Fabia I 1.9 sdi problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

Jojo chlapi v bloku hodnot my to ukazovalo teplotu přes 100 stupňů, tak jsem čidlo teploty vyndal a hned to vyhodilo chybu ,ale s tím jsem počítal. Auto pak jelo nornálně ,ale cca po 20 km to začalo blbnout znovu. Tak to asi bralo náhradní teplotu od snímače vody. Je ale zajímavý ,že na 4 a 7 pinu mi to ukazovalo na ohmetru skoro správné hodnoty??!!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Marek77 píše: je to nesmysl a motor se ulévá naftou.
je to nesmysl, aby se motor uléval naftou. u PD vezme jednotka až 130C naftu, u čerpadlovýho motoru jak psal Miloš
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MirekX píše:
Marek77 píše: je to nesmysl a motor se ulévá naftou.
je to nesmysl, aby se motor uléval naftou. u PD vezme jednotka až 130C naftu, u čerpadlovýho motoru jak psal Miloš
mirku nebo marku dofám že to berete jako debatu a vzdělání a poznání
u fábly SDi tam prostě na teplotu 130 prostě zapoměnte ta je mimo obor chápání řídící jednotky a je tam -5.4 nedá se plantat PD a SDi

píšu to jen pro to že jsem si osobně všechno zkusil mechanicky i na vag a vím jak to fachá kdo si to chce zkusit stačí potenciometr 3000-0 na piny 4 a 7 a víš to hned a tomu věř :) miloš
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

šak jsem psal, že PD vezme 130, ale čerpadlový motor (TDI, SDI...) vezme míň. Jen termín "motor se ulévá naftou" mě velmi zaujal :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MirekX píše:šak jsem psal, že PD vezme 130, ale čerpadlový motor (TDI, SDI...) vezme míň. Jen termín "motor se ulévá naftou" mě velmi zaujal :D
jako jo on se naftou ulévá jak píšeš v úvpuovkách jen mírně překročí hranici plnění ECU emise,
máme jen takové cvičecí z ECU fachčení :D miloš
Uživatelský avatar
radano
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 01 pro 2006, 19:47
Bydliště: U Poděbrad

Příspěvek od radano »

ahoj chlapi ,tak fabia už funguje tak jak má. vyměnil jsem vršek čerpadla, nastavil dávku na 4 mg a už to jezdí tak jak má a na volnoběh už taky fungíruje tak jak má (noteeth) V bloku hodnot mi ukazovala teplotu cca26 stupňů. Díky všem za radu a zítra se konečně dostanu na tu druhou fabii co mi po první startu bíle zahulí. JO a bych nezapoměl, nevíte náhodou kde bych sehnal bzučák do palubovky??? Odešel do věčných lovišť (LOL) nebo co by mohlo dělat to že to nedává signalizaci jak na palivo,tak na světla i na ruční brzdu a směrovky? V testu jednotlivých segmentu palubky vše funguje ale zučák ani gong nedá zádný ton
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“