mám vysokej volnoběh a nestáhnu ho ani na dorazu. V čerpadle mám ještě upravenej přidavač nafty co reaguje na tlak z turba a teď testuju nový vstřikovací trysky z mercedesa jsou o něco větší a hlavně nové za pár korun na rozdíl od těch co se dávaj do těhle motorů.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

to ze ti pada tlak nieje vobec tym ze by turbo nestihalo .
je to tym , ze ti to reguluje wastegate aby sa turbo nepretacalo. ked mu odstavis regulaciu uplne tak bude tlacit donekonecne ale velmi sa nepovozis :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Já si nevšiml že máš v podpisu napsanej čip :) Já mám tenhle motor v BMW, tlak mám už od zhruba 3000ot 1,6 a dál pak nestoupá a ani nepadá, záleží kolik mám přidáno nafty na čerpadle, turbo mám přitáhlý na tyčče, asi kdybych tam přidal víc nafty tak by i ten tlak možná vylezl výš ale víc přidat nemůžu protože pak už mám vysokej volnoběh a nestáhnu ho ani na dorazu. V čerpadle mám ještě upravenej přidavač nafty co reaguje na tlak z turba a teď testuju nový vstřikovací trysky z mercedesa jsou o něco větší a hlavně nové za pár korun na rozdíl od těch co se dávaj do těhle motorů.
A jaký mají označení ty trysky? Já nad něma taky uvažoval,ale bylo mi řečeno,že na to větší asi neseženu :x
A měl jsi to na brzdě?
Já na čerpadle taky mám přidaný,ale na tom elektronickým moc přidat nešlo...ale i takk too jde poznat.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

netopier píše:to ze ti pada tlak nieje vobec tym ze by turbo nestihalo .
je to tym , ze ti to reguluje wastegate aby sa turbo nepretacalo. ked mu odstavis regulaciu uplne tak bude tlacit donekonecne ale velmi sa nepovozis :)
Já si to myslel..... bez regulace to nejde...padá t do nouzáku :x a je škoda,že ten wastegate to až takhle "omezuje"
Myslíš,kdyby se dalo o něco větší turbo i regulací,že by ten tlak tak moc nepadal? mě se ten pád až na 0,9bar nějak nezdá :(
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

stale nechapes :)
keby si upravil software, tak by ti to do nudzaku nepadalo aj keby si tam mal 2bary. potom by si mohol spekulovat s nastavenim regulacie a tak , ta regulacia ide priamo z motora ci cez el.mag. ventil? v tds sa nevyznam.
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Je tam klasická mechanická regulace na turbu s odfukem do výfuku wastegate
Za upravení softu chcou 10000,- a to fakt nedám (wallbash)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

mechanicka regulacia znamena hadicka priamo zo sania do plechovky na turbe?
cerpadlo je tiez mechanicke?
ak hej, tak ojeb cidlo tlaku :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

No právě,že je čerpadlo elekrický :x mít mechaniku,tak nic neřeším...
Ta hadička vede přímo z turba (tlakové části) do plechovky.
Na tím čidlem jsme taky přemýšleli,ale ono jednotce neudává hodnoty v ohmecha,ale vedou tam tuším 3 dráty.nevím,jak bych ho oblbl.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nastudovat, ojebat :))))
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Noo ale stejně by to asi nebylo ono... čerpadlo musí přidávat naftu v závislosti na tlaku a kdybych to ojebal,tak by to asi nebylo to pravý ořechový (wallbash)
No nevím...spíš přemýšlím na předěláním na mechanický čerpadlo. To si pak už můžu přidat,kolik budu chtít. No uvidím. :?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kolik to turbo tlačí v sérii?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

myslím,že kolem 1,1-1,2 bar. A tak je škoda,že i při takovým relativně malím nárustu tlaku už to padá do noužáku (wallbash)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Odpovědět

Zpět na „Opel“