ZHASNE MOTOR 1.9tdi 96kw pd pasat2002

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

romco123
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2010, 22:52
Bydliště: skalica

ZHASNE MOTOR 1.9tdi 96kw pd pasat2002

Příspěvek od romco123 »

stava sa mi že mi na volnobeh občas zhasne motor najprv sa to začne chvieť a potom zhaasne .vymenil som žhaviče ,palivovy filter,vyčistil sytko v palivovom čerpadle a stale scipa rano chytne na prevalenie zajdem do prace a potom asi po 3hod nechce naskočiť alebo naskoči po 3 opakovanych štartoch a potom scipne alebo niekedy jazdim aj 2 dni v pohode a potom sa to zas zopakuje už sa na to pozeralo x ludi a vraj všetko ok aj vag bez chyby už som z toho zufaly
Uživatelský avatar
miklopan
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 11:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miklopan »

Také jsem měl takový problém na tom samém autě. Zničeho nic to dlouho točilo než chytlo, nebo to na volnoběh zhaslo, pak to třeba týden neudělalo, na Vagu žádná chyba..........a nakonec to bylo tandemové čerpadlo :( .
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 21:49

Příspěvek od Rob »

co nafta, jde bez bublin? není někde potečný vstřik, přepad, nebo čerpadlo?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

snímač otáček? nebo relé 109, problikne vždy žhavení, když nechce chytit?
romco123
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2010, 22:52
Bydliště: skalica

Příspěvek od romco123 »

žhaveni problikne vždycky,vypada všetko suche a bubliny nejsu vydieť všade su čierne hadičky ale ked mi to zhasne a pozrem na palivovy filter pod tu zatku čo sa to zajistuje tou kovovou sponkou tak neni vydieť v nom nafta striekne von až na druhe zatočenie kluča tak neviem či ta zrada nebude niekde v privode paliva.neviem ako to zistiť nechcem meniť bezhlavo naftove čerpadlo potom tandemove lebo dosť tie veci stoja.som z toho zufali a manželka s tym už nechce ani jazdiť lebo ju to nechalo na križovatke a tak točila až vybuchala baterku a potom odťach
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to by spíš vypadalo na odcházející čerpadlo v nádrži
romco123
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2010, 22:52
Bydliště: skalica

Příspěvek od romco123 »

chlapy mal som to na wagu a elektrikar mi povedal že mam v skupine 13 tieto hodnoty 1.valec -1,5 2.valec -0,8 3valec-0,7 4valec+2,99 može to robiťn tie problemy čo z toho vypliva lebo tomu nerozumiem ale ten 1 a 4 valec sa mi nezda
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

romco123 píše:chlapy mal som to na wagu a elektrikar mi povedal že mam v skupine 13 tieto hodnoty 1.valec -1,5 2.valec -0,8 3valec-0,7 4valec+2,99 može to robiťn tie problemy čo z toho vypliva lebo tomu nerozumiem ale ten 1 a 4 valec sa mi nezda
nezakladaj dalsi novy topic :) - hodnoty su ok, + je problem, vymenit gumicky :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Už jsem ti "u nás" psal, že bych to viděl na ten tandem. Může ti pouštět vzduch do paliva. Lze to přetěsnit.
Taky lze změřit i kolik dává, ale musíš mít na to spešl nářadí.
Passat 4motion AVF
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 21:49

Příspěvek od Rob »

natankuj naftu do kanystru, kup v lékárně stříkačku (10ml), a když ti to chcípne, tak oddělej ten ventil na filtru, dej tam stříkačkou naftu až po okraj, zadělej (nezapomeň dát těsnění) a pokud to na pár otočení chytne, tak je to jasný. Těch pár otočení je asi tak cca 15 sekund, musí to nasát naftu z toho filtru přes hadičku do čerpadla.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

na vzduch a tandem by som to nevidel, kedze 3 valce idu do - tj. sa ubera davka = nafty je dost a pod tlakom, 4 valec je uleteny dost vysoko cize sa najskor straca tlak medzi gumickami (nepribuda ti olej ?) , kup si sadu gumiciek na vstrek za ~10E, vymen a uvidis, ak to nepomoze tak hladaj dalej, vzdy treba zacat od najlacnejsieho :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Zatr sakr, těch hodnot ze sk. 13 jsem si nevšiml. Pravdu má kolega, pravděpodobnější bude to těsnění. (wallbash)
Naposledy upravil(a) majkl1 dne 06 led 2010, 15:11, celkem upraveno 1 x.
Passat 4motion AVF
romco123
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2010, 22:52
Bydliště: skalica

Příspěvek od romco123 »

dal som priesvitnu hadičku od nadrže k filtru a nejde mi niekedy nafta.ale čerpadlo v nadrži je počuť aj som vyčistil sytko a stale problemy niekedy ide a potom nie ale motorek je čut ako ide je možne že by to nemalo tlak ked motorek je počuť že ide?
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Nezakládej nové téma. (LOL)
Mám zkušenost,že i když za chodu odpojíš čerpadlo přímo u nádrže,tak motor jede uplně stejně.Tandem si naftu natáhne sám.Pokud není zacpané sítko,nějaká netěsnost potrubí,ucpaný palivový filtr.
romco123
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2010, 22:52
Bydliště: skalica

Příspěvek od romco123 »

palivovy filter som vymenil,ale ked to začina zdochinat tak palivo ide ibe z filtra do tandemu potom začnu isť bubliny až to zhasne a v hadičke do filtra nafta stoji ale čerpadlo v nadrži počuť ako vrči tak neviem .myslim že keby to bolo tym tesnenim pod vstrekom tak by bol iba zly štart ale nezhaslo by to
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“