Porovnání DIESELPOWER vs. Cimbu - chiptuning TDI PPD 125 kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Porovnání DIESELPOWER vs. Cimbu - chiptuning TDI PPD 125 kW

Příspěvek od Dukes »

Porovnání DIESELPOWER vs. Cimbu - chiptuning TDI PPD 125 kW

Na fóru se před nedávnem řešili hodnoty úprav slibované firmou Cimbu Autosport u motoru TDI 125 kW PPD. Dovolil bych si Vám níže ukázat jaká je skutečnost nebo spíše byla skutečnost u vozu, který se nám dostal do ruky.

Obrátil se na nás zákazník s Audi A4 TDI PPD 125kW, který si pořídil úpravu od Cimbu slibující hodnoty 178kW a 420 Nm.(DIESELPOWER udává hodnoty 142 kW/ 400 Nm)
Vzhledem k tomu, že vůz se podle jeho slov choval divně a ani nevykazoval přílišné zlepšení po úpravě, tak zkusil majitel přeměřit výkon na zkušebně Maha na Jarově. Výsledek byl 120 kW/163 PS/ 373 Nm. Nechtěl tomu věřit, výkon byl ještě nižší než udává výrobce vozu.
Pak kontaktoval nás a zjistili jsme takřka stejný výsledek(165 PS/ 373 Nm) a špatný průběh, takže padlo rozhodnutí, že je nutné to vylepšit.


V první řadě jsme nahráli originální software a porovnali výkon originálního softwaru s Cimbu.

Obrázek kliknutí dostanete větší obrázek

Série vykazovala necelých 159 PS a 350 Nm (místo 170 PS a 350 Nm), hodnoty Cimbu byly 165 PS a 373 Nm (místo 242 PS a 420 Nm), takže o 77 PS a 47 Nm méně a k tomu špatný průběh!!


V další fázi došlo k nahrátí upraveného softwaru DIESELPOWER a porovnání s Cimbu.

Obrázekkliknutí dostanete větší obrázek

Hodnoty DIESELPOWER - téměř 175 PS a 399 Nm. Je tu vidět, že naše úprava nabízí mnohem lepší hodnoty i průběh, avšak ani nám se nepodařilo dosáhnout na tomto voze udávaných hodnot maximálního výkonu (193 PS a 400 Nm viz zde ), chybělo 18 PS a 1 Nm.


Porovnání DIESELPOWER vs. série.

Obrázekkliknutí dostanete větší obrázek


Tímto tématem bych chtěl ukázat, že hodnoty výkonu a kroutícího momentu údavané úpravci po úpravě jsou často opravdu zcestné a jejich hlavním úkolem je přilákat zákazníka.
V druhé řadě je nutné si uvědomit, že každý vůz je víceméně originál a někdy na daném voze nelze dosáhnout slibovaných hodnot. V tomto případě sériovému vozu chybělo necelých 12 PS k výrobcem udávanému výkonu, hodnota kroutícího momentu byla dle výrobce 350 Nm.

Doporučuji při výběru úpravce nedávat jen uváděné hodnoty výkonu a kroutícího momentu po úpravě nebo na nízkou cenu, ale také určitě na reference nebo na služby, které nabízí (změření výkonu, diagnostika...).

Tímto bych chtěl poděkovat našemu zákazníkovi, díky kterému mohl tento text vzniknout.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Zhruba po 2 měsících od předchozí úpravy jsme na voze vyměnili na žádost majitele původní vstřikovače, které měly již najeto 110.000 km.
Změny můžete vidět na grafech.

Porovnání před a po výměně vstřikovačů:

Obrázek kliknutí dostanete větší obrázek
Nárůst po výměně vstřikovačů je 11 PS a 16 Nm.


Porovnání sériový software/ chip DIESELPOWER: (po výměně vstřikovačů)

Obrázek kliknutí dostanete větší obrázek
Zde byl ještě lehce doupraven software.
Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“