Fabia I 1.9 sdi problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jojo chlapi v bloku hodnot my to ukazovalo teplotu přes 100 stupňů, tak jsem čidlo teploty vyndal a hned to vyhodilo chybu ,ale s tím jsem počítal. Auto pak jelo nornálně ,ale cca po 20 km to začalo blbnout znovu. Tak to asi bralo náhradní teplotu od snímače vody. Je ale zajímavý ,že na 4 a 7 pinu mi to ukazovalo na ohmetru skoro správné hodnoty??!!
je to nesmysl, aby se motor uléval naftou. u PD vezme jednotka až 130C naftu, u čerpadlovýho motoru jak psal MilošMarek77 píše: je to nesmysl a motor se ulévá naftou.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mirku nebo marku dofám že to berete jako debatu a vzdělání a poznáníMirekX píše:je to nesmysl, aby se motor uléval naftou. u PD vezme jednotka až 130C naftu, u čerpadlovýho motoru jak psal MilošMarek77 píše: je to nesmysl a motor se ulévá naftou.
u fábly SDi tam prostě na teplotu 130 prostě zapoměnte ta je mimo obor chápání řídící jednotky a je tam -5.4 nedá se plantat PD a SDi
píšu to jen pro to že jsem si osobně všechno zkusil mechanicky i na vag a vím jak to fachá kdo si to chce zkusit stačí potenciometr 3000-0 na piny 4 a 7 a víš to hned a tomu věř miloš
šak jsem psal, že PD vezme 130, ale čerpadlový motor (TDI, SDI...) vezme míň. Jen termín "motor se ulévá naftou" mě velmi zaujal
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ahoj chlapi ,tak fabia už funguje tak jak má. vyměnil jsem vršek čerpadla, nastavil dávku na 4 mg a už to jezdí tak jak má a na volnoběh už taky fungíruje tak jak má V bloku hodnot mi ukazovala teplotu cca26 stupňů. Díky všem za radu a zítra se konečně dostanu na tu druhou fabii co mi po první startu bíle zahulí. JO a bych nezapoměl, nevíte náhodou kde bych sehnal bzučák do palubovky??? Odešel do věčných lovišť nebo co by mohlo dělat to že to nedává signalizaci jak na palivo,tak na světla i na ruční brzdu a směrovky? V testu jednotlivých segmentu palubky vše funguje ale zučák ani gong nedá zádný ton