Slaby zatah z nizkych otacek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slanecek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 říj 2006, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Slaby zatah z nizkych otacek

Příspěvek od slanecek »

Dobry den,chtel by jsem se zeptat,v cem by mohl byt problem.Mam octavii 1,9tdi 81kw a spatne se sbira z nizkych otacek,pripadam si jako v benzinu,kdyz to chci honit,jedine ve vysokych otackach.Dekuji za vsechny tipy.(vaha to neni)
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

a co pridreny lopadky nebo zatuhla regulace
slanecek
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 říj 2006, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od slanecek »

Jak to poznam,prosim?Musi to ven?
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

Procti si forum , ale tahlo co je vzatu na turby by melo jit volne
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Re: Slaby zatah z nizkych otacek

Příspěvek od Fandy »

slanecek píše:Dobry den,chtel by jsem se zeptat,v cem by mohl byt problem.Mam octavii 1,9tdi 81kw a spatne se sbira z nizkych otacek,pripadam si jako v benzinu,kdyz to chci honit,jedine ve vysokych otackach.Dekuji za vsechny tipy.(vaha to neni)
Podobnou věc jsem řešil u své 2.5tdi,do 2.800ot mrtvo,pak to jelo jako kule, výsledek -vadný podtlakový reg. turba(plechovka ovládání lopatek)l (noteeth)
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Trošku s tím táhlem zahejbej rukou uvidíš. Když ucítíš že to náhle povolí, tak to bylo to naklápění. Když půjde táhlo dobře, pak bude zrada jinde.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

pozeraj tu regulaciu turba - to znamena ze s tou tyckou od podtlaku na turbe musis hybat lahko cca 12mm. Ak to ide tazko musis pod auto a skusit odpojit tycku od capu na turbe alebo dat dole plechovku a skusit pohyb celeho mechanizmu turba.Vsetko musi chodit lahko prstami ziadne donucovacie prostriedky !!
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Mám podobný problém. Z nízkých otáček se mojí Octavii Tdi 81Kw nechce. Začne ožívat až kolem 2200ot/min a potom jede parádně. V nízkých otáčkách vůbec neslyším pískavý zvuk turba. Jel jsem s Octavii 66Kw a turbo bylo slyšet dost. I při mírném přidání plynu na volnoběh bylo pískání slyšet. Na mojí Octavii to tak není. Regulace turba jde lehce a všechny podtlakové hadičky jsem vyměnil. Poraďte co vyzkoušet? Díky
TDi
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Zdavim,
ja nevim jak vy, ale u me na volnobeh mam tahlo az na dorazu.
Snad jsem videl dobre. A kdyz to chcipnu tak uplne povolene.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Když nastartuji motor tak se mi také táhlo zasune nadoraz dolů.
TDi
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Pokud to znamena na opacny konec, nez pred startem, tak to snad zatuhle byt nemuze. Nee?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Však jsem psal, že regulace tubra mi jde lehce. Jen nevím co ještě vyzkoušet.
TDi
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

já bych šel spíš po váze, kdyby nechodila regulace turba tak by to padalo do nouzáku a v otáčkách by to vadlo. dej to na vag, projeď to a zkoukni log MAFu. měl by přelízt nad požadovanou hodnotu a potom spadnout kousek pod.
CFHC
Ludvas
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 led 2006, 20:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ludvas »

tohle sem řešil po rozvodech, pokud sis je nechal měnit kukni na nastavení vačky jestli ji měli zaaretovanou (dražka zároveň s blokem) maník co mi dělal rozvody na to jaksi zapomněl naštěstí se to nepotkalo ale pruběh byl podobný spodek bez výkonu posunuté to bylo cca 3mm z roviny, možná se ti to mohlo na tom kuželu jenom posunout hodně štěstí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“