zatím nemám nějak čas to řešit, ale nevíte, jestli si to vysaje všechnu naftu i bez čerpadla, nebo radši tankovat dřív? má to najeto 320 tis. vyzkoušeno, že i pod čtvrtku nádrže to ještě jede..
kolik vysaje z nádrže PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kolik vysaje z nádrže PD
zdravím, odešlo mi asi čerpadlo v nádrži (nejni slyšet) a trošičku se zhoršilo startování (za studena z 1 na 2 otočení)
zatím nemám nějak čas to řešit, ale nevíte, jestli si to vysaje všechnu naftu i bez čerpadla, nebo radši tankovat dřív? má to najeto 320 tis. vyzkoušeno, že i pod čtvrtku nádrže to ještě jede..
zatím nemám nějak čas to řešit, ale nevíte, jestli si to vysaje všechnu naftu i bez čerpadla, nebo radši tankovat dřív? má to najeto 320 tis. vyzkoušeno, že i pod čtvrtku nádrže to ještě jede..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
jo, ale 85ky a vyssie ho mali vsetky tusimnogis píše:Některý PD ani čerpadlo v nádrži nemají.tomiisp píše:keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si(preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ?
)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
ano prve, okolo roku 2000 a iba kratku dobu, ale tu ide o to ze keby mu zhaslo pal. cerpadlo v nadrzi tak mu to nebude behat, tandem to nepretiahne cez to nefunkcne cerpadloMartys01 píše:První PD čerpadlo v nádrži neměli - jen zpětnou klapku na hadici od filtru k motoru! Než na to ty kucíí německý přišli... A když je plná nádrž, tak to čerpadlo skoro není slyšet. Při otočení natlačí a vypne - když má tlak k tandemu, už ani nesepne - při opakovaném pouštění klíčku...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Nene mam AJM 85kW 2000 B5 a taky bez.tomiisp píše:jo, ale 85ky a vyssie ho mali vsetky tusimnogis píše:Některý PD ani čerpadlo v nádrži nemají.tomiisp píše:keby ti odislo cerpadlo v nadrzi tak to tandem nepretiahne, isiel by si pokym by to nevychlastalo filter a skoncil si(preco sa sem tam odpaja pal.cerpadlo alarmom ako immobilizer ?
)
nezvladne, motor kym nevypije filter, ak riesis alarm tak nie si prvy co odpaja cerpadlo a zatial to fungovaloOlinek píše:Takze kdyz odpojim cerpadlo v nadrzi tak si to tandem nezvladne podavat za jizdy sam nebo jo? Neco resim a tohle bych potreboval vedet.. diky Mam PD 74kW
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
já si myslím, že bez čerpadla to pojede. Já ho nakonec vyndal z nádrže, na sítku byl nános bordelu, tak jsem to očistil - nechápu, jak to mohlo vůbec jezdit
Teď to čerpadlo teda zase normálně běží
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Taky sem to skoumal, nevým jestli se prislo na to, že ty co nemaj cerpadlo v nadržy mají jiný tandem, co umí sám sát a zpetný ventilky na hadickah aby po zhasnutí nepadla nafta a nezavzdusnilo se to, už si to nepamatuju.MirekX píše:já si myslím, že bez čerpadla to pojede. Já ho nakonec vyndal z nádrže, na sítku byl nános bordelu, tak jsem to očistil - nechápu, jak to mohlo vůbec jezditTeď to čerpadlo teda zase normálně běží
tandemy by měli být stejný.taky sem to řešil nemám v nádrži čerpadlo a jezdím.tandem se taky měnil a do 85 sem dal z 96 a makáto.tandem jen musí mýt plnej naft. filtr a natáhne si v pohodě,mam to vyskoušený.Jen si myslím že nefunkční čerpadlo v nádrži spíš bude tandemu překážet? zpětný ventyl musí mýt aby nepadala nafta?Prostě si to nestěžovat tím že dojde nafta
Abych řekl pravdu sem rači že ho tam nemám,nemusím řešit jestli běží nebo né. 