Turbo K.O?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo K.O?
Ahoj, mam passata 96kw a potřeboval bych radu. Včera asi při 50km rychlosti mi auto škublo a přestalo táhnout. Od motoru šlo takový hučení tak sem s tim ujel ještě kilák na parkoviště a kolem turba je to zastříkaný od oleje. Tipoval bych to na turbo ale horší je že když sem koukal na olej tak měrka byla suchá ale nikde podemnou louže nebyla. A jak sem to pozoroval a poslouchal nastartovaný tak v tom začalo mlátit. Ale žádná kontrolka na olej se nerozsvítila. Doufám že je to jen to turbo. Nemáte někdo zkušenost s timhle? A hlavně kam se ztratil ten olej? Díky moc za rady
skor repas, tam mas aku taku zaruku, na vrakaci je zaruka po brankukapo píše:Dneska to přitáhnu tak se na to hned mrknu a dám vědět. Ještě bych se chtěl zeptat jestli je lepší vzít turbo repasovaný nebo z vrakáče?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
tod otazka, pokud kupujes u cizejch zajice v pytli, tak je to risk, chce to o tom neco vedet a poradne to prohlidnout. na druhou stranu s repasem je stejna potiz, pokud to dela clovek, kterej vi co dela, tak je to OK, ale musi to byt repas s vyvazenim a se vsim, uz sem se setkal s tim, ze koupil turbo repas, bylo blbe vyvazeny a po X km slo pápá. osobne bych si sehnal original co ma malo nalitano od cloveka kterej neni šarlatán.kapo píše:Dneska to přitáhnu tak se na to hned mrknu a dám vědět. Ještě bych se chtěl zeptat jestli je lepší vzít turbo repasovaný nebo z vrakáče?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
asi tak jak píše flekyč kdyžtk mám new origo za 14 000,- takže brát jetý co bude mít tak 100 150 za sebou kolem 6 vidím jako dost peněz a repas je na středu jak finančně tak asi i kvalitou....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mohli ale skor zostali v IC, rozobrat cele sanie, vyumyvat, IC vymenit a malo by to byt ok..pokial sa ti dostali kusky az do motoru s tym uz tazko nieco urobis teda ak nechces zhadzovat hlavu.kapo píše:Tak sem zjistil že turbo se rozlítlo na dvě části, vrtulka je rosekaná na kousky a plný hadice oleje. Mohli se kousky tý vrtulky dostat přes intercoler, sání až do motoru? Poraďte prosím co s tim mám dělat
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
na sani (hlinikova cast) se vykasli, to bych sundaval jen za predpokladu, ze si das tu praci abys ho vycistil dukladne od usazenin, pak to smysl ma, jinak to delat nemusis. rozeber celou soustavu od turba az po EGR, poradne to prolej bezinem a vycisti. u IC si dej zalezet, napln ho benzinem zatrepat, vylejt, profouknout a tohle opakuj nekolikrat, urcite uslysis cinkani az to prolejes a odmastis. co se tyce kousku vrtule, jedine nebezpeci pro motor je, ze by se velky kus dostal mezi hlavu a ventil. jenze tam velky kus by nemel projit pres IC. male kousky nevadi, az to zkompletujes zpet a nalozis tomu, tak pripadné male kousky schori, to je v pohode. jestli mas hadice plny oleje, mas mozna neco na valcich, vyndej zhavice a otoc parkrat motorem, vylita to ven, jde o to aby se ti to po startu neroztocilo. az poskladas trubky a hadice, nech bajonet u EGR vypojenej aby se vyfoukaly benzinove vypary. pak to dozapojis a jezdis.kapo píše:Tak budu doufat že se to do motoru nedostalo. Hadice vyčistim ale sání sem nikdy nesundaval, je v tom nějakej postup? Tak nějak sem to omrk ale na některý šrouby se snad ani nedá dostat. Neměl bys nějakou radu?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
repasovane v polsku z burzy v Lubinu vymenou za cca 4500, - nebo bez vymeny 6 tis.. vice na me www.renault.hostuju.cz
jestli myslis tu trubku ktera je privarena k predni pricce, tak by se mi nechtelo ten cumak rozebirat, zalezi kolik tam je oleje a jak moc je to turbo rozsekany, jestli to neni nejakej brutal tak bych to projel vapkou pod tlakem na aute, to vedeni bude stejne mastny kvuli odvetravani motoru, jde o ty kousky.kapo píše:To Flekyc: Díky moc za postup. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli musim rozebírat chladičovou stěnu abych vypáral tu železnou trubku co vede dole od turba k IC. Koukal sem že na ni ze spoda drží i motor, takže asi podložit viď?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
lada.cb píše:repasovane v polsku z burzy v Lubinu vymenou za cca 4500, - nebo bez vymeny 6 tis.. vice na me www.renault.hostuju.cz
Fuj!