Stránka 1 z 1

Problem s regul. tlaku turba - LOG

Napsal: 04 led 2010, 21:20
od tripworld
Mam problem na Passat B5.5 AVF 1,9TDI PD 96kW. Regulacia sem-tam strajkuje. Najvacsi problem je v tom ze to robi iba niekdy. Niekedy taha normalne, niekedy vobec a niekdy az na 3000ot. VAG vyhaduje chybu:
17964 - Regulace plnicího tlaku (prekrocena dolna medza regulacie)
Spravil som diagnozu akcnich clenov ... na N75 necitim ze cvaka (vsetko sa to trase)
Skusal som tiez skontrolovat regulaciu podla DP. Vo funkcii "04" (zakladne nastavenie) v poli "011" mi vyhodilo toto
ZAP: podla DP (mam len na 74kW) ma byt tlak 80-250mbr - tak teraz neviem co je zle
Obrázek
OFF
Obrázek
Pri rozbehu na 3stupni bol tlak turba cca 2300mbr (co je dost dobre)
Co to moze byt N75 alebo sa zasekava ta tycka na turbe?

Napsal: 04 led 2010, 21:33
od tripworld
Uz som prisiel na to preco som necitil cvakat N75 :) ... lebo som skusal N18 .. musim to este preverit

Napsal: 04 led 2010, 21:34
od DOLPH
zatuhlá regulace na turbu.udělej LOG.

Napsal: 04 led 2010, 21:40
od tripworld
myslis tu podtlakovu skatulu na turbe..ta podtlakova hadica co ide do toho je dost zalomena nemoze to rovit ono ze to niekedy priskrti.... problem je v tom ze tazko sa mi ten log spravi ked to blbne iba niekedy ... teraz som sa s ty sral hodinu a nic islo to normalne

Napsal: 04 led 2010, 21:43
od DOLPH
neboj,pokud přidrhává regulace,tak to vidět jde.
do nouzáku to spadne až při velmi velkých rozdílech tlaků....

Napsal: 04 led 2010, 21:47
od tripworld
no ale ja sa bojim :( to zas bude penez... dnes som isiel do roboty 20km v nudzovom... nikedy sa to po vytoceni nad 2000ot odepi, niekedy az po vypnuti motora. ... nebudu to pridrete lopatky

Napsal: 04 led 2010, 21:55
od DOLPH
jo,budou to přidřené lopatky na regulaci turba.(samozřejmě to nevím na 100% ,ale většinou je to tím)

Napsal: 04 led 2010, 22:00
od tripworld
vybrat a skusit vycistit co?

Napsal: 04 led 2010, 22:04
od DOLPH
nejdřív udělej ten log.

......pak rozebrat a vyčistit.není to konec světa....,marné,vozíš si prdel v pasatu,tak to občas něco stojí...

Napsal: 04 led 2010, 22:05
od koco
sprav log, ale v poslednej dobe dost často riešim na AVF snímaš tlaku vzduchu.

Napsal: 04 led 2010, 22:13
od tripworld
DOLPH píše:nejdřív udělej ten log.

......pak rozebrat a vyčistit.není to konec světa....,marné,vozíš si prdel v pasatu,tak to občas něco stojí...
neser ma uz ma to auto stalo dost penez a nervov ... posrane PD aj z jeho VTG turbom ... zlaty Leon AGR
nebude to tato hadica ... ze by sa v urcitom case zohla a preto to nereguluje .. je to dost nasponovane
Obrázek
a LOG normalne alebo ked to blbne? na ktorom riadku? na 010?

Napsal: 05 led 2010, 07:18
od tripworld
Tak spravil som LOG v skupine 10, ale motor isiel normalne. Dal som tu aj graf z excelu lebo cez VAG neukazovalo tlak turba
http://www.upnito.sk/subor/bac5d634c236 ... e444e.html (tu je LOG z VAGu)

Obrázek

Napsal: 05 led 2010, 18:44
od tripworld
Dalsi LOG teraz riadky 003, 010, 011. Auto opat ide normalne.. ale v grafe videt ze pozadovany tlak je nizsi ako turbo skutocne dava na 1 a 2 prevod stupni
http://www.upnito.sk/subor/1fa577a4bf43 ... 1a7a9.html

Obrázek

Napsal: 08 čer 2012, 10:51
od mad
Predpokladam, ze do nouzaku prejde spise pri volnobeku ci deceleraci ....
Zkontroluj, jestli nemas polamane hadicky jeste pred regulacnim elektro- ventilkem pro aktivaci podtlakoveho regulatoru plniciho tlaku ....

Napsal: 16 led 2015, 19:04
od tomasmu
Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?

Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?

Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF