Turbo K.O?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kapo
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 20 lis 2008, 16:16
Odpovědi: 0

Turbo K.O?

Příspěvek od kapo »

Ahoj, mam passata 96kw a potřeboval bych radu. Včera asi při 50km rychlosti mi auto škublo a přestalo táhnout. Od motoru šlo takový hučení tak sem s tim ujel ještě kilák na parkoviště a kolem turba je to zastříkaný od oleje. Tipoval bych to na turbo ale horší je že když sem koukal na olej tak měrka byla suchá ale nikde podemnou louže nebyla. A jak sem to pozoroval a poslouchal nastartovaný tak v tom začalo mlátit. Ale žádná kontrolka na olej se nerozsvítila. Doufám že je to jen to turbo. Nemáte někdo zkušenost s timhle? A hlavně kam se ztratil ten olej? Díky moc za rady
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sundej nasávací hadici do turba ,výfuk a poznáš na čem jsi...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kapo
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 20 lis 2008, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo »

Dneska to přitáhnu tak se na to hned mrknu a dám vědět. Ještě bych se chtěl zeptat jestli je lepší vzít turbo repasovaný nebo z vrakáče?
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

kapo píše:Dneska to přitáhnu tak se na to hned mrknu a dám vědět. Ještě bych se chtěl zeptat jestli je lepší vzít turbo repasovaný nebo z vrakáče?
skor repas, tam mas aku taku zaruku, na vrakaci je zaruka po branku :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

kapo píše:Dneska to přitáhnu tak se na to hned mrknu a dám vědět. Ještě bych se chtěl zeptat jestli je lepší vzít turbo repasovaný nebo z vrakáče?
tod otazka, pokud kupujes u cizejch zajice v pytli, tak je to risk, chce to o tom neco vedet a poradne to prohlidnout. na druhou stranu s repasem je stejna potiz, pokud to dela clovek, kterej vi co dela, tak je to OK, ale musi to byt repas s vyvazenim a se vsim, uz sem se setkal s tim, ze koupil turbo repas, bylo blbe vyvazeny a po X km slo pápá. osobne bych si sehnal original co ma malo nalitano od cloveka kterej neni šarlatán.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi tak jak píše flekyč kdyžtk mám new origo za 14 000,- takže brát jetý co bude mít tak 100 150 za sebou kolem 6 vidím jako dost peněz a repas je na středu jak finančně tak asi i kvalitou....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kapo
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 20 lis 2008, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo »

Tak sem zjistil že turbo se rozlítlo na dvě části, vrtulka je rosekaná na kousky a plný hadice oleje. Mohli se kousky tý vrtulky dostat přes intercoler, sání až do motoru? Poraďte prosím co s tim mám dělat
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

kapo píše:Tak sem zjistil že turbo se rozlítlo na dvě části, vrtulka je rosekaná na kousky a plný hadice oleje. Mohli se kousky tý vrtulky dostat přes intercoler, sání až do motoru? Poraďte prosím co s tim mám dělat
mohli ale skor zostali v IC, rozobrat cele sanie, vyumyvat, IC vymenit a malo by to byt ok..pokial sa ti dostali kusky az do motoru s tym uz tazko nieco urobis teda ak nechces zhadzovat hlavu.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
kapo
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 20 lis 2008, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo »

Tak budu doufat že se to do motoru nedostalo. Hadice vyčistim ale sání sem nikdy nesundaval, je v tom nějakej postup? Tak nějak sem to omrk ale na některý šrouby se snad ani nedá dostat. Neměl bys nějakou radu?
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

kapo píše:Tak budu doufat že se to do motoru nedostalo. Hadice vyčistim ale sání sem nikdy nesundaval, je v tom nějakej postup? Tak nějak sem to omrk ale na některý šrouby se snad ani nedá dostat. Neměl bys nějakou radu?
na sani (hlinikova cast) se vykasli, to bych sundaval jen za predpokladu, ze si das tu praci abys ho vycistil dukladne od usazenin, pak to smysl ma, jinak to delat nemusis. rozeber celou soustavu od turba az po EGR, poradne to prolej bezinem a vycisti. u IC si dej zalezet, napln ho benzinem zatrepat, vylejt, profouknout a tohle opakuj nekolikrat, urcite uslysis cinkani az to prolejes a odmastis. co se tyce kousku vrtule, jedine nebezpeci pro motor je, ze by se velky kus dostal mezi hlavu a ventil. jenze tam velky kus by nemel projit pres IC. male kousky nevadi, az to zkompletujes zpet a nalozis tomu, tak pripadné male kousky schori, to je v pohode. jestli mas hadice plny oleje, mas mozna neco na valcich, vyndej zhavice a otoc parkrat motorem, vylita to ven, jde o to aby se ti to po startu neroztocilo. az poskladas trubky a hadice, nech bajonet u EGR vypojenej aby se vyfoukaly benzinove vypary. pak to dozapojis a jezdis.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
lada.cb
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 01 zář 2007, 08:48
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lada.cb »

repasovane v polsku z burzy v Lubinu vymenou za cca 4500, - nebo bez vymeny 6 tis.. vice na me www.renault.hostuju.cz
kapo
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 20 lis 2008, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo »

To Flekyc: Díky moc za postup. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli musim rozebírat chladičovou stěnu abych vypáral tu železnou trubku co vede dole od turba k IC. Koukal sem že na ni ze spoda drží i motor, takže asi podložit viď?
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

kapo píše:To Flekyc: Díky moc za postup. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli musim rozebírat chladičovou stěnu abych vypáral tu železnou trubku co vede dole od turba k IC. Koukal sem že na ni ze spoda drží i motor, takže asi podložit viď?
jestli myslis tu trubku ktera je privarena k predni pricce, tak by se mi nechtelo ten cumak rozebirat, zalezi kolik tam je oleje a jak moc je to turbo rozsekany, jestli to neni nejakej brutal tak bych to projel vapkou pod tlakem na aute, to vedeni bude stejne mastny kvuli odvetravani motoru, jde o ty kousky.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

lada.cb píše:repasovane v polsku z burzy v Lubinu vymenou za cca 4500, - nebo bez vymeny 6 tis.. vice na me www.renault.hostuju.cz

Fuj! (wallbash)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3866
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No repas z polska bych nebral.Buď bych šel do nového a nebo jak já to řešil známému do staršího,ale garreta a nejlíp od někoho známého.Já sehnal za 8000 turbíčko,které má tak 50 tis km,olej nepapá a funguje.Je to od známého co se živí opravou tdi motorů a ničím jiným.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“