Stránka 1 z 3
nefunkční vnitřní ventilátor na climatronicu
Napsal: 09 pro 2009, 19:52
od George86
Prosím prosím o radu,
mám Sharana I a přestalo mi z ničeho nic fungovat vnitřní ventilátor, dřívě když jsem si navolit 25stupnů tak ventilátor běžel že šel krásně slyšet a teď vůbec nic jako by vůbec nefungoval...ale když to dám na HI nebo LO tak běží naplno, ale když ho přepnu na nějaké stupně jako by přestal fungovat...
prosím poraďte díky moc

Napsal: 09 pro 2009, 20:44
od bodyvlk
Spálené odpory u jednotlivých rychlostí
Napsal: 09 pro 2009, 20:47
od George86
tak nejsou odpory u climatronicu ne???
Napsal: 09 pro 2009, 22:32
od notobi
George86 píše:tak nejsou odpory u climatronicu ne???
jsou i u něj kdysi sem to řešil na Alhambře
Napsal: 10 pro 2009, 18:46
od George86
A kde je najdu???díky
Napsal: 10 pro 2009, 18:57
od Slavkov
Na Golfu s Climatrinikem je to taková červená krabička (ne odpory, ale elektronický regulátor) a její chladič je zapušten do prostoru s ventilátorem, tak aby byl ofukován / chlazen.
Hele a VAG Ti něco napíše nebo ne? Test akčních členů klimy je OK?
Napsal: 11 pro 2009, 12:14
od George86
ta červená krabička tam je a přidělaná k topení...zkdyž jsem ji měl vytáhnutou myslím tu krabičku tak z druhé strany jsou takové stříbrné kužely postupně seřazené v 5 řadách postupně od nejmenších po největší...myslíš tohle???že to bude špatné???na vagu to nic nepíše ale ty akční členy jsem nezkoušel...
Napsal: 11 pro 2009, 12:28
od BoB12
Zkus udělat základní nastavení a pak mrkni do závad.
Napsal: 11 pro 2009, 12:51
od Slavkov
George86 píše:ta červená krabička tam je a přidělaná k topení...zkdyž jsem ji měl vytáhnutou myslím tu krabičku tak z druhé strany jsou takové stříbrné kužely postupně seřazené v 5 řadách postupně od nejmenších po největší...myslíš tohle???že to bude špatné???na vagu to nic nepíše ale ty akční členy jsem nezkoušel...
Netvrdím, že je špatný. Reagoval jsem na to, kde ty "odpory" najdeš. Jinak je to ono, elektronický regulátor otáček ventilátoru a ty stříbrné kužely jsou chladič toho regulátoru.
Regulaci otáček ovlivňuje 1)vlasní panel-jednotka 2)tento regulátor
Ten regulátor vyzkoušíš rychle z nebo v jiném autě.
Nicméně ta regulace z jednotky je ovlivněna mnoha parametry, ale to fakt už podrobně nevím.
Chová se to stejně se zapnutou i vypnutou (nebo ECON) klimou?
Ono může být problém s čidlem teploty nasávaného vzduchu, vnitřní teploty, možná i když zůstane viset nějaká klapka, ale fakt nevím.
Zkus to, co píše Bob.
Napsal: 11 pro 2009, 14:01
od midnight_man
riesil som to na viacerych autach...funguje len LOW a HIGH ...vadné predradné odpory teda v tomto pripade regulator

Napsal: 11 pro 2009, 14:57
od Slavkov
Pokud to bude ten regler, tak jetý se prodává okolo cca 400-500,-

Napsal: 11 pro 2009, 16:29
od George86
a kde ten regulátor koupím???díky
Napsal: 11 pro 2009, 16:37
od zx6ninja
určitě to podle mně buou mít v seatu... ale určitě
Napsal: 11 pro 2009, 16:38
od 12skvarka
vrakárna nebo novej stoji kolem 1800,-kč
Napsal: 11 pro 2009, 17:14
od Slavkov
George86 píše:a kde ten regulátor koupím???díky
Nejdřív ho vyzkoušej v jiném autě nebo z jiného auta (i Okta nebo Golf s climatronicem - stačí vyndat kastl spolujezdce a seš tam), ať ho nekupuješ zbytečně
Jinak pokud nemáš po ruce vrakáč apod, tak zkus tady na fóru Laďase, Bugse,... určo budou mít a poštou ho můžeš mít i druhý den
Jinak 12skvarka píše nový cca 1800,-, no mám pocit, že Etka na mě tenkrát házela 3400,-, ale už si nejsem jist.