rada ohledne hlavy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

rada ohledne hlavy

Příspěvek od golfgti16v »

zdravim vas odborniky potřebuji poradit dělam na svem sharanu hlavu je to motor tdi 110 ps AFN zjistil jsem,že je praskla tak jsem sehnal jinou ale je mi divne ,že ta původni má i při zavřenych ventilech stale trochu přesah taliř ventilu u te druhe jsou ventily když jsou zavřene trochu zapuštěne v hlave a ještě jedna věc u mé původni hlavy byla jen jedna pružina a na té druhé jsou dve můj motor byl ještě original vše původni nebude to nečemu vadit ? mám dat dvě pružiny nebo zase jednu ? diky za rady !!!! :)
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

nikdo nic :o :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ty pružiny jsou podle ventilů buď 8mm 2 pružiny nebo 7mm 1 pružina, ventily by měly lézt kousek ven, přesah by měl být do 0,7mm
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ty ventily zřejmě někdo brousil, důležité je, aby se hydroštely nedostaly na doraz.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

ventily jsou 7 mm. jak poznam jestli nejdou zdvihatka na doraz diky
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Optrně z jednoho vytlačit ve svěráku všechen olej, aby šlo rukou zmačknout a pak dát do hlavy, položit tam vačku a zkusit vůli.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Obrázek
tohle je pro tebe důležité, rozměr -a-, hydra už zásadně nemačkám, raději pootáčet po nastavení rozvodů klikovkou a nechat je chvilku pomačkat od vačky
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Obrázek
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

pafka bol rýchlejší, ale máš to v CZ.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To je všecno pravda, ale pokud je hlava stará, tak ji mohl třeba někdo rovnat, že byla prohnutá a tím pádem je sbroušená i nahoře a ta míra "a" nemusí sedět. Už jsem se s tím setkal, že hlavu s utopenými ventily sundavali z motoru, protože žádný ventil nezavíral.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Kdyby to brousili i nahoře tak by pak museli protahnout ještě i uložení vačky aby se nezadřela diky male vůli.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To se rozumí samo sebou. Když se hlava prohne, tak by "ohnutá" vačka praskla, tak je postup ten, že se sbrousí dosedací plocha, potom se sbrousí vrchní plocha a nakonec se špindlí protočí ložiska pro vačku na původní rozměr. Já to dělám jenom pro známé, ale jsou firmy, které to živí:
http://www.autopejsek.cz/co-delame#uloz ... ho_hridele
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

diky všem za odpovědi zkusim změřit tu delku mezi ventilem a hlavou pak dam vědet je vidět, že jsou tu odbornici na slovo vzatí diky :)
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 477
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

tak problem vyřešen ty ventily opravdu někdo zapouštěl měřil jsem to a byli o 0,7 mm zapuštěny a ventily byli zkracene o 1 mm oproti originalu tak jsem si řikal že by to mělo fungovat a opravdu funguje motor zase frči ještě teplota mne trochu mate protože když tomu dam v kopci tak jde teplota přes půlku když povolim tak teplota taky trochu poklesne ale hadice krasně měké system neni vůbec natlakovany daval jsem take novou vodni pumpu a termostat co by to mohlo byt ?
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Huml píše:ty pružiny jsou podle ventilů buď 8mm 2 pružiny nebo 7mm 1 pružina, ventily by měly lézt kousek ven, přesah by měl být do 0,7mm
Huml, dnes som rozobral svoju hlavu na AFN a sú tam 7mm ventily a 2 pružiny. A hlava je dolu prvý krát.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“