Stránka 1 z 4
Fabia ATD 74kw na 160 - 170 PS
Napsal: 12 pro 2009, 14:34
od kibi
něco jsem početl a v čem si nejsem jistej se chci optat vás zkušenějších
teď mám v ATDčku pouze chip na 140PS, EGR off, podvozek a brzdy vyřešený mám a chtěl bych cca 160-170 PS (najezdim dost a nechci se pouštět do spojky

), tak otázka zní co bude stačit....první bych sáhl na FMIC (co jsem pročetl tak cena/užitek bude asi optimum ze Sharana - nebo se pletu?), dál bych instaloval větší "foukátko" (bude stačit kkk 96kw z FRS? - vím že Garett VA, nebo VB snese víc, ale kkk tam líp padne a můžu mít nový za líbivou cenu

a pak už jen trysky AL z ASZ a chip na míru.....hlavní otázka tedy je:
bude na 160 - 170PS stačit FRS kkk turbo? (víc koníků opravdu nechci)
jaký cenově dostupný FMIC na FI ATD použít?
předem díky za reakce k tématu
co ještě by bylo vhodný (nutný) vyměnit? ( tí myslím ohledně vedení vzduchu atd)

Napsal: 12 pro 2009, 14:59
od chiptuning
bude stacit,mel jsem/na aute moji dcery/ aute 160ps jen s AL se seriovym turbem i ic pravda trochu to pokurovalo
Napsal: 12 pro 2009, 15:11
od Dukes
Ahoj,
máme v nabídce výborný a účinný FMIC sady viz.
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 14&setup=2 .
Na cca 170 PS bych tam dal trysky SPRINT 1043, malýho hybrida, FMIC a chip. Připrav si tak 60.000,- Kč bez DPH.
Napsal: 12 pro 2009, 15:29
od toby66kw
KKK 96kw turbo a 160ps napohodu
VA by bylo lepší ale na 160ps stačí KKK

Napsal: 12 pro 2009, 15:40
od kibi
chiptuning: supr, pokuřování by se s FMIC dít nemělo ne
Dukes: díval jsem se na nabídku, ale 60t,-bez DPH je přeci jen už dost - vím za kvalitu se platí, ale mám svůj strop
Toby: vím že VA víc vydrží a kkk má lepší regulaci, jde mi o to že cenově mě výjde kkk na cca polovic VA a myslím že i napasování bude snažší
- při instalaci
kkk z ASZ za kkk z ATD se pouze vymění kus za kus + trubka k turbu za u z ASZ s větším průměrem, je to tak?
PS: při záměně turba za to ASZ kkk se i při chiplý jednotce nic nestane ne?...pokud to správně chápu, tak si naopak bude větší ASZ "válet šunky" ??:)
Napsal: 12 pro 2009, 17:36
od Dukes
To co tu píše chiptuning je prasárna. Tento krok bych nikdy nenabídnul, pokud nechci, aby se mi zákazník brzy vrátil, že na voze něco odešlo a měl z toho další kšeft.
S úpravou, kterou jsem ti tu nabídnul je možné dosáhnout bezpečného výkonu až 180 PS.
Jsem zastánce profesionálních a bezpečných úprav a ty také doporučuji.
Chce-li tu někdo nabízet úpravy typu "Co nejvíc koní za co nejméně peněz - uvidíš, jak dlouho to vydrží...", tak ať si založí vlastní fórum, kde to bude nejen nabízet, ale i se chlubit s¨"úspěchy" z ladění.
Za 6let existence si Dieselpower fórum vybudovalo myslím slušné jméno a to díky poskytování ověřených a kvalitních informací pro uživatele naftových vozů. Nerad bych, aby se podobnými "fušérskými" příspěvky toto jméno kazilo.
Napsal: 12 pro 2009, 17:49
od Markus01
No úprava za 60 na takovej výkon mi přijde druhej extrém. Kdyby použil turbo a vštřiky ASZ tak by snad 160k bezpečnejch bylo ne? Nevim jak je to s kompatibilitou vstřiků to se přiznávam, ale použít hybrida mi přijde trochu luxus. Jediný na čem se shodnou všichni je IC. Na tomhle fóru už pár let šmejdim a myslim, že už jsem leccos pochytil i když z 90% jen v rovině teoretické tak to tak berte.
Napsal: 12 pro 2009, 17:59
od Dukes
Markus01 píše:No úprava za 60 na takovej výkon mi přijde druhej extrém. Kdyby použil turbo a vštřiky ASZ tak by snad 160k bezpečnejch bylo ne? Nevim jak je to s kompatibilitou vstřiků to se přiznávam, ale použít hybrida mi přijde trochu luxus. Jediný na čem se shodnou všichni je IC. Na tomhle fóru už pár let šmejdim a myslim, že už jsem leccos pochytil i když z 90% jen v rovině teoretické tak to tak berte.
Cena, kterou tu uvádím je za nové díly včetně montáže a odladění na brzdě.
Kolik myslíš, že stojí nové vstřiky z ASZ? a turbo? Za to dáš 60tis a ještě ti to leží v garáži na ponku.
Samozřejmě věc a ceny zánovních, či repasovaných dílu je jinde.
Použití hybrida není žádný luxus. Slovo hybrid je poměrně široké a není možné hned myslet, že je to turbo, které se používá pro dosažení 200 PS a více.
Napsal: 12 pro 2009, 18:09
od kibi
ptám se na rady odhledně zvýšení výkonu na max 170PS, víc opravdu nechci - proto mi šlo o to, zda při instalaci FMIC, použití vstřiků - trysek AL AZS a turba kkk ASZ je to bezpečná kombinace ohledně životnosti turba a motoru...co vím tak AL bohatě na 170PS stačí, FMIC si nechám udělat nejspíš ze Sharana nebo Xantie a turbo kkk ASZ můžu mít za cca 10t fungl nové se zárukou na 2 roky....nechci to dělat najednou, první dám FMIC a turbo, tím snad ničemu neuškodím, ba naopak a pak už jen trysky společně s chipem - je mi jasný že kombiace od Dukese je kvalita, ale s cenou je na téměř 2x toho co za FMIC, Turbo, trysky AL a chip chci dát

Napsal: 12 pro 2009, 18:22
od Markus01
to Dukes:
Koupit se něco novýho je vždycky lepší. To nepopíram. Přesto si myslim, že uvedená cena navíc bez DPH neni adekvátní. Nevim v jakym stavu je tá fábie, nevim rok, ale je klidně možný, že těch 60 bez DPH tvoří půlku ceny celýho auta. Schvalně sem se podíval za kolik teď máte jenom čip sériovýho motoru a je to teď v akci s DPH za 7615 Kč. Je to na 102 kw. Těch dalších 20 by ho přišlo dost draho. Vim, že si nabídnul perfektní nabídku s použitim novejch dílů, bez starostí, bez vymejšlení. Jenom by asi bylo dobrý dodat, že existujou jiný levnější a přesto bezpečný způsoby jak takovýho výkonu dosáhnout. To co se napsalo by mohlo bejt chápáno tak, že pouze tohle řešení neni prasárna. Jinak doufam, že se na mě nezlobíš. Je to jenom můj názor.
Napsal: 12 pro 2009, 18:54
od Dukes
Markus01:
Nezlobím se, není důvod. Jen mi přijde, že si zapomněl, že když chceš např. Fabii nová kola třeba 17", tak za to také vyplázneš třeba 40tis bez DPH.
Mimochodem cca 1/3 ceny dělá jen profi FMIC sada, která přijde na 21.007,- bez DPH. FMIC se dá samozřejmě použít jiný. Jsme schopni vůz osadit horší FMIC sadou za cca 15tis včetně montáže.
Je klidně možné použít i kibiho nové KKK turbo za 10tis a dát trysky SPRINT 1043, levnější IC sadu a upravit software, cena pak bude hned kolem 45tis bez DPH. Bezpečný výkon, ale bude pouze cca 160 PS. Kompletní řešení za 60tis nabízí dle naledění bezpečný výkon až 180 PS, takže při odladění na cca 175 PS už bude cena určitě adekvátní.
Navíc samozřejmě nelze porovnávat efektivitu nebo adekvátnost nárůstu výkonu chiptuningu a komplexní úpravy!
Levnější řešení samozřejmě existují.
Myslím, ale že levnějším řešením jsi měl na mysli osazení pomocí zánovních dílů např. z annonce atd.. Tímto řešením, ale nejen podporuješ šedou ekonomiku, ale také mnohdy zvyšuješ počet odcizených aut v budoucnu.

Napsal: 12 pro 2009, 18:55
od TDIfun
KKK, Al a FMIC na 160 hp staci, celkem souhlasim s Dukesem pri pouziti techto komponent novych. Ted jsem delal rozpocet na upravu RS6 580hp a temer 900Nm a delalo to 20000 euro
Opravdu je rozdil kutit doma v garazi za pomoci srotaku nebo delat praci pro zakaznika s nejakou zarukou najetych kilometru z novych nebo proverenych dilu.
Pokud mas nove KKK tak si ho tam dej, FMIC taky ale davat starsi vstriky sebou nese obcas problem. Jen tak nekdo nevytahuje dobre vstriky z auta aby je pak za super cenu prodal. A pokud ma nekdo kradene dily, hmmm tak to jde mimo mne.
AL vstriky prez 200 koni daji, pouzivaj se v nich trysky co nabizi Dukes

Napsal: 12 pro 2009, 19:14
od Markus01
Co se týče turba tak jsem měl na mysli spíš repas od Andreho. Tim by se snad nic nezkazilo. U těch vstřiků je trochu průšvih v tom, že je to PD. Tam to riziko je, ale vy při montáži těch sprintů neměníte celej vstřik nebo jo? A co se týče IC tak tam snad nějaká svépomoc tolik neuškodí.
Napsal: 12 pro 2009, 19:28
od toby66kw
toby66kw píše:KKK 96kw turbo a 160ps napohodu
VA by bylo lepší ale na 160ps stačí KKK

toto je pravda a on chce 160ps tak co blbnete
FMIC se šikne
TO dukes ten FMIC máte pěknej
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 14&setup=2
Napsal: 12 pro 2009, 22:47
od turbo kamna power
Dukes má pravdu, ale čistě prakticky: dávat 60 tisíc abych se dostal ze 140ti na 170 koní je moc... to už si radši koupím RS, a s chipem a lepším IC těch 170 koní taky dosáhnu...