1.9 PD AJM spojka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:18

1.9 PD AJM spojka

Příspěvek od tafna »

Máte někdo zkušenost se sintr. lamelou ? Jedná se mi o to jaký výkon přenese stand. přítlačák, nebo jestli musím použít taky nějaký zesílený.
Lamelu chceme použít Sachs Performance.
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:18

Příspěvek od tafna »

Jo motor cca 122kW.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

sorry za OT, to mas na AJM 122kW? Ake tam mas upravy?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Měl jsem na AJM původně 182ps a seriová spojka (LUK)začala klouzat až při
180tis km a byla původní.Poté jsem dal komplet sachs,setrvák novej,lamelu sem nechal přeobložit 2x4mm a přítlačák zánovní.Nyní mám odbržděno 208ps/464NM a spojka drží.Podle mě do 180ps vydrží přeobložená serie s novým přítlačákem v pohodě. :)
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Ještě bych se zeptal je to 5kvalt nebo 6kvatl?
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:18

Příspěvek od tafna »

To je auto kámoše z Rakous.Před rokem a něco jsme dělaly komplet spojku od LUK dvojhmotu , lamelu i přitlačák. Setrvák odešel ani ne po půl roce tak přišel s tím, že u nich se to za pevné nemění, že mu ho mám sundat, protože tam se to řeší tak , že se zavaří, nevím kdo mu ho potom a jak vyvážil , ale to je jeho boj.
No a teď začala spojka klouzat tak přišel s tou sintrovanou lamelou, že to musí fungovat i s normálním přítlačákem, no a já mám strach , že to zase udělá časem nějakou rutiku a popravdě mne už nebaví mu pořád sundávat a nasazovat převodovku místo toho abychom si o víkendu v klidu pokecali nebo někde zapařili. Jo a je to 6-ti kvalt, courá s tím převážně po městě a jezdí brzda plyn.
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

tafna píše:To je auto kámoše z Rakous.Před rokem a něco jsme dělaly komplet spojku od LUK dvojhmotu , lamelu i přitlačák. Setrvák odešel ani ne po půl roce tak přišel s tím, že u nich se to za pevné nemění, že mu ho mám sundat, protože tam se to řeší tak , že se zavaří, nevím kdo mu ho potom a jak vyvážil , ale to je jeho boj.
No a teď začala spojka klouzat tak přišel s tou sintrovanou lamelou, že to musí fungovat i s normálním přítlačákem, no a já mám strach , že to zase udělá časem nějakou rutiku a popravdě mne už nebaví mu pořád sundávat a nasazovat převodovku místo toho abychom si o víkendu v klidu pokecali nebo někde zapařili. Jo a je to 6-ti kvalt, courá s tím převážně po městě a jezdí brzda plyn.
No on prej ten sachs vydrží o něco víc.Ty budeš dávat lamelu Sachs Performance na dvouhmotu Luk a zavařenou?Jestli se nepletu tak ta lamela není odpružená,tak aby ti to nedělalo paseku!
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:18

Příspěvek od tafna »

Taky z toho nemam radost ,ale když na západ od hranic je to "COOL",
tak mu pak něco vysvětluj. Ono konec konců ani ta lamela od Luku neni
odpružená. Takže ta převodovka musí mít svého majitele ráda více než půl roku. Navíc má ten kůň už tu lamelu koupenou a chce abych mu ji tam o víkendu nasoukal. Jinak je v principu rozdíl jestli bych tam dal setrvák jednohm. asi ATD nebo nechal ten zavařený? Já bych řekl tvrdy jak tvrdy akorát bude jednohm. asi lehčí.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak mu vyřiď že na zavařenej setrvák a neodpruženou lamelu mu brzo odejde převodovka nebo třeba praskne klika.

I na západě od hranic platěj fyzikální zákony (rofl)
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:18

Příspěvek od tafna »

Už mu přeposílám toto fórum jsem zvědavej co za p.....u zas vykoumá.
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Jednohnotu ATD tam nedáš,protože má jinej průměr a ty máš 240mm.Ať si koupí novou dvouhmotu sachs a na to mu dej tu lamelu a novej přítlačák a má vystaráno!Sebo ji umí nejlevněji,kdyžtak mu písni na sebo.w@seznam.cz
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2006, 22:18

Příspěvek od tafna »

Děkuju , přepošlu a jestli má rozum tak jsi mi vytrhl trn z paty.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“