imobilizér mondeo 1,8TD 66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				mates
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 336
 - Registrován: 23 led 2006, 21:21
 - Bydliště: Písek
 - Kontaktovat uživatele:
 
imobilizér mondeo 1,8TD 66kw
Ahoj potřeboval bych se poradit mam problém s mondeem 97ka 1,8td 66kw .po zapnutí klíčku se mi nerozsvítí kontrolka žhavení a když chci startovat tak se starter ani nehne.když propojím startér kabelem tak točí ale nyjde tam nafta.5ekl bych imobilizér.Nechá se to nějak propojit a tím ho vyřadit z činnosti?už je to podruhé co to auto mam a prvně muselo čerpadlo do servisu a  tam s tím něco udělali ale po době je to tu znova.S chcípákem na čerpadle bych si poradil ale s tím imo to je zřejmě ta krabička jakoby za čerpadlem (zadní strana) asi bez vaší pomoci nee.....Děkuju za tipy
			
			
									
									
						Tak ho vyrad ne? Na cerpadle sundas ten pancíř, sou tam trhací srouby, až ho sundas tak v tej hlave jak sou trubky ke vstrikum je ventil a vedou ktomu dva cerný dratky, ty draty vedou dospod cerpadla, je to jednotka chcípaku. Tak bud to prepojis dole nebo nahoře, jeden cernej das na plroud po klicku a druhej na kostru nic víc. A kabel od starteru propojis u toho pocitace nebo ho natahnes od spinacky novej, žadna věda.mates píše:no tady se kliček ještě přizpusobovat nemusel co vím....s tou baterkou to zkusím,zkoušel jsem to jen odpojit a připojit a to nepomohlo
Jde s jednotky motoru, je možne že to jezablokovaný tím imobilizerem, když to zlobí davam žhavicí automat s G2 1,6Dnebo s G3. U teh mondejí to blokuje, cerpadlo , starter a možna i to žhavení. Kdyžtak dvoulinku, relatko, tlacitko a smitec.mates píše:no tak to je super.A na co jsou k tomu čerpadlu ty ostatní drátky?mě nesvítilo ani žhavení po zapnutí klíčku to jde kudy?
AAA sem si to zplet s Fiestou co sem delal, mel sem tu jednu fiestu a chlapkovy se furt srala, hlavne cerpadlo, tak si prines Bosch ze starsího druhu a prsklo se tam. To auto melo pocitac jak krava na boku u sloupku u řidice u nohou. A blokovalo to to samý, jelikož to řídilo i žhavení tak sem tam použil žhavicí automat stoho golfa a byl klid. Pokud tam mas toho Lucase tak ten bez toho pocitace nepofacha, ten pocitac řidi recyrkulaci spalin, pocatek vstriku, žhavení, poustí vetrak chlazení a u tej Fiesty i volnobeh, tím krokovým moturkem, samotný plyn se ovladal lankem a pedalem. Pro uplný odstranení tý elektroniky je trba implantovat čerpadlo plne mechanický, BOSCH ze starýho Escortu a je klid, emise na STK pak za uplatek.mates píše:no to je jasné.a tím relé z golfa se to vyřeší.a tohle čerpadlo je mechanika nebo jako u tdi "elektronický"
na lucasoch je immo riesene dvoma sposobmi bud je na boku cerpadla alebo priamo na stop ventile,ak je na stop ventile daj ventil bez imma a mas pokoj ECU riadi len emisie motor funguje normalne aspon mne sa zda na escorte co som robil ale tam odisiel len samotny stop ventil a za ten chceli u forda skoro 10litrov zmrdi 
			
			
									
									
						