
Mám ho doma,tak jsem zvědavej co to udělá s motorem.

http://www.metaltec-1.cz/new/index.html
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak to jsi měl možná štěstí,protože jsem se dočetl,že ten MILITEK-1 bylo falešné balení.Otázka,ale je co se do těch lahviček dávalo,když ne origo USA.Marek77 píše:Mám osobní zkušenost s přípravkem MILITEC-1, což bylo baleno v naprosto stejné krabičce a pravděpodobně to bude od stejného výrobce.
Před 12 lety jsem to dával do Escorta 1,4i, protože žral olej. Během ujetí 5000 km se spotřeba oleje snížila z původního litru na tisíc km téměř na nulu a nebylo nutné mezi výměnami dolévat. Mírně se zvýšily kompresní tlaky (asi o 1 Bar).
Jj,někde jsem to vidělLadas píše:už na závodech se říkalo co v motoru nejni to tam kouzelná lahvička nenalije ale když se podíváš po 24 hodině na tv tak ti ukážou jak jde jezdit s zázračným přípravkem úplně bez oleje tuším Horst Fuchs nebo tak nějak
Můj známý má naprosro stejnou zkušenost se SLICKem. Nalil to do motoru v Erku, který byl upravený. Dostal totiž reklamní vzoreček od nějakého dealera za větší odběr tohoto zázraku.Ladas píše:no z vlastní zkušenosti ti povím že v šáde 120 která blbě chytala a měla za sebou cca 300tis jsme to tam z prdele cákli myslím že to byl Xeramic a po půl hodině měla volnoběh místo 700 1100!!! auto dá se říct ožilo a přestalo požírat olej chodila neskutečně až to tý doby co při převážení dvousloupáku se rozhoupal vozík a utrhalo to vzadu šavle ale jinak to byl drak jako prase s tím sajrajtem to nalítalo asi dalších 80tis a pak se z toho stalo takový místní posunovadlo ale žlepšení bylo poznat už jen tím že se musel stáhnout volnoběh
Už jsem to psal a je to aj v odkaze nahoře,MILITEK-je falsa a nekvalitní kopie!Naštěstí jsem koupil origo METALTEK.pasa píše:Pokud to auto máš rád tak to tam nelej,specielně s militecem jsem viděl motor kterej přišel o honování a ve finále se zadřel.Když je to na bázi teflonu tak ti to zasere kanály a ucle ti to mezery na kroužkách a pak se ti zapečou,druhej typ je ny bázi chloridů a fluoridů který za určitejch podmínek fungujou,jenomže chlor a fluor je hrozně nestabilní a vlivem teploty a oxidace se z toho stane kiselina a motor ti to rozežere,specielně to honování jde do pryč.Děje se to ale pozvolna takže když na to přídeš tak už je pozdě.Do oleje nepatřej žádný aditiva