Stránka 1 z 1
Megane 1,9dci 2005 netáhne
Napsal: 04 lis 2009, 12:41
od noki
Koupili jsme megana 1,9 dci 96kW, asi s FAPem a nejede víc neř cca 2500 ot. Diagnostika hází 2 chyby :
P0651 - snímač referenčního napětí B - signál vysoký
P0487 - ISO polohování škrtící klapky zpětného vedení výfukových plynů
Auto bylo nabourané a nemá zatím naplněnou klimatizaci. Hledal jsem tady na foru a zdá se, že i tohle by mohl být problém. Poradí někdo?
Předem dík.
Napsal: 04 lis 2009, 14:07
od Okura
koukni na ERG ventil
Napsal: 04 lis 2009, 14:13
od noki
Na EGR jsem koukal, zdá se čistý, dá se nějak otestovat?
Napsal: 04 lis 2009, 14:39
od Okura
ale ty chyby určitě nebudou z Renault Clip
pak opravuješ ěnco ani nevíš co to je
Napsal: 04 lis 2009, 18:39
od noki
No jsou přečteny programem VCDS, to je verze VAGu, která umí číst i Renaulty.
Napsal: 04 lis 2009, 19:44
od Okura
no renaulty máj svoje kody
VCDS bych moc neveřil pro EOBD normu
automobilky si stejně dělají svoje, aby jim to jezdilo zpět do autorizáku
Napsal: 04 lis 2009, 20:01
od pett
noki píše:No jsou přečteny programem VCDS, to je verze VAGu, která umí číst i Renaulty.
Takže EOBD

,na to opravdu není dvakrát spolehnutí ,jestli chceš jistotu ,tak Clip a následná studie chyby v dílenské příručce.
Jinak první závada vnitřní reference napájení jednotky,pokud jde smazat a napájení naměříš v pořádku tak to neřeš.
Druhá závada jak už bylo zmiňováno ,funkce EGR ventilu,to by mohl být tvůj problém.
Otestovat se dá i sledovat jeho funkci v hodnotách či grafu,ovšem ne na VAGu ten je super na koncern.Tady je potřeba Clip nebo alespoň nějaká schopná multiznačka.
Napsal: 04 lis 2009, 22:04
od Zdeněk M
pett píše:noki píše:No jsou přečteny programem VCDS, to je verze VAGu, která umí číst i Renaulty.
Takže EOBD

,na to opravdu není dvakrát spolehnutí ,jestli chceš jistotu ,tak Clip a následná studie chyby v dílenské příručce.
Jinak první závada vnitřní reference napájení jednotky,pokud jde smazat a napájení naměříš v pořádku tak to neřeš.
Druhá závada jak už bylo zmiňováno ,funkce EGR ventilu,to by mohl být tvůj problém.
Otestovat se dá i sledovat jeho funkci v hodnotách či grafu,ovšem ne na VAGu ten je super na koncern.Tady je potřeba Clip nebo alespoň nějaká schopná multiznačka.
EGR, nesmí být pootevrený a chybet taliřek, obcas upadne.
Napsal: 04 lis 2009, 22:10
od chosepm
Zkus EGR zaslepit a uvidíš...může ti tudy ucházet tlak ze sání.
Tlak v sání v měřenejch hodnotách neni? Taky bys to podle toho poznal

Napsal: 05 lis 2009, 07:37
od noki
Nejsem si jistý, ale asi to má FAP, nevadí to při zaslepení EGR?
Btw, jak se pozná, že tam ten FAP je?
Napsal: 07 lis 2009, 15:06
od noki
Tak myslím, že originál kody těch chyb jsou DF012 a DF272. Nevíte někdo, co s tím?
Dík.
Napsal: 08 lis 2009, 09:36
od Okura
ta DF012 je napájecí napětí snímačů řady 2.
bud pro snímače plnicího tlaku, nebo tlaku v railu či snímač polohy plynu
Napsal: 08 lis 2009, 10:21
od noki
Dík. A je nějaký jednoduchý způsob, jak ty čidla otestovat? A odstraní se ta chyba "sama", nebo se po případné výměně čidla musí vymazat z paměti závad?
Napsal: 08 lis 2009, 10:27
od Okura
vem měřák nebo oscil, a zjisit napájecí napětí na snímačích, musíš měřit i země
lepe by to bylo vidět na clipu