Stránka 1 z 2
Oct I 81kW problém
Napsal: 18 pro 2009, 20:02
od Vopi
Ahoj,
prosím o radu či zkušenost. Mam oct I rok 2003 81kW motor ASV a občas při akceleraci auto razantně cukne (stratí výkon) a je slyšet takový rachtavo-skřípavý zvuk. Po chvilce se to chytne a takhle se to opakuje a pak to da treba na 10km pokoj a pak se to zase projeví. Někdy je slyšet ten zvuk i když v zátahu rychle pustím plyn. Nechal jsem vyměnit komplet spojku, ale závada je tam pořád. Co to může být ? Převodovka ?
Díky moc za rady
Napsal: 18 pro 2009, 20:06
od DOLPH
převodovka asi né.pokud jede potichu,nejde přez zuby,neječí a na volnoběh nerachtá,tak se jen tak zasekávat nebude...
co diagnostika byla??co nám tam píšou....?,co takhle nalogovat co škubání...
Napsal: 18 pro 2009, 20:10
od Vopi
DOLPH píše:převodovka asi né.pokud jede potichu,nejde přez zuby,neječí a na volnoběh nerachtá,tak se jen tak zasekávat nebude...
co diagnostika byla??co nám tam píšou....?,co takhle nalogovat co škubání...
Diagnostika mlčí, je to prázdné. O vikednu to zkusim nalogovat, ale člověk nikdy neví, kdy to zase udělá ! Z kterých kanálů by šlo něco poznat ? 001, 011 .... ?
Co poloosa ? Strana u řidiče je OK, ale druhou stranu jsem neviděl
Díky
Napsal: 18 pro 2009, 20:14
od DOLPH
poloosu snad poznáš,ne?
loguj tlak v sání,váhu,turbo.....vždycky zapomenu čísla těch kanálů-když otevřu měrné hodnoty kouknu a vidím..
tuším 3,7,11
Napsal: 18 pro 2009, 20:44
od Vopi
DOLPH píše:poloosu snad poznáš,ne?
loguj tlak v sání,váhu,turbo.....vždycky zapomenu čísla těch kanálů-když otevřu měrné hodnoty kouknu a vidím..
tuším 3,7,11
díky, ptám se předem než to nechám zase rozdělat - nerad bych rval prachy jinam než je potřeba a tak se ptám na postřehy atp..
díky
Napsal: 18 pro 2009, 20:45
od este
Vopi píše:DOLPH píše:převodovka asi né.pokud jede potichu,nejde přez zuby,neječí a na volnoběh nerachtá,tak se jen tak zasekávat nebude...
co diagnostika byla??co nám tam píšou....?,co takhle nalogovat co škubání...
Diagnostika mlčí, je to prázdné. O vikednu to zkusim nalogovat, ale člověk nikdy neví, kdy to zase udělá ! Z kterých kanálů by šlo něco poznat ? 001, 011 .... ?
Co poloosa ? Strana u řidiče je OK, ale druhou stranu jsem neviděl
Díky
naloguj 1 3 11
Napsal: 18 pro 2009, 21:01
od tebuh
Měl sem asi to samé na ASV.Dělalo mi to i na neutrál po ubrání plynu.V domení,že je to dvouhmota,která měla vůli sem vymenil celou spojku a pořád to samé.Celý problem byl v zanesené regulaci turba.Po vyčistení a vypodloženi lopatek OK.
Napsal: 18 pro 2009, 22:24
od Huml
jj, taky bych to viděl na to turbo, naloguj to a uvidí se
Napsal: 19 pro 2009, 00:05
od Zdeněk M
Huml píše:jj, taky bych to viděl na to turbo, naloguj to a uvidí se
Nebo vadna vaha vzduchu, nebo kabelaž uní. pak to skubne a zarachta, vyhodnotí to nemysl a na ani ne vteřinu nevstrikne nic, proto zarachta. Zkus pojezdit s odpojenou vahou jestli to udelá, bude to línejsí ale pojede to. Pokud se to neprojeví tak to bude tím.
Napsal: 19 pro 2009, 21:30
od Vopi
Tak jsem zkoušel dělat logy, ale s aktuálním stavem silnic je to celkem problém, ale nicméně něco to konečně ukázalo.
1. opět je na turbu asi seknutá regulace, občas to padne do nouzaku s chyba mez plnícího tlaku překročena. Už jsem to za poslední půl rok řešil 2x. Jednou jsem koupil zánovní turbo, regulace šlapala a po cca 3 měsících problém. Trubo jsem nechal vyčistit a šlapalo zase asi tak 3 měsíce a opět je zanešený. Co může způsobovat zanášení ? koukal jsem, že pokud to nastartuju studený, tak z fejfuku vyletí černá briketa a při akceleraci, když na tom stojim, tak si to taky černě zahulí. Nemůže být něco špatně kolem EGRu ? Věřím, když koupim turbo nový, či necham vyčistit stávající, tak za pár měsíců v tom budu zas !
Ventil N75 jsem již měnil při prvních problémech s turbem !
Kontroloval jsem i hodnotu předvstřiku a to je taky OK - téměř střed.
2. Nově se mi dvakrát objevila chyba od čidla tlaku v sacím potrubí:
17563 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadickß
pak dlouho vše OK. Zkusim možná čislo vyměnit.
Tak a teď babo raď

Díky za každou radu.
Napsal: 19 pro 2009, 21:39
od Fantik
Ten EGR bych zkusil zaslepit tim nic nezkazíš.
Napsal: 19 pro 2009, 21:48
od MirekX
ta druhá chyba souvisí s tou první - když ten tlak je moc velkej, tak to hodí zkrat na plus
Napsal: 19 pro 2009, 21:49
od Vopi
Fantik píše:Ten EGR bych zkusil zaslepit tim nic nezkazíš.
Co tím teď poznám ?
Napsal: 19 pro 2009, 22:21
od Fantik
Propady výkonu někdy způsobuje i EGR
Je v tom autě original soft nebo je tam chip?
Napsal: 19 pro 2009, 22:49
od Vopi
Fantik píše:Propady výkonu někdy způsobuje i EGR
Je v tom autě original soft nebo je tam chip?
nn, v autě je origo soft - nikdy tam chip nebyl !
Proč se tak ta regulace zanáší ??