AR 145 1.9JTD 2000 OBD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Bydliště: plužná

AR 145 1.9JTD 2000 OBD

Příspěvek od Botas »

Zdravím, mám Alfu Romeo 145 1.9JTD edice SPORTIVA r.v.2000. Jak z uniscanu, servisního manuálu tak i z etechu jsem se dočetl, že auto již bylo osazeno OBD konektorem někde poblíž pojistkovky u řidiče. Ale jak jsem koukal všude možně, nenašel jsem (LOL) . Jinak diagnostika přes klasický 3pin v motorovém prostoru funguje, jen by mě zajímalo, jak je to s tím OBD konektorem.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Mal by si ho mas kamarad ma 156 JTD a ma obd ale nema troj pin takze asi 145 nemali este obd bud mas jedno alebo druhe .
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

No, ten uniscan ukazoval místa pro připojení jak ten 3 pin, tak i OBD. Ale tak asi máš pravdu, buď jedno, nebo druhé...
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

lebo ta jeho je Tusim 99 a trj pin nema ale obd ano
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 20:54

Příspěvek od Non1 »

Ja som sa tiež niekde dočítal, že moja 145 JTD 1999 má OBD. Nemá, mám trojpin. Ak máš jedno, nemáš druhé, inak keď ti ide diagnostika cez trojpin, nerieš to.
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

A tak jasně, jen mě to zajímá, kde že se to stala chyba, když by dle všech katalogů tam měl být.
Non1
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 20:54

Příspěvek od Non1 »

Chyba sa stala nikto nevie kde. Ja som sa to tuším dočítal v servisnom manuely k tomu autu. A ak to napíše výrobca, asi má pravdu, no nemá ju. (crazy)
Pokiaľ to má kolesá alebo kozy, tak s tým budú čoskoro problémy...
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

To su taliani to sa neoplati nad tym zamyslat (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Klasicky 3pin to je. 145/6 brava/o, marea ma iny typ RJ ako 156ka/lybra Na 145ku je to blud, lebo tie nakresy robili podla kodu motora, ten ma 145ka rovnaky ako 156ka. Fiat pouzival na tieto motory zas svoje oznacenie, aj ked sa v manualy pozres, zistis ze za alfackym kodom je aj dodatok s fiatackym kodom.
zdenek11
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 19:57

Příspěvek od zdenek11 »

AR 145/146 nemá EOBD
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

zdenek11 píše:AR 145/146 nemá EOBD
kdyz alfy neznas tak se radsi drz tech tvych renaultu
OBD nektere 145 maji,Obrázek

jinak EOBD je norma

Historie vzniku E-OBD
Všechna v Evropě nově registrovaná vozidla se zážehovým motorem od roku 2001 a vznětovým motorem od 2003 musí mít systém řízení motoru (počítač) kompatibilní s EOBD. Starší vozy vyráběné od roku 1995 v USA nebo Japonsku, splňují americkou normu OBD II, která je povinná v USA. Tato norma neměla v té době evropský ekvivalent. Norma EOBD/OBDII je stejná pro všechny vozidla a to bez ohledu na výrobce. Diagnostická data jsou dostupná v základních 9 módech (režimech). Módy 1 až 5 se používají při měření a kontrole emisí. Zbylé módy pak pomáhají při diagnostice motoru (nemusí být v příslušném voze dostupné). Rozsah takto dostupné diagnostiky se postupně zvyšuje (módy jsou doplňovány). V současné době je norma EOBD závazná pro všechny členské země Evropské unie (podle směrnice EU 98/69/EC ze dne 13.10.1998) a pro země, které se k dodržování EOBD připojily. Přechodné období platilo pro vozy homologované do 31.12.1999 (pokud splňovala normu EU II, D3 nebo D4) a šlo je schválit do 31.12.2000 (nemusely mít EOBD). V praxi je možné pro EOBD diagnostiku použít program DIAG.
Drag Power
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Ktore potom mali OBD? kamarat ma 145jtd sportiva zo 6/2000 a ma klasicky 3pin. Ja mam 1/2000 a mam tiez 3pin.
hakki11
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 18 led 2008, 21:55

Příspěvek od hakki11 »

kod motora 323.02 77 kW tie by mali mat OBD na lavej strane tak ako na obrazku iba že by si mal TD tie sa robili tiež do roku 2000........
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

hakki11 píše:kod motora 323.02 77 kW tie by mali mat OBD na lavej strane tak ako na obrazku iba že by si mal TD tie sa robili tiež do roku 2000........
Ano AR 32302, 3pin konektor pri pravom prednom tlmici. Pri lavom je Konektor pre ABS, konektor pre airbagy je pred spolujazdcovymi nohami a konektor pre imobilizer je pri pravom svetle. V bosch diagnostike sedi skutocnost a ich znazornenia. Za to ze niektori tvorcovia softu hadzali graficke znazornenie len podla odhadu a nie podla realiy... Sak to da logiku, preco by menili pre alfu kabelaz, ked fiat ma tu istu...
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

autickar21 píše:
hakki11 píše:kod motora 323.02 77 kW tie by mali mat OBD na lavej strane tak ako na obrazku iba že by si mal TD tie sa robili tiež do roku 2000........
Ano AR 32302, 3pin konektor pri pravom prednom tlmici. Pri lavom je Konektor pre ABS, konektor pre airbagy je pred spolujazdcovymi nohami a konektor pre imobilizer je pri pravom svetle. V bosch diagnostike sedi skutocnost a ich znazornenia. Za to ze niektori tvorcovia softu hadzali graficke znazornenie len podla odhadu a nie podla realiy... Sak to da logiku, preco by menili pre alfu kabelaz, ked fiat ma tu istu...
Díky autíčkáři, viděl bych to stejně. Pakliže se tu najde někdo, kdo bude mít v AR145/6 OBD konektor, nechť to potvrdí fotem. Jináč pokládám toto téma za uzavřené.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“