Pokud máte problém s padáním nafty a nepomohla ani výměna paliv.filtru+ventilu na něm,čištění sacího koše v nádrži,kontrola spojů,vyřešil jsem problém touto balonovou pumpičkou z Citroenu C15 (mají i Peugeoty).Obsahuje zpětný ventil,takže po napumpování nafta drží a navíc výborná věc při výměně palivového filtru.
ta pumpička se normálně prodává taky o tom uvažuji že ji budu dávat jako prevenci, viděl jsem ji v obchodě automotohoby balada bzenec, jako univerzálku miloš
je to super vec, prvy raz som to videl v TD u pežotu...montáž palivoveho systemu je lahoda s týmto už pol roka to mám aj v octavii... Ono je to účinné aj keď idete až nasucho
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
HarlyFXRS píše:Pokud máte problém s padáním nafty a nepomohla ani výměna paliv.filtru+ventilu na něm,čištění sacího koše v nádrži,kontrola spojů,vyřešil jsem problém touto balonovou pumpičkou z Citroenu C15 (mají i Peugeoty).Obsahuje zpětný ventil,takže po napumpování nafta drží a navíc výborná věc při výměně palivového filtru.
a průtokovej šroub se zpětným ventilem na výstupu z čerpadla jsi zkoušel dát novej?
Mrknu na to,díky za radu!Ještě mám problém,že mi jde celkem dost bublin v palivu,-jde to vidět v trubičce k čerpadlu když mám nastartováno.A to jsem zkontroloval všechny spoje.Někdo ale píše,že je to běžné a ničemu to nevadí.
Naposledy upravil(a) HarlyFXRS dne 05 pro 2009, 12:51, celkem upraveno 1 x.
Jinak ten balonek z peugeota je gut Ale musí to fungovat. Taky bejvá zvykem, že ten zpěták v tom balonku přestane držet, nebo to někde začne přisávat a je stejnej problém jak u Tdi
[quote="bubocbr"]Inak je k dostaniu aj extra spepny ventil
a kde
marně se po něm pídím léta, zadal jsem to i skladníkovi kam chodím na díly a na nic nepřišel, v autě jsem ho našel snad jednou když jsem ho rošrouboval byl tam ventil 1203 z AC pumpy asi nějaká lidová tvorba, miloš