tdi 1Z po zahřátí cvaká

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fousmen
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2008, 20:23
Odpovědi: 0

tdi 1Z po zahřátí cvaká

Příspěvek od fousmen »

Zdravím vespolek, o cvakání v motoru jsem toho v historii našel dost, ale většinou se jednalo o zdvihátka ventilů, který cvakali po startu. Mě to cvaká ale až po zahřátí, pak jedu jak šicí stroj.. Nahrál jsem na youtube zvuk motoru, tak snad to tam je dostatečně slyšet.

http://www.youtube.com/watch?v=7AILrZypiuE

Co vy na to, je to těma zdvihátkama? [/url]
Naposledy upravil(a) fousmen dne 03 lis 2009, 12:10, celkem upraveno 1 x.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

skus odpojit regulacny ventil N75 na volnobehu ked ti to bude cvakat, ci to ustane...ale toto je skor motorovy zvuk, no klepu este vstrekovacie trysky, skus povolit po jednom tie kovoke hadicky co idu na vstreky, ale nie vsetky naraz, povol...ak neprestane dotiahni, povol dalsiu...ak pri niektorej prestane...tak vies na com si. ak nie..tak zdvihatka, slabý tlak oleja..je tam toho viac ako pricina.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
fousmen
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2008, 20:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od fousmen »

Ahoj, N75 jsem nedávno měnil, ten s tím nemá nic společného. Jak říkáš, jde to z motoru, cvaká to podle otáček. Takže kouknout na ty trysky a popř. zdvihátka?

Mě na tom právě zaráží, že to cvaká až když se motor zahřeje.. Tlak oleje by měl být asi dobrý, když to po startu necvaká.. nebo?
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

N75 s tým má hodne :) on sám o sebe hodne cvaká...ale iba par sekund po štarte....menil som uz asi 2 ks ktoré cvakali kedy sa im chcelo, a dosť hlasne :) ano skus tie vstrekovace, potom budeme mudrejsi
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

midnight_man píše:N75 s tým má hodne :) on sám o sebe hodne cvaká...ale iba par sekund po štarte....menil som uz asi 2 ks ktoré cvakali kedy sa im chcelo, a dosť hlasne :) ano skus tie vstrekovace, potom budeme mudrejsi
Sundej ventilový víko a podivej se na zdvyhatka jestli nemaj od vacky vyjetou dražku, jestli nejni naskrabaný. A taky skoukni vacku jestli nejni sjeta. Jedno stoho to bude, tlak oleje mužes taky zmerit jen pro kontrolu, zmer ho v hlave. Je to to samý co dalo me a byly to zdvyhatka, jedno fest proskrabaný a dve lehce. ;)
fousmen
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2008, 20:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od fousmen »

Díky za rady!

Kdyby to byly zdvihátka, člen Milan Sharan tady na fóru prodává sady za dobrej peníz, ale patří to původem do novějších motorů PD. Měly by jít bez komplikací dát i do mého 1Z, ale objevili se názory, že jsou v tomto mototu hlučnější kvůli tvrdším pružinám.. Má někdo zkušenost?
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

Myslím,že to budou hydroštely,měl jsem stejný problém.Po startu nic a po půl minutě cvakání,jakobys klepal kladívkem do hliníku...Výměna zdvihátek a hydroštelů a ticho jako po pěšině.Vstřik by nejspíš i hulil ale vše je možné...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

turdy VW píše:Myslím,že to budou hydroštely,měl jsem stejný problém.Po startu nic a po půl minutě cvakání,jakobys klepal kladívkem do hliníku...Výměna zdvihátek a hydroštelů a ticho jako po pěšině.Vstřik by nejspíš i hulil ale vše je možné...
A není nahodou hydrostel a zdvyhatko jedno a to samý (LOL)
fousmen
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 pro 2008, 20:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od fousmen »

Taky se k tomu priklanim, ale zkontrolovat ty vstriky nebude nic slozityho, takze to urcite udelam, nez budu objednavat sadu zdvihatek. Od jakyho vyrobce jste ty zdvihatka kupovali a za jakou cenu ?
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

...sorry,vahadla a zdvihátka...Kupoval jsem INA a jedno zdvihátko vyšlo asi na 190kč a vahadlo to samé...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

vahadla tam žadny nejsou
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
turdy VW
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Registrován: 19 srp 2009, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turdy VW »

,,,já ale nepsal,že jsem je měnil na 1Z....tADY MOŽNÁ NEJSOU ALE CENA JE STEJNÁ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“