Octavia TDI/66kW-padání nafty vyřešeno!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 05 pro 2009, 08:39

Octavia TDI/66kW-padání nafty vyřešeno!

Příspěvek od HarlyFXRS »

Pokud máte problém s padáním nafty a nepomohla ani výměna paliv.filtru+ventilu na něm,čištění sacího koše v nádrži,kontrola spojů,vyřešil jsem problém touto balonovou pumpičkou z Citroenu C15 (mají i Peugeoty).Obsahuje zpětný ventil,takže po napumpování nafta drží a navíc výborná věc při výměně palivového filtru.ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ta pumpička se normálně prodává taky o tom uvažuji že ji budu dávat jako prevenci, viděl jsem ji v obchodě automotohoby balada bzenec, jako univerzálku :) miloš
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

je to super vec, prvy raz som to videl v TD u pežotu...montáž palivoveho systemu je lahoda s týmto :) už pol roka to mám aj v octavii... Ono je to účinné aj keď idete až nasucho :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
lisky
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 23 led 2008, 08:58
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lisky »

to je dobrej nápad, dá se to někde objednat na netu? A kolik to stojí? Mototechny u nás nic takového neznaj :(
OI, soft by JohnyFlat, EGR off, převodovka GGU, HDS, jednohmota
felicia pickup 1.9D
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia TDI/66kW-padání nafty vyřešeno!

Příspěvek od chosepm »

HarlyFXRS píše:Pokud máte problém s padáním nafty a nepomohla ani výměna paliv.filtru+ventilu na něm,čištění sacího koše v nádrži,kontrola spojů,vyřešil jsem problém touto balonovou pumpičkou z Citroenu C15 (mají i Peugeoty).Obsahuje zpětný ventil,takže po napumpování nafta drží a navíc výborná věc při výměně palivového filtru.
a průtokovej šroub se zpětným ventilem na výstupu z čerpadla jsi zkoušel dát novej? :)
***VAG,PSA,Renault***
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 05 pro 2009, 08:39

Příspěvek od HarlyFXRS »

Vidíš,to mi zatím nikdo neporadil.Je to šroub,od kterého vede hadice přes ventil na filtru zpět do nádrže?
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

HarlyFXRS píše:Vidíš,to mi zatím nikdo neporadil.Je to šroub,od kterého vede hadice přes ventil na filtru zpět do nádrže?
jojo...zpátečka až nahoře na vršku čerpadla...sroub, v kterým je pérko a kulička...někdy stačí vyfoukat vzduchem, někdy ne.
***VAG,PSA,Renault***
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 05 pro 2009, 08:39

Příspěvek od HarlyFXRS »

Mrknu na to,díky za radu!Ještě mám problém,že mi jde celkem dost bublin v palivu,-jde to vidět v trubičce k čerpadlu když mám nastartováno.A to jsem zkontroloval všechny spoje.Někdo ale píše,že je to běžné a ničemu to nevadí.
Naposledy upravil(a) HarlyFXRS dne 05 pro 2009, 12:51, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

Na SK bezne k dostaniu cca 10€
Skype: autoJaro1
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Jinak ten balonek z peugeota je gut :) Ale musí to fungovat. Taky bejvá zvykem, že ten zpěták v tom balonku přestane držet, nebo to někde začne přisávat a je stejnej problém jak u Tdi ;)
***VAG,PSA,Renault***
HarlyFXRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 05 pro 2009, 08:39

Příspěvek od HarlyFXRS »

Jojo,to máš pravdu!Bylo by trošku zdlouhavé a nepohodlné před každou jízdou otvírat kapotu a pumpovat.
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32

Příspěvek od bubocbr »

Inak je k dostaniu aj extra spepny ventil ktory je podstatne mensi ak by dakomu zavadzala pumpa
Skype: autoJaro1
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="bubocbr"]Inak je k dostaniu aj extra spepny ventil


a kde :?

marně se po něm pídím léta, zadal jsem to i skladníkovi kam chodím na díly a na nic nepřišel, v autě jsem ho našel snad jednou když jsem ho rošrouboval byl tam ventil 1203 z AC pumpy asi nějaká lidová tvorba, :) miloš
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

milos sak klasický spatný ventil...pre kapaliny...nie? pozadovany rozmer na vstupe a vystupe a ides..je toho kopec.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kde se ten kopec nachází :) miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“