Octavia 1,TDI 66kW-dlouho točí,než chytne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
tomtt
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Octavia 1,TDI 66kW-dlouho točí,než chytne
Ahoj!Mám problém s Octavkou,rok 98,najeto 191tis.
Dlouho chytá a to jak při teplotách nad 10stupňů,tak i nižších,kdy žhaví.Když je motor zahřátý,chytne na šup.Kontroloval jsem žhavící svíčky,taky proměřil,zda do nich jde proud-po odpojení čidla teploty a vyměnil jsem ventil na palivovém filtru v domění,že padá nafta.Nic nepomohlo-žhavení funguje,svíčky jsou vpořádku,nafta nepadá.Navíc jsem napojil Octu na VAG-žádné chybové hlášení.Mechanik v servise mi řekl,že při najetých 191tisících je to čerpadlo,takže buď repasovat,nebo nové.
Měl někdo stejný problém?
Dlouho chytá a to jak při teplotách nad 10stupňů,tak i nižších,kdy žhaví.Když je motor zahřátý,chytne na šup.Kontroloval jsem žhavící svíčky,taky proměřil,zda do nich jde proud-po odpojení čidla teploty a vyměnil jsem ventil na palivovém filtru v domění,že padá nafta.Nic nepomohlo-žhavení funguje,svíčky jsou vpořádku,nafta nepadá.Navíc jsem napojil Octu na VAG-žádné chybové hlášení.Mechanik v servise mi řekl,že při najetých 191tisících je to čerpadlo,takže buď repasovat,nebo nové.
Měl někdo stejný problém?
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
tomtt píše:Tak žhavením to asi nebude,-skoušel jsem to čtyřikrát po sobě nažhavit (venkovní teplota 5stupňů) a stejně dlouho točí.
Jak se prosím zvyšuje ten předvstřik ve VAGu (mám program IHR 304)?Do čeho najet a jaké hodnoty zadat,nebo o kolik zvýšit?Nejsem v tom ještě tak zběhlý.
motor, měřené hodnoty, pak jsou 3 řádky (00, 01, 02), v prvním dáš start, dole v levo se objeví přepnout na základní nastavení, klikneš a pak dole v pravo naskočí TDi graf, klikneš a zvolíš svůj typ motoru.
kdyby se nepovedlo tak si napiš jaká je hodnota ve druhé kolonce v prvním řádku.
motor musí mít min 80´C
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
tomtt
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Tak jsem postupoval dle návodu,ale v TDI grafu mi nešlo nic měnit a zadat svůj typ motoru (ukazoval ECT).Teplota byla 88'C,za chodu motoru kolísal vstřik 22-24,při vypnutém byla hodnota v grafu i ve druhé kolonce 38 (v základním nastavení).
Naposledy upravil(a) tomtt dne 03 pro 2009, 07:17, celkem upraveno 1 x.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34048
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tomtt píše:Rosení hadiček jsem nezpozoroval,a ty bublinky v naftě nezkontroluju-mám už hadičky dost zašlé-nejde přes ně vidět palivo.Jinak jsem měnil všechny objímky hadiček,co jdou do filtru a ventilu na něm,a taky hadičky vstřikovačů a přivodu z čerpadla do vstřiku.
podle mě ti padá nafta, když odpojíš hadici přívodu paliva u čerpadla tak ti nafta stopro zajede do nádrže, v deklu na nádrži je ventil a ten ti netěsní
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
tomtt píše:Tak jsem postupoval dle návodu,ale v TDI grafu mi nešlo nic měnit a zadat svůj typ motoru (ukazoval ECT).Teplota byla 88'C,za chodu motoru kolísal vstřik 22-24,při vypnutém byla hodnota v grafu i ve druhé kolonce 38 (v základním nastavení).
v tdi grafu se nic nenastavuje, to jen pro kontrolu, pokud jsi to měl pod prostřední čárou tak máš malej předvsř. nastavení zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51853
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34048
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mám ventilek v pořádku ten se projeví bublinkama v průhledné hadici, ale pokud mi v deklu na nádrži propouští ventil tak jak se blíží nula horší se starty, chytne ale déle točí další start je už na brnk,pmmoto píše:Jde o to, že doba žhavení je rozdílná podle teploty vody, takže pokud je kolem nuly, jako teď měl by jsi viditelně poznat, že to žhaví o hodně dýl, než když je 10 st( čidlo na hadici v pravo od hlavy)...Jinak jestli padá naftá, tak na filtru je špatnej ventilek..(bílej bazmek)
někdo už mi tu psal že je to blbost že tam žádný zpětný ventil není, vyčistím ventil v deklu na nádrži a ráno klep a jede
mohu si za to sám protože kanystruju
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Miloši, já prvně myslel, že výčko nádrže, ale tet jsem pochopil že myslíš sací koš, tam ventilek je (u novějších modelů, tuším nad rv 99), a musel by býj jedině ucpaný, já ho ,,demontoval´´ a vše je ok.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34048
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jo sací košSmoke píše:Miloši, já prvně myslel, že výčko nádrže, ale tet jsem pochopil že myslíš sací koš, tam ventilek je (u novějších modelů, tuším nad rv 99), a musel by býj jedině ucpaný, já ho ,,demontoval´´ a vše je ok.
já to taky přesně nevím a rád bych se dověděl jak to přesně je
mám SDi, tuším zdeněk M mi psal at ten ventil provrtám, pořád to vidím jako opomíjené téma,
problémy jak popisuju jak se venku chladí staty se horší, protože ventil v deklu nad sacím košem netěsní, v průhledné hadici k čerpadlu mi neproběhne jediná bublinka,
dneska jsem měl 97 TDi 66 chtěl jsem se tam mrknout no nevyšel čas kokta musela jet miloš